Vloer. Maar die gaan geen punt weggeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk onderdeel moeten die nog?
Hij is er weer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:40 schreef Moira. het volgende:
Laat ff weten wanneer Hans weer terugkomt
Brazilië en Duitsland allebei brug, wij nog balkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk onderdeel moeten die nog?
Is het ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:44 schreef Max23 het volgende:
Trouwens, aan de kwalificatie te zien is brug niet het beste toestel van Brazilië
Dan schat ik de kans dat NL daar voorbij gaat groter in, dan dat we Duitsland voorblijven.
Brug, hun mindere onderdeelquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vloer. Maar die gaan geen punt weggeven.
Ah die kunnen we allebei hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Brazilië en Duitsland allebei brug, wij nog balk
Dit. Volgens Hansquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:44 schreef Max23 het volgende:
Trouwens, aan de kwalificatie te zien is brug niet het beste toestel van Brazilië
Dan schat ik de kans dat NL daar voorbij gaat groter in, dan dat we Duitsland voorblijven.
Duitsland echt niet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah die kunnen we allebei hebben
Stopquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben blind
Dacht dat het verschil een punt was, maar het is een kleine 3 tienden
Zesde is mogelijk
Wat een kutvolk is het toch ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:45 schreef komrad het volgende:
[..]
Belgen zeggen dat Nederland fysiek prut is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |