Ben je nou echt een debiel of doe je alleen maar alsof?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
het zou geen hol kosten als mensen het gewoon accepteren.
of van andere geloven het ook niet accepteren
Indeedeequote:
Naarde ambtelijke molen toe ook al niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De ambtelijke molen draait niet kostenloos.
Omdat mensen met een keppeltje dat ook mogen....quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je nou echt een debiel of doe je alleen maar alsof?
Waarom moet ik het accepteren dat je met een nutteloos vergiet op je harses wil lopen?
het is een officeel erkende kerk in NL. (kijk maar in de kvk)quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar die discussie voer je niet aan het loket knul.
Die zie je waarschijnlijk niet op de fotoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat mensen met een keppeltje dat ook mogen....
Het zou wat worden als dat van persoon tot persoon verschillend zou zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:45 schreef tailfox het volgende:
kosten ID kaart is voor iedereen het zelfde toch?
Daar gaat de ambtenaar aan het loket niet over joh.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
het is een officeel erkende kerk in NL. (kijk maar in de kvk)
dus ja het zou gewoon mogen. maar christenen voelen zich beledigd van een geloof wat veel op die van hun lijkt
maar als ik een hoofdband draag mag het wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar gaat de ambtenaar aan het loket niet over joh.
Als de man/vrouw (ambtenaar) aan het loket niet accepteert niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar als ik een hoofdband draag mag het wel.
100 euro extra voor mensen die vanwege hun levensbeschouwing iets anders willen dan de lijst met eisen die erboven staat?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het zou wat worden als dat van persoon tot persoon verschillend zou zijn
klinkt eigenlijk als de beste regel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
100 euro extra voor mensen die vanwege hun levensbeschouwing iets anders willen dan de lijst met eisen die erboven staat?
Waarom zou je je druk maken?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
klinkt eigenlijk als de beste regel.
Waarom moeten die mensen altijd een speciale behandeling?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
100 euro extra voor mensen die vanwege hun levensbeschouwing iets anders willen dan de lijst met eisen die erboven staat?
ik maak mij niet druk over het dragen van vergiet. ben lid van die kerk omdat het kanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken?
Er zijn zoveel leukere dingen te doen.
Als je een Sikh zou zijn, dan wel. Maar die religie bestaat ook al sinds 1469.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar als ik een hoofdband draag mag het wel.
Ik ben al blij dat mijn haar mag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je een Sikh zou zijn, dan wel. Maar die religie bestaat ook al sinds 1469.
Dus ergens in 2620 zou je best kans hebben dat mensen met een vergiet op hun hoofd op hun id mogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Je mag zelfs met een pruik op op de foto voor je identiteitskaart.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat mijn haar mag.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat mijn haar mag.
[ afbeelding ]Hey, Cousin It, ben jij hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, lekkerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |