Misschien heeft ie geen achternaam.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:18 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Deze man treedt op onder zijn artiestennaam?
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:18 schreef Collide het volgende:
[..]
OmGOD had te veel ingezet bij snatch.
Nee, ik denk dat hij ziek wasquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:18 schreef Collide het volgende:
[..]
OmGOD had te veel ingezet bij snatch.
Viel wel mee toch? Ging daarna nog hoger toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Hopelijk gaat er weer een tegen de grond door een blackout zoals die Kazak afgelopen nacht.
Hij was ook niet topfit nee, maar hij heeft op snatch wel wat veel gegevenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij ziek was
Hij ging wel hoog voor hem bij snatch.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij ziek was
Prachtige overacting was datquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Hopelijk gaat er weer een tegen de grond door een blackout zoals die Kazak afgelopen nacht.
Nee. Ik had ingezet zodra de positieve tests van Ilyin bekend werden. Gaan ze Rusland schorsenquote:
De TurkTurkmeen gaat zich ook wel in de strijd mengenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:20 schreef Max23 het volgende:
Als ik naar de startpogingen kijk gaat dit dus een strijd worden tussen China en Noord-Korea
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:20 schreef Max23 het volgende:
Als ik naar de startpogingen kijk gaat dit dus een strijd worden tussen China en Noord-Korea
Ismaylov start wel laag, die Noord-Koreaantjes moet je trouwens effe kort houdenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:20 schreef Max23 het volgende:
Noord-Korea heeft al twee keer goud.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ismaylov start wel laag, die Noord-Koreaantjes moet je trouwens effe kort houden
Uitgesloten inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Rusland doet dus helemaal niet mee dit toernooi?
Ikke Tut Ariana ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Bernardin Ledoux Kingue Matam is wel echt een goden naam. Ik ben fan.
Die begint vooralsnog wel laag bij C en J danquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De TurkTurkmeen gaat zich ook wel in de strijd mengen![]()
Turken gaan nog wel de kat uit de boom kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ismaylov start wel laag, die Noord-Koreaantjes moet je trouwens effe kort houden
Daar komt ie weer.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:28 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Jammerlijke poging van Glenn Helder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |