hij doet zo een typetje van een slome limburgse rapper ik heb er werkelijk nog nooit 1 sec om kunnen lachen, wat wel is dat het een erg knappe man is, dus beetje jammer dat hij deze weg ingeslagen is..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Rapper Sjors is toch altijd wel ongemakkelijk om te zien. "Daar woon ik, in een villa met een hele grote tuin. Van al dat televisiegeld"
Doe eens niet zo judgemental met je rip topic, in de 10 seconde na jouw rip topic vriend zijn er alweer 3 reacties bij, fuck you then.quote:
sry hoor;squote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doe eens niet zo judgemental met je rip topic, in de 10 seconde na jouw rip topic vriend zijn er alweer 3 reacties bij, fuck you then.
weetiktochquote:
wtf staat er ook allemaalquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:27 schreef Amarantha het volgende:
Haha rapper Sjors zijn muur.
[ afbeelding ]
snap ook niet wat mensen er boeiend aan vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk geen vlogs
RIP mensheid
Maar, als ze grote synthesizers zou hebben én kleine borsten zouden er veel minder mensen naar kijekn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:31 schreef possetje het volgende:
Muzikante die synthesisers speelt EN grote borsten heeft!
https://deeozsillatorin.bandcamp.com/album/no-ones-possession
dat tweede nummer is wel cool op zichquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:31 schreef possetje het volgende:
Muzikante die synthesisers speelt EN grote borsten heeft!
https://deeozsillatorin.bandcamp.com/album/no-ones-possession
je bent zelf op zich wel coolquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat tweede nummer is wel cool op zich
ja ik probeer brad aan haar te kopellen, michien dat als hij zo een wijf heeft dat hij dan beetje minder frustro reageerd..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:34 schreef deadprez het volgende:
dat tweede nummer is wel cool op zich
:$ wowquote:
lolquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:35 schreef possetje het volgende:
[..]
ja ik probeer brad aan haar te kopellen, michien dat als hij zo een wijf heeft dat hij dan beetje minder frustro reageerd..
hehehquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:35 schreef possetje het volgende:
[..]
ja ik probeer brad aan haar te kopellen, michien dat als hij zo een wijf heeft dat hij dan beetje minder frustro reageerd..
Ok Nielsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:37 schreef possetje het volgende:
Voor mij is het dametje ( muzikante ) een beetje te moederlijk, dat vond ik wel sexy toen ik 20 was maar nu val ik meer op jonge groende malse blaadjes van 18! haha..
btje raar ditquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:37 schreef possetje het volgende:
Voor mij is het dametje ( muzikante ) een beetje te moederlijk, dat vond ik wel sexy toen ik 20 was maar nu val ik meer op jonge groende malse blaadjes van 18! haha..
nou het zou raar zijn als meisjes van 18 tot 23 nooit iets in mijn zien, maar soms kom ik er eentje tegen en dan slaat de vonk gewoon wederzijds over...quote:
Ik denk dat die meiden best wel wat in jou zien hoor, maar dat heeft als basisemotie denk ik "Ieuw"quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:40 schreef possetje het volgende:
[..]
nou het zou raar zijn als meisjes van 18 tot 23 nooit iets in mijn zien, maar soms kom ik er eentje tegen en dan slaat de vonk gewoon wederzijds over...
dit zou jij ook niet leuk vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik denk dat die meiden best wel wat in jou zien hoor, maar dat heeft als basisemotie denk ik "Ieuw"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |