Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:16 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, die gestrekte dubbele salto met draai erin toch?
Mijn godenteam vindt deze Amerikaanse verwachte zege leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gouden medaille hadden ze al een maand geleden kunnen vieren
Verschil tussen nr. 2 en de nr. 8 is volgens mij twee keer zo klein.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:17 schreef komrad het volgende:
8.209 punt voorsprong. Spannende wedstrijd
een record in de olympische geschiedenis? kan het zo snel niet terug vindenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:17 schreef Moira. het volgende:
Gewoon 10 hele punten boven de nummer 2echt on-ge-kend
Klopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verschil tussen nr. 2 en de nr. 8 is volgens mij (bijna) twee keer zo klein.
Ik keek verkeerdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
een record in de olympische geschiedenis? kan het zo snel niet terug vinden
quote:
Sinds 1928 ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sinds wanneer is er opsprong bij balk?
Aly Raisman.quote:
ies naakt, magniequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom nou Moira, zulk kunstwerk op gevoelige plaat mag wel hier blijven staan
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:20 schreef Redefine het volgende:
En morgen Bart Deurloo weer, dag daarna meerkamp bij de dames. Elke dag weer feest.
Mannenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Toch apart dat NL oudste is met 22 gemiddeld. En dat je bij mannenturnen op beste leeftijd bent rond 28e.
Lenigheid speelt bij de vrouwen meer een rol, en bij de mannen is het meer gericht op kracht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Toch apart dat NL oudste is met 22 gemiddeld. En dat je bij mannenturnen op beste leeftijd bent rond 28e.
Klopt ja, bij de vrouwen is het echt belangrijk dat je klein en licht bent, het pieken wordt steeds jonger. Maar ze hebben daardoor nu wel die leeftijdslimiet van minimaal 16 (of 15 als je in het olympisch jaar 16 wordt)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Toch apart dat NL oudste is met 22 gemiddeld. En dat je bij mannenturnen beste bent rond 28e.
Je zou toch ook lelijke mannen verwachten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lenigheid speelt bij de vrouwen meer een rol, en bij de mannen is het meer gericht op kracht.
Geef je zelf maar een note.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:21 schreef Moira. het volgende:
Ik was zo enthousiast aan het kijken dat ik nauwelijks de bingo meer heb bijgehouden
foeiquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:21 schreef Moira. het volgende:
Ik was zo enthousiast aan het kijken dat ik nauwelijks de bingo meer heb bijgehouden
Voorwaartse snelheid, na-hup en turnbijbel in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:21 schreef Moira. het volgende:
Waarom? Of bedoel je lenige mannen? Vast wel, maar voor de ringen heb je veel kracht nodig bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je zou toch ook lelijke mannen verwachten?
Amplitudeeeee een keer of 100quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voorwaartse snelheid, na-hup en turnbijbel in ieder geval.
Ja oke voor ringen wel, maar voor sprong en vloer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom? Of bedoel je lenige mannen? Vast wel, maar voor de ringen heb je veel kracht nodig bijvoorbeeld.
Ik heb een klein mormel in de familie die echt flink goed kan turnen, als zevenjarigequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:25 schreef richolio het volgende:
Turnen is gewoon mijn lievelings OS onderdeel nu.
Ben ook jaloers, hadden mijn ouders mij vroeger maar op een toffe sport gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |