EWA!quote:
Nee oke, maar denk dat hier ook wel een verschilletje zit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit zou jij ook niet leuk vinden
ja daar gaat het toch niet om, opmerkingen die jij kut zou vinden moet je zelf ook niet makenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee oke, maar denk dat hier ook wel een verschilletje zit.
Zeg ik dat als 25 jarige met 50 kilo overgewicht dat.
Of zegt een 50 jarige dat...
De kans voor ons beide om aantrekkelijk gevonden te worden door 18>23 jaar is nihil, maar denk voor mij als redelijke leeftijdsgenoot wel aanzienlijker..
Thanks, ik zou het ook wel willen doen maar heb niet zo'n interessant leven ofzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
EWA!
Jij moet ook wat gaan doen met vloggen man, ik vond dat item met webhawk best tof en je hebt wel een chille stem om naar te luisteren.
Ach, ik toch ook niet, maar probeer er wel wat leuks van te maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Thanks, ik zou het ook wel willen doen maar heb niet zo'n interessant leven ofzo.
Heb niet zoveel inspiratie hahahquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach, ik toch ook niet, maar probeer er wel wat leuks van te maken.
btr zoekenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:47 schreef deadprez het volgende:
godverdomme er stond zondag of zaterdag ofzo een tekno remix op van mr boombastic van shaggy en die was zo fucking vet, maar kan nergens vinden [ afbeelding ]
bradge , ik weet niet of jij ooit een knappe dame zal krijgen, ik vind jezelf als niet homozijnde best een intressante man ( wel helaas steeds zo vals dat staat je slecht ) maar ik zou als ik vrouw was wel met je in zee gaan,quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik denk dat die meiden best wel wat in jou zien hoor, maar dat heeft als basisemotie denk ik "Ieuw"
Wat vinden vrouwen zo leuk aan jou? (serieuze vraag)quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:49 schreef possetje het volgende:
[..]
bradge , ik weet niet of jij ooit een knappe dame zal krijgen, ik vind jezelf als niet homozijnde best een intressante man ( wel helaas steeds zo vals dat staat je slecht ) maar ik zou als ik vrouw was wel met je in zee gaan,
ik heb best een reeks knappe vrouwen gehad als relatie, de volgende denk ik ook, als jij dat niet gelooft dan zul je het nog wel een keertje zien haha..
zijn psychosequote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat vinden vrouwen zo leuk aan jou? (serieuze vraag)
heheh ja is echt een vette remixquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh enne DP! Ben helemaal niet van dit soort muziek, maar hij staat hier nu al 2 minuten aan, vind hem super tof! Shaggy sowieso
leuk voor mquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij heeft veel verstand van welke drank er in welk gerecht kan.
Ja super nice!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh ja is echt een vette remix
owww ik heb goede band met mijn twee zusjes dus heel mijn leven al dus ik ken veel vrouwentruukjes om leuke meisjes te benaderen, tweede punt is dat ik me altijd heel galant op stel, dus bijna nederig haha, en dat vinden meisjes ook vaak leuk, een man die echt naar de bodem voor je gaat bijna voor je knielt! derde punt : veel meisjes zijn blind hahaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:51 schreef Fylax het volgende:
Wat vinden vrouwen zo leuk aan jou? (serieuze vraag)
pics van je zusjesquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:53 schreef possetje het volgende:
[..]
owww ik heb goede band met mijn twee zusjes dus heel mijn leven al dus ik ken veel vrouwentruukjes om leuke meisjes te benaderen, tweede punt is dat ik me altijd heel galant op stel, dus bijna nederig haha, en dat vinden meisjes ook vaak leuk, een man die echt naar de bodem voor je gaat bijna voor je knielt! derde punt : veel meisjes zijn blind haha
Mijn vriendin vindt het niet zo fijn als ik nederig doe.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:53 schreef possetje het volgende:
[..]
owww ik heb goede band met mijn twee zusjes dus heel mijn leven al dus ik ken veel vrouwentruukjes om leuke meisjes te benaderen, tweede punt is dat ik me altijd heel galant op stel, dus bijna nederig haha, en dat vinden meisjes ook vaak leuk, een man die echt naar de bodem voor je gaat bijna voor je knielt! derde punt : veel meisjes zijn blind haha
Ik las winderigquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het niet zo fijn als ik nederig doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |