met drank ik ben een halve looserquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het is alleen zo jammer dat die drank je belemmerd man
wel okequote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hoe is jullie nacht tot nu toe?
stonedquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hoe is jullie nacht tot nu toe?
das wel fucked upquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:54 schreef possetje het volgende:
[..]
met drank ik ben een halve looser
zonder drank krijg ik echt enormeeeee insomnia aanvallen,.. ben ik echt bang voor..
Zoek daar dan hulp voor srs.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:54 schreef possetje het volgende:
[..]
met drank ik ben een halve looser
zonder drank krijg ik echt enormeeeee insomnia aanvallen,.. ben ik echt bang voor..
wat jij waarneemt met je halve schele ogen kan ik ook niet helpenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar je schetst een beeld van jezelf van onhygienische vieze drankverslaafde,
ja dat kan ookquote:
lijkt mij de meest voor de hand liggende optiequote:
Ik neem waar wat ik als kijker op YouTube zie in jouw filmpjes en op Facebook.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:57 schreef possetje het volgende:
[..]
wat jij waarneemt met je halve schele ogen kan ik ook niet helpen
wel saaie optie ;squote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lijkt mij de meest voor de hand liggende optie
maar idk misschien ben ik wel wereldvreemd he wie weet
mannen die zich zelf goed verzorgen en die eruit zien als een zee vis of een tonijn of een eend?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik neem waar wat ik als kijker op YouTube zie in jouw filmpjes en op Facebook.
En dat is ook wat de meeste mensen zien op YouTube denk ik, die zien geen zielsgelukkige man die heel erg goed voor zichzelf zorgt en die in de bloei van z`n leven is.
slaapmedicatie is ook niet erg goed voor je thoughquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel beter voor je gezondheid
whutquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:01 schreef possetje het volgende:
[..]
mannen die zich zelf goed verzorgen en die eruit zien als een zee vis of een tonijn of een eend?
daar heb je er 900 miljoen van
wat heb je dan?
een glimmende naar parfum ruikende tonijn of eend?
watquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
slaapmedicatie is ook niet erg goed voor je though
wat denk je dat de dokter doet als je langskomt omdat je insomnia hebtquote:
ey mortiequote:
oh ja zoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat denk je dat de dokter doet als je langskomt omdat je insomnia hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |