atletiek is het technisch gezien mogelijk (100, 200, 4x100, ver/4x400) maar heden ten dage wel heel lastig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Atletiek ook wel. Alleen wat lastiger.
OEBquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Biathlon is pas erg, daar doet iedereen bijna overal mee.
Maar daar kan ik weer geen genoeg van krijgen.
Dat snap ik. Daarom zei ik ook dat hij ook gelijk heeft, maar dat als je erover nadenkt best veel fietsdisciplines zijn die ook best dubieus te noemen zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar die disciplines zijn eigenlijk niet te combineren voor een individu terwijl een topzwemmer een handje vol medailles op kan halen.
Ja en toch valt dat ook wel mee op wat uitzonderingen na. Schoolslag is echt een vak apart bijvoorbeeld. En Peaty heeft dan echt alleen kans op de 100m, op de 200m is hij kansloos.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar die disciplines zijn eigenlijk niet te combineren voor een individu terwijl een topzwemmer een handje vol medailles op kan halen.
Tijdrijden, wegrit, mountainbike en misschien binnen fietsen zou nog wel te combineren zijn. Peter Sagan was top in twee ervan, maar vier keer individueel goud gaat het niet worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Neuhquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de Winterspelen is het bij driekwart van de sporten gewoon goud harken als je echt goed bent
Bij biathlon en langlaufen is het gewoon allemaal hetzelfde, maar dan net anders. Uitgezonderd de langlaufspringt dan. alpine is ook mogelijk als je echt goed bent. En dan is er nog shorttrack en schaatsen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Biathlon is pas erg, daar doet iedereen bijna overal mee.
Maar daar kan ik weer geen genoeg van krijgen.
Dat valt eigenlijk ook wel weer mee, eigenlijk zijn het alleen Phelps en Hosszu nu die zoveel verschillende slagen/afstanden doen/deden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de Winterspelen is het bij driekwart van de sporten gewoon goud harken als je echt goed bent
Dat vindt Columbiafan niet leuk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:13 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, terug naar het zwemmen. Cordes voor goud, Koch valt af.
Belmonte, Franklin, Lochte 4 jaar geleden om er een paar te noemenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:13 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk ook wel weer mee, eigenlijk zijn het alleen Phelps en Hosszu nu die zoveel verschillende slagen/afstanden doen/deden.
Dat zou wel kunnen als je meerdere wegraces had. Bijvoorbeeld een bergparcours, vlakparcours en heuvelparcours.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:12 schreef Tweek het volgende:
[..]
Tijdrijden, wegrit, mountainbike en misschien binnen fietsen zou nog wel te combineren zijn. Peter Sagan was top in twee ervan, maar vier keer individueel goud gaat het niet worden.
Maar Franklin won alleen de 100 en 200 rug, op de 100 en 200 vrij was ze alleen goed genoeg voor de finale, medaille zat er niet in.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belmonte, Franklin, Lochte 4 jaar geleden om er een paar te noemen
Belmonte won ook maar 2 zilveren plakken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar Franklin won alleen de 100 en 200 rug, op de 100 en 200 vrij was ze alleen goed genoeg voor de finale, medaille zat er niet in.
Nu zei ik, Belmonte heeft ook geschrapt, Lochte ook, Franklin is op het moment nergens.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belmonte, Franklin, Lochte 4 jaar geleden om er een paar te noemen
Dat eerste heb ik ook hoor, ondanks mijn opmerkingen van net. En ook met je opmerking over de GOAT deel ik je mening.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:14 schreef Aguero het volgende:
Ik heb er verder niet zoveel problemen mee dat er veel zwemonderdelen zijn omdat ik het leuk vind om er naar te kijken maar al dat geblaat over hoe hij beter is dan het gros van de landen of hem meteen uit te roepen tot de GOAT Olympiër vind ik wel vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |