abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_164435109
Maar dan vraag ik me wel af waarom er gezegd werd dat het over 2 weken verspreid werd. Als het echt zo weinig per wijk is, dan zie ik niet in waar dat voor nodig is.
pi_164435154
Ik krijg volgende week maar twee wijken extra
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 augustus 2016 @ 18:59:18 #28
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_164435173
ik denk dat het per gebied behoorlijk kan verschillen. Vermoedelijk is het in sommige delen van het land huis aan huis en bij ons een stukje minder
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_164435194
Dat wat gelestipjes zegt ook ja. Ze hebben daar mee bij mij iig wel de indruk gewekt dat het toch redelijk wat drukte op gaat leveren. Als het echt zo weinig is, dan zou het op de daldagen niet eens hoeven, maar de TC bevestigde dat ze wel degelijk ook op de daldagen komen.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_164435207
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:52 schreef VixenFromHell het volgende:
Maar goed, als ik net de pech heb dat het in mijn wijken wel druk is... kan dat naar mijn andere werk toe gewoon niet maken en zowel de TC als de planner weet dat ik op de daldagen beperkt beschikbaar ben.

Die dingen hebben vast geen gillende haast, kan je niet vragen of je een tas mag bewaren tot de volgende dag?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 augustus 2016 @ 19:02:32 #31
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_164435270
bij het openen van de eerste ikea-tas kun je wel even kijken hoeveel gidsen er in totaal in jouw wijk komen. De stickers zijn namelijk voorzien van volgnummers. Bijvoorbeeld 40/82 staat er dan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_164435306
Loop niet altijd dezelfde wijken, dus dat gaat niet zo opschieten :P vermoed ook dat ze van dat soort oplossingen niks willen weten ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_164445138
Met de potentiële drukte van volgende week gaan ze hier opeens extra korten op de looptijden.
24% op dinsdag en donderdag en 22% op woensdag en vrijdag i.p.v. de "beloofde" 20%.
De logica ontgaat mij een beetje.
pi_164452084
quote:
13s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:11 schreef Rafierafie het volgende:
Met de potentiële drukte van volgende week gaan ze hier opeens extra korten op de looptijden.
24% op dinsdag en donderdag en 22% op woensdag en vrijdag i.p.v. de "beloofde" 20%.
De logica ontgaat mij een beetje.
Gaan ze die "opbrengsten"alvast in het dividendfonds storten? gaat nergens over,
Zie wel dat veel pbz nu langzamerhand in opstand komen(gratis werken kun je overal)
pi_164457830
quote:
13s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:11 schreef Rafierafie het volgende:
Met de potentiële drukte van volgende week gaan ze hier opeens extra korten op de looptijden.
24% op dinsdag en donderdag en 22% op woensdag en vrijdag i.p.v. de "beloofde" 20%.
De logica ontgaat mij een beetje.
Hier alleen op zaterdag er 40 minuten extra af... Debiel gedoe, ik doe de hele periode juist op zaterdag al bijplussen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_164463860
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:59 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk dat het per gebied behoorlijk kan verschillen. Vermoedelijk is het in sommige delen van het land huis aan huis en bij ons een stukje minder
Bij ons zal het wel nagenoeg hah zijn, de grotere wijken krijgen op de daldagen 2 tassen Ikea mee. :o
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_164465202
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Bij ons zal het wel nagenoeg hah zijn, de grotere wijken krijgen op de daldagen 2 tassen Ikea mee. :o
Dit zijn altijd van die wonderlijke manieren van werken. Op een daldag lopen de meeste mensen (veel) meer wijken. Diverse mensen lopen hier evenveel uren op een daldag als op een piekdag. En extra mensen inzetten gaan ze vaak niet uit zich zelf doen.
pi_164465982
Hm, een collega had van de TC gehoord dat we eind augustus starten met de smartphone. Tegen mij had hij het over september. In de meest recente brief stond dat we de datum later nog zouden gaan horen. Ondertussen is er dus nog steeds geen datum gecommuniceerd via een brief of mail naar alle bezorgers hier. Ga er wel vanuit dat het dan wel week 35 zal worden, maar het gebrek aan duidelijke communicatie stoort mij wel wat.

Oh en V__L_N waar had jij die telefoons vandaan? :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_164466968
Mijn haat tegen de Y6 groeit met de dag trouwens. Moeten hem noodgedwongen als eigen telefoon gebruiken momenteel. Man man, wat een hoerig traag kutding is het.
pi_164471930
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm, een collega had van de TC gehoord dat we eind augustus starten met de smartphone. Tegen mij had hij het over september. In de meest recente brief stond dat we de datum later nog zouden gaan horen. Ondertussen is er dus nog steeds geen datum gecommuniceerd via een brief of mail naar alle bezorgers hier. Ga er wel vanuit dat het dan wel week 35 zal worden, maar het gebrek aan duidelijke communicatie stoort mij wel wat.

Oh en V__L_N waar had jij die telefoons vandaan? :)

gearbest

Verwacht jij van de postnl nou echt goede communicatie?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_164471987
Nope :P maar dan kunnen ze van mij ook niet verwachten dat ik op tijd alles geregeld heb mbt die smartphone, als ze niet met een datum komen :D

Maar het is wel gewoon stom dat ze dit zo belangrijk vinden, maar vervolgens zo kort voor de vermoedelijke ingangsdatum nog niets meegedeeld hebben. Wel aan mensen vragen, heb je al een smartphone?! JA want dat MOET HE!! En dus niet bekend maken vanaf wanneer dan. Met als gevolg dat collega's dus geen actie ondernemen :W

[ Bericht 20% gewijzigd door VixenFromHell op 12-08-2016 19:55:58 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_164474063
Sowiezo is er ook wel weinig informatie tot nu toe. Ja, een boekje met gedateerde informatie en dat is het. Heb al diverse collega's gesproken niet helemaal niet doorhadden welke risico's ja allemaal hebt als je je eigen telefoon gaat gebruiken.
pi_164475706
Ik denk dat een deel van die informatie gebrek bewust is. Vermoed dat de postnl helemaal niet wil dat al die postbezorgers weten wat de risico's zijn.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_164476048
Collega die ik vandaag sprak was van plan een bruikleen telefoon te nemen, maar was zich totaal niet bewust vd voorwaarden... Tja :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_164476110
Ik laat mijn boodschappen bezorgen via PostNL en alles wordt netjes tot de 3e verdieping gebracht. In de procedure staat ook beschreven dat het tot de 3e verdieping bezorgd moet worden.

Vanavond verwachtte ik ook boodschappen, maar we kregen het verzoek om naar beneden te komen. Er valt weinig discussie te voeren, dus wij naar beneden en vragen waarom we naar beneden moeten, want zijn collega's bezorgen wel boven.

Het antwoord: waarom niet?
Goed.. dan ben je ook uitgepraat :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_164476278
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:32 schreef VixenFromHell het volgende:
Collega die ik vandaag sprak was van plan een bruikleen telefoon te nemen, maar was zich totaal niet bewust vd voorwaarden... Tja :X
Zelf ga ik wel voor die bruikleen. Voorwaarde zijn niet ideaal natuurlijk. Maar ik heb zo'n gevoel dat het abonnement bij Hollandse Nieuwe in de loop van de tijd wel tegen wat problemen gaat aanlopen. Als er iets mis is met die bruikleen telefoon dan geef je hem gewoon aan je tc en dan is het zijn probleem.

Leuk trouwens dat die discussie op de PostNL site daarover niet meer werkt. Die gaat automatisch dicht na een maand :')
pi_164477347
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik laat mijn boodschappen bezorgen via PostNL en alles wordt netjes tot de 3e verdieping gebracht. In de procedure staat ook beschreven dat het tot de 3e verdieping bezorgd moet worden.

Vanavond verwachtte ik ook boodschappen, maar we kregen het verzoek om naar beneden te komen. Er valt weinig discussie te voeren, dus wij naar beneden en vragen waarom we naar beneden moeten, want zijn collega's bezorgen wel boven.

Het antwoord: waarom niet?
Goed.. dan ben je ook uitgepraat :{
_O- _O- Strak antwoord.
Stuur je ons een linkje van de twitter discussie?

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:36 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Zelf ga ik wel voor die bruikleen. Voorwaarde zijn niet ideaal natuurlijk. Maar ik heb zo'n gevoel dat het abonnement bij Hollandse Nieuwe in de loop van de tijd wel tegen wat problemen gaat aanlopen. Als er iets mis is met die bruikleen telefoon dan geef je hem gewoon aan je tc en dan is het zijn probleem.

Leuk trouwens dat die discussie op de PostNL site daarover niet meer werkt. Die gaat automatisch dicht na een maand :')
Daarom heb ik dus voor een zelf koop telefoon gekozen. 40 euro en dan een labara simkaart.

Collega heeft al bedacht dat ze d''r telefoonnummer wijzigt. Werktelefoon gaat gewoon steeds uit. Kunnen ze d'r ook niet steeds bellen voor iets extra's.

Voor die discussie hebben ze trouwens een andere onderwerp gekraakt. Niet dat het volgens mij nog iets opschiet.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_164477493
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:57 schreef V__L_N het volgende:

[..]

_O- _O- Strak antwoord.
Stuur je ons een linkje van de twitter discussie?

[..]

Daarom heb ik dus voor een zelf koop telefoon gekozen. 40 euro en dan een labara simkaart.

Collega heeft al bedacht dat ze d''r telefoonnummer wijzigt. Werktelefoon gaat gewoon steeds uit. Kunnen ze d'r ook niet steeds bellen voor iets extra's.

Voor die discussie hebben ze trouwens een andere onderwerp gekraakt. Niet dat het volgens mij nog iets opschiet.
Ik heb zelf geen Twitter :@
Ik vond het een debiel en kinderachtig antwoord.

Wel gelijk opgebeld naar de supermarkt waar ik had besteld en de servicekosten teruggekregen.
Toch 4,99 ..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_164477722
quote:
[img]

Daarom heb ik dus voor een zelf koop telefoon gekozen. 40 euro en dan een labara simkaart.

Welke android versie zit er op zo'n goedkoop toestel? PostNL lijkt nogal snel om hoog te gaan met de versie die je nodig hebt. Lijkt me nogal zonde als je over een jaar weer een nieuw toestel moet kopen.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:11:06 #50
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_164477902
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 22:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Welke android versie zit er op zo'n goedkoop toestel? PostNL lijkt nogal snel om hoog te gaan met de versie die je nodig hebt. Lijkt me nogal zonde als je over een jaar weer een nieuw toestel moet kopen.
Hoger dan die Huawei gaan ze echt niet, dan komen er echt mensen in opstand.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')