SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Radio49 Backup GUP is weer LIVE
Luisterlink
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
het gaat niet om wat er staat het gaat om wat er kan staan
Ik stel voor dat dit de titel wordt van het volgende topicdeel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
is goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik stel voor dat dit de titel wordt van het volgende topicdeel.![]()
quote:
minimalistisch!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
mogge Elfquote:
whehe tofjensquote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gisteren nog een nummer gedraaid waarin ze in de eerste regel meteen al over jou zingen...
Môggequote:
Ik ben echt extreem gaar.quote:
Ben je Zeeuwse 'eworden of haat je het, of was het gewoon een spelfoutjequote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:10 schreef just me het volgende:
* just me gaat n dagje frisse neus snuiven
En dat mobielquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben je Zeeuwse 'eworden of haat je het, of was het gewoon een spelfoutje
Ninja edit![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:10 schreef just me het volgende:
* just me gaat n dagje frisse neus snuiven
quote:
Wat kost dat lidmaatschap en kun je ook opzeggen ?quote:
niks en altijd op te zeggen. Ben nu een pastafariquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
Wat kost dat lidmaatschap en kun je ook opzeggen ?
Is dit hoe de koters gedoopt worden voor dat geloof?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
https://www.kerkvanhetvliegendspaghettimonster.nl/word-nu-lid/
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dit hoe de koters gedoopt worden voor dat geloof?
[ afbeelding ]
ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je dan werkelijk een publieksgeile aandachtstrekker bent, is dit wel wat...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
https://www.kerkvanhetvliegendspaghettimonster.nl/word-nu-lid/
Mee eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dan werkelijk een publieksgeile aandachtstrekker bent, is dit wel wat...
Goh, nooit geweten dat ik 36 jaar geleden al Pastafari wasquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik werd net gebeld door KPN. Ze konden me een aantrekkelijke aanbieding doen. Mijn internetbundel zou omlaag gaan (ik verbruik namelijk weinig) en dan zou mijn nieuwe abonnement maar 20 euro kosten. Slechts 7,5 euro duurder dan nu..... Zelfs met bellen erbij (zit niet in de bundel) kom ik niet boven de 15 euro per maand uit. Dus ik heb het maar mooi afgewimpeld.quote:
Dat regelen ze zelf joh.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat dat een beetje de goede kant op?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]Toppie!
Ikzelf heb al goedkope adresjes in Duitsland en Engeland gevonden voor de camera die ik wil bestellen, maar eerst dus nog mijn huidige zooi verkopen.
Ik heb jaren prepaid gedaan, vanaf de HTC Hero die ik als abo had. Die heb ik 4.5 jaar (!) gehad, kruimelde op het laatst weg in mijn handquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld door KPN. Ze konden me een aantrekkelijke aanbieding doen. Mijn internetbundel zou omlaag gaan (ik verbruik namelijk weinig) en dan zou mijn nieuwe abonnement maar 20 euro kosten. Slechts 7,5 euro duurder dan nu..... Zelfs met bellen erbij (zit niet in de bundel) kom ik niet boven de 15 euro per maand uit. Dus ik heb het maar mooi afgewimpeld.
Zou ik ook doen, al het eetbare eruit eten en de rest wegpleuren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon eet eerst het vlees eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |