laterssquote:
duidelijke omschrijving welquote:
niet gekliktquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:56 schreef possetje het volgende:
spinal is ook tikje depri maar oke zou ik ook zijn als de wiet zo duur is!
dit is ietsje positiever!
okequote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:58 schreef possetje het volgende:
[..]
ha leuk want is best wel mooi liedje maar aan jou is niet het iig verloren gegaan
fix je zinsbouw ouwequote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:58 schreef possetje het volgende:
[..]
ha leuk want is best wel mooi liedje maar aan jou is niet het iig verloren gegaan
Je kan niet aan een schizofrene alcoholist van bijna 50 vragen of hij even zijn zinsbouw wil fixen.quote:
lolquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je kan niet aan een schizofrene alcoholist van bijna 50 vragen of hij even zijn zinsbouw wil fixen.
Steen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:03 schreef deadprez het volgende:
stop en blijf staan
wat zeg je meneer
nie taggen zo hier
heh? nie fucken nie praten we steken je hier voor graffiti neer, we maken die tonnen, tonnen aan schade in een kwartier
jaquote:
nou het kan wel want ik heb het zojuist gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je kan niet aan een schizofrene alcoholist van bijna 50 vragen of hij even zijn zinsbouw wil fixen.
Dat is wel bijzonderquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
best bijzonder, volgens mij zegt ie geen enkele keer kanker in dat nummer
Bradge dat jij zo bent hey, zoals een vals gemeen wijf/nicht, heb je dat van je mama of van je papa?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zal ik van beide wel hebben i guess.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:10 schreef possetje het volgende:
[..]
Bradge dat jij zo bent hey, zoals een vals gemeen wijf/nicht, heb je dat van je mama of van je papa?
stel je niet aan johquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:10 schreef possetje het volgende:
[..]
Bradge dat jij zo bent hey, zoals een vals gemeen wijf/nicht, heb je dat van je mama of van je papa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |