Ik ben binnenkort ook aan de beurt bij KPN.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld door KPN. Ze konden me een aantrekkelijke aanbieding doen. Mijn internetbundel zou omlaag gaan (ik verbruik namelijk weinig) en dan zou mijn nieuwe abonnement maar 20 euro kosten. Slechts 7,5 euro duurder dan nu..... Zelfs met bellen erbij (zit niet in de bundel) kom ik niet boven de 15 euro per maand uit. Dus ik heb het maar mooi afgewimpeld.
ga niet met hoofddeksel op paspoort.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dan werkelijk een publieksgeile aandachtstrekker bent, is dit wel wat...
Mwah, ik heb nu biedingen van nog geen 60% van wat ik er voor wil hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaat dat een beetje de goede kant op?
hoezo kost het teveel belasting?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens.
Leuk dat mensen een punt willen maken wat betreft hoe je op de foto moet staan voor officiële documenten, maar dit gaat allemaal gewoon ver en kost te veel belastingcenten.
Op Tweakers zetten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nu biedingen van nog geen 60% van wat ik er voor wil hebben.
Denk eens na...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoezo kost het teveel belasting?
Ja sorry, ook als jongste telg van de R49 familie hoor je toch wel iets te weten van staatsinrichting en zo...quote:
Laat maar...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik meen het waar zitten de kosten dan?
dat gemeentes moeilijk doen?
dat doen ze zelf toch.
Het is logisch dat er eisen worden gesteld aan een pasfoto, dat kan je leuk vinden of niet, maar ga de boel niet lopen traineren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik meen het waar zitten de kosten dan?
dat gemeentes moeilijk doen?
dat doen ze zelf toch.
volgens de officele regels mag het.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is logisch dat er eisen worden gesteld aan een pasfoto, dat kan je leuk vinden of niet, maar ga de boel niet lopen traineren.
Die gozer, die 'Joker' heeft een punt gemaakt, het is klaar...
Welke officiële regels?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
volgens de officele regels mag het.
mits gezicht vrij is.
Nou, je bent op de hoogte van de regels, wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
volgens de officele regels mag het.
mits gezicht vrij is.
https://www.rijksoverheid(...)to-paspoort-id-kaartquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke officiële regels?
En waarom zou je het willen?
Versus:quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)to-paspoort-id-kaart
die regels.
Klaar!quote:maandag 1 augustus 2016, 09:13
Pastafari mogen geen vergiet dragen op id-bewijs
EMMEN - Leden van de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster mogen geen vergiet dragen op de officiële pasfoto voor hun identiteitsbewijs.
Dat heeft de rechter bepaald. Volgens de rechter is niet bewezen dat de kerk het dragen van een vergiet voorschrijft.
Oprichter van de Nederlandse tak van de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster, Dirk Jan Dijkstra had de rechtszaak aangespannen tegen de gemeente Emmen. Volgens Dijkstra draagt hij het vergiet uit geloofsovertuiging, daarom wil hij op de officiële pasfoto ook een vergiet dragen. De gemeente Emmen weigerde dat.
Volgens de gemeente stelt de kerk het dragen van een vergiet niet verplicht. De rechter was het daarmee eens.
Ik heb een Samsung Galaxy S3. Het ding wordt wat trager, maar functioneert verder nog prima. Ik ben niet iemand die 500-600 euro (of nog meer) gaat aftikken om steeds het nieuwste mobieltje te hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaat dat een beetje de goede kant op?
[..]
Ik heb jaren prepaid gedaan, vanaf de HTC Hero die ik als abo had. Die heb ik 4.5 jaar (!) gehad, kruimelde op het laatst weg in mijn hand![]()
Nu de HTC One A9 op abonnement.
Kost een paar duiten, maar dan heb je ook niks.quote:
https://www.rijksoverheid(...)to-paspoort-id-kaartquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, je bent op de hoogte van de regels, wat is dan het probleem?
Zouden dat die kosten zijn waar ToT op doelde?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kost wat, maar dan heb je ook niks.
De ambtelijke molen draait niet kostenloos.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)to-paspoort-id-kaart
dat mensen zeggen dat het belasting geld kost.
ik weet alleen niet waarom het meer kost als elk geloof
het zou geen hol kosten als mensen het gewoon accepteren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zouden dat die kosten zijn waar ToT op doelde?
Heb je het verklapt...
Klopt, maar die discussie voer je niet aan het loket knul.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
het zou geen hol kosten als mensen het gewoon accepteren.
of van andere geloven het ook niet accepteren
Ben je nou echt een debiel of doe je alleen maar alsof?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
het zou geen hol kosten als mensen het gewoon accepteren.
of van andere geloven het ook niet accepteren
Indeedeequote:
Naarde ambtelijke molen toe ook al niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De ambtelijke molen draait niet kostenloos.
Omdat mensen met een keppeltje dat ook mogen....quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je nou echt een debiel of doe je alleen maar alsof?
Waarom moet ik het accepteren dat je met een nutteloos vergiet op je harses wil lopen?
het is een officeel erkende kerk in NL. (kijk maar in de kvk)quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar die discussie voer je niet aan het loket knul.
Die zie je waarschijnlijk niet op de fotoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat mensen met een keppeltje dat ook mogen....
Het zou wat worden als dat van persoon tot persoon verschillend zou zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:45 schreef tailfox het volgende:
kosten ID kaart is voor iedereen het zelfde toch?
Daar gaat de ambtenaar aan het loket niet over joh.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
het is een officeel erkende kerk in NL. (kijk maar in de kvk)
dus ja het zou gewoon mogen. maar christenen voelen zich beledigd van een geloof wat veel op die van hun lijkt
maar als ik een hoofdband draag mag het wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar gaat de ambtenaar aan het loket niet over joh.
Als de man/vrouw (ambtenaar) aan het loket niet accepteert niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar als ik een hoofdband draag mag het wel.
100 euro extra voor mensen die vanwege hun levensbeschouwing iets anders willen dan de lijst met eisen die erboven staat?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het zou wat worden als dat van persoon tot persoon verschillend zou zijn
klinkt eigenlijk als de beste regel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
100 euro extra voor mensen die vanwege hun levensbeschouwing iets anders willen dan de lijst met eisen die erboven staat?
Waarom zou je je druk maken?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
klinkt eigenlijk als de beste regel.
Waarom moeten die mensen altijd een speciale behandeling?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
100 euro extra voor mensen die vanwege hun levensbeschouwing iets anders willen dan de lijst met eisen die erboven staat?
ik maak mij niet druk over het dragen van vergiet. ben lid van die kerk omdat het kanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken?
Er zijn zoveel leukere dingen te doen.
Als je een Sikh zou zijn, dan wel. Maar die religie bestaat ook al sinds 1469.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar als ik een hoofdband draag mag het wel.
Ik ben al blij dat mijn haar mag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je een Sikh zou zijn, dan wel. Maar die religie bestaat ook al sinds 1469.
Dus ergens in 2620 zou je best kans hebben dat mensen met een vergiet op hun hoofd op hun id mogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Je mag zelfs met een pruik op op de foto voor je identiteitskaart.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat mijn haar mag.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat mijn haar mag.
[ afbeelding ]Hey, Cousin It, ben jij hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, lekkerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |