ja best veel ookquote:
weenie vraag ik me ook afquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat ik zag niks, kutzooi wat gebeurde er
das meer iets voor frankquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hugo wou wss gaan quoten maar klikte ernaast
oh had ik niet eens gezien vgmquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
waren er maar drie
Die vuilbekkerij van frass bijv
pussyquote:
Ik wil ook net pleite gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:44 schreef deadprez het volgende:
gvd weer helemaal uitgestorven hier
ewaaquote:
wat voor vlogs?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben hele tijd vlogs aan het kijken, help.
laterssquote:
duidelijke omschrijving welquote:
niet gekliktquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:56 schreef possetje het volgende:
spinal is ook tikje depri maar oke zou ik ook zijn als de wiet zo duur is!
dit is ietsje positiever!
okequote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:58 schreef possetje het volgende:
[..]
ha leuk want is best wel mooi liedje maar aan jou is niet het iig verloren gegaan
fix je zinsbouw ouwequote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:58 schreef possetje het volgende:
[..]
ha leuk want is best wel mooi liedje maar aan jou is niet het iig verloren gegaan
Je kan niet aan een schizofrene alcoholist van bijna 50 vragen of hij even zijn zinsbouw wil fixen.quote:
lolquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je kan niet aan een schizofrene alcoholist van bijna 50 vragen of hij even zijn zinsbouw wil fixen.
Steen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:03 schreef deadprez het volgende:
stop en blijf staan
wat zeg je meneer
nie taggen zo hier
heh? nie fucken nie praten we steken je hier voor graffiti neer, we maken die tonnen, tonnen aan schade in een kwartier
jaquote:
nou het kan wel want ik heb het zojuist gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je kan niet aan een schizofrene alcoholist van bijna 50 vragen of hij even zijn zinsbouw wil fixen.
Dat is wel bijzonderquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
best bijzonder, volgens mij zegt ie geen enkele keer kanker in dat nummer
Bradge dat jij zo bent hey, zoals een vals gemeen wijf/nicht, heb je dat van je mama of van je papa?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zal ik van beide wel hebben i guess.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:10 schreef possetje het volgende:
[..]
Bradge dat jij zo bent hey, zoals een vals gemeen wijf/nicht, heb je dat van je mama of van je papa?
stel je niet aan johquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:10 schreef possetje het volgende:
[..]
Bradge dat jij zo bent hey, zoals een vals gemeen wijf/nicht, heb je dat van je mama of van je papa?
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:15 schreef Amarantha het volgende:
https://www.youtube.com/user/Dionnetje1990 Zij is leuk
Ik wilde die serieus net posten met daaronder "Waarom zou je zo`n vraag beantwoordenquote:
Ik heb al minstens een uur van mijn leven weggegooid met haar filmpjes bekijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
aw zij is cute![]()
maar verder meteen weer weggeklikt
niet zo serieus nemen joh ik word hier ook altijd voor junk uitgemaaktquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:14 schreef possetje het volgende:
Ha nu snap ik ook waarom mensen brad voor vies dik varken uitschelden, dat mensen gemeen tegen hem zijn veroorzaakt hij zelf.
Ga dan naar Casey Neistat filmpjes kijken!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb al minstens een uur van mijn leven weggegooid met haar filmpjes bekijken.
Ja kijk ik ook maar vandaag niet gedaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ga dan naar Casey Neistat filmpjes kijken!
Ja. Maar niet dagelijks. Maar doe ik met geen 1 vlog. WatchMojo kijk ik ook veel maar is geen vlog maar top 10 filmpjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Seriously jij kijkt ook naar Casey?![]()
Samen met Seen Through Glass vind ik dit toch wel de 2 tofste vloggers, verder kijk ik er eigenlijk naar geen.
(Weet niet of Lamarr Wilson een vlogger is)
Nee, die van Casey kan ik serieus wel bingenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:22 schreef hugecooll het volgende:
Als je nou vlogjes kijkt he, dan doe je dat toch wel als soort van achtergrondgeouwehoer op een tweede scherm of zo?
Die top 10 filmpjes van Watch Mojo vind ik wel chill, stem van die vrouw vind ik niet zo, maar de informatie is goedquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Maar niet dagelijks. Maar doe ik met geen 1 vlog. WatchMojo kijk ik ook veel maar is geen vlog maar top 10 filmpjes.
Vind Rapper Sjors wel tof, volgens mij is het deels typetje en deels echt, hij heeft gewoon schijt aan allesquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Rapper Sjors is toch altijd wel ongemakkelijk om te zien. "Daar woon ik, in een villa met een hele grote tuin. Van al dat televisiegeld"
Ik vind haar stem juist wel fijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die top 10 filmpjes van Watch Mojo vind ik wel chill, stem van die vrouw vind ik niet zo, maar de informatie is goed
hij doet zo een typetje van een slome limburgse rapper ik heb er werkelijk nog nooit 1 sec om kunnen lachen, wat wel is dat het een erg knappe man is, dus beetje jammer dat hij deze weg ingeslagen is..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Rapper Sjors is toch altijd wel ongemakkelijk om te zien. "Daar woon ik, in een villa met een hele grote tuin. Van al dat televisiegeld"
Doe eens niet zo judgemental met je rip topic, in de 10 seconde na jouw rip topic vriend zijn er alweer 3 reacties bij, fuck you then.quote:
sry hoor;squote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doe eens niet zo judgemental met je rip topic, in de 10 seconde na jouw rip topic vriend zijn er alweer 3 reacties bij, fuck you then.
weetiktochquote:
wtf staat er ook allemaalquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:27 schreef Amarantha het volgende:
Haha rapper Sjors zijn muur.
[ afbeelding ]
snap ook niet wat mensen er boeiend aan vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk geen vlogs
RIP mensheid
Maar, als ze grote synthesizers zou hebben én kleine borsten zouden er veel minder mensen naar kijekn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:31 schreef possetje het volgende:
Muzikante die synthesisers speelt EN grote borsten heeft!
https://deeozsillatorin.bandcamp.com/album/no-ones-possession
dat tweede nummer is wel cool op zichquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:31 schreef possetje het volgende:
Muzikante die synthesisers speelt EN grote borsten heeft!
https://deeozsillatorin.bandcamp.com/album/no-ones-possession
je bent zelf op zich wel coolquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat tweede nummer is wel cool op zich
ja ik probeer brad aan haar te kopellen, michien dat als hij zo een wijf heeft dat hij dan beetje minder frustro reageerd..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:34 schreef deadprez het volgende:
dat tweede nummer is wel cool op zich
:$ wowquote:
lolquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:35 schreef possetje het volgende:
[..]
ja ik probeer brad aan haar te kopellen, michien dat als hij zo een wijf heeft dat hij dan beetje minder frustro reageerd..
hehehquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:35 schreef possetje het volgende:
[..]
ja ik probeer brad aan haar te kopellen, michien dat als hij zo een wijf heeft dat hij dan beetje minder frustro reageerd..
Ok Nielsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:37 schreef possetje het volgende:
Voor mij is het dametje ( muzikante ) een beetje te moederlijk, dat vond ik wel sexy toen ik 20 was maar nu val ik meer op jonge groende malse blaadjes van 18! haha..
btje raar ditquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:37 schreef possetje het volgende:
Voor mij is het dametje ( muzikante ) een beetje te moederlijk, dat vond ik wel sexy toen ik 20 was maar nu val ik meer op jonge groende malse blaadjes van 18! haha..
nou het zou raar zijn als meisjes van 18 tot 23 nooit iets in mijn zien, maar soms kom ik er eentje tegen en dan slaat de vonk gewoon wederzijds over...quote:
Ik denk dat die meiden best wel wat in jou zien hoor, maar dat heeft als basisemotie denk ik "Ieuw"quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:40 schreef possetje het volgende:
[..]
nou het zou raar zijn als meisjes van 18 tot 23 nooit iets in mijn zien, maar soms kom ik er eentje tegen en dan slaat de vonk gewoon wederzijds over...
dit zou jij ook niet leuk vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik denk dat die meiden best wel wat in jou zien hoor, maar dat heeft als basisemotie denk ik "Ieuw"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |