Het houdt niet echt over wat er nu op is inderdaad, hadden ze beter 1 van die finales nu ergens in kunnen plannenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:02 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Nog 2 minuten en ik kan eindelijk wegzappen bij handbal.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Hele zaal weer vol met geel, blauw en rood. Zo zien we het graag.
Bulgarije is geschorst. Alle fatsoenlijke Azeri's zijn geschorst. De beste Pool is gepakt. Nou, daar ga je al.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doen er trouwens bijna geen Europeanen en Amerikanen mee aan deze sport, woodu?
In Azië zijn de dopingcontroles dus coulanter?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bulgarije is geschorst. Alle fatsoenlijke Azeri's zijn geschorst. De beste Pool is gepakt. Nou, daar ga je al.
Zijn te groot, Aziaten zijn vaak wat kleiner en daardoor dus lichter dus meer ruimte voor spieren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doen er trouwens bijna geen Europeanen en Amerikanen mee aan deze sport, woodu?
Maar bij de zwaardere klassen doen ook nog altijd vooral aziaten mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:11 schreef Collide het volgende:
[..]
Zijn te groot, Aziaten zijn vaak wat kleiner en daardoor dus lichter dus meer ruimte voor spieren.
Spuitje zetten?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie NU pas wat die gozer met zijn arm doet![]()
![]()
Ik denk het zelfde verhaal bij zwaardere klasse kun je ook beter een lange Aziaat zijn dan een kleine Westerling.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar bij de zwaardere klassen doen ook nog altijd vooral aziaten mee.
Is Ruslan Nurudinov wel de favoriet bij de -105 kg? Of heeft die bookmaker me voor de gek gehouden?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bulgarije is geschorst. Alle fatsoenlijke Azeri's zijn geschorst. De beste Pool is gepakt. Nou, daar ga je al.
Gaan er sowieso een paar afvallen voor C&J.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit gaat lang duren, 12 deelnemers
Degene die het hoogste gewicht correct omhoog krijgt wint.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:14 schreef Aguero het volgende:
Ik kijk.
Is er nog iets wat ik moet weten?
Dat gebeurt zeldenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:14 schreef Collide het volgende:
[..]
Gaan er sowieso een paar afvallen voor C&J.
Normaal gesproken zou het echt een epische strijd worden tussen Ilyin, Nurudinov en Bedzhanyan, echt hét hoogtepunt van het gewichtheftoernooi. Maar Ilyin is gepakt en Rusland mag allemaal niet, dus nu is hij wel de favoriet ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is Ruslan Nurudinov wel de favoriet bij de -105 kg? Of heeft die bookmaker me voor de gek gehouden?
Nee joh, iedereen heeft maar 3 pogingen in totaal he,, dus niet 3 pogingen op ieder gewichtquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit gaat lang duren, 12 deelnemers
Nee hoor? Tenzij er iemand geblesseerd raakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:14 schreef Collide het volgende:
[..]
Gaan er sowieso een paar afvallen voor C&J.
Denk zo'n 10$quote:
Dat en te hoog inzettenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee hoor? Tenzij er iemand geblesseerd raakt.
Ik kijk al paar dagen Max, maar toch bedanktquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen heeft maar 3 pogingen in totaal he,, dus niet 3 pogingen op ieder gewicht
Wij zijn ook al lelijk in die kut Chen getrapt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is Ruslan Nurudinov wel de favoriet bij de -105 kg? Of heeft die bookmaker me voor de gek gehouden?
Dan weet je dat het helemaal niet zolang duurtquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk al paar dagen Max, maar toch bedankt
Maar dat is een Chinees. Die gaan de kant van het WK van vorig jaar weer op, waar de een na de andere faaldequote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn ook al lelijk in die kut Chen getrapt.
Ja, daaromquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn ook al lelijk in die kut Chen getrapt.
Van mij mag het tot 2 uur duren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan weet je dat het helemaal niet zolang duurt
Mijn geld staat overigens op Bedzhanyan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, daarom
Ik dacht ik vraag het even na
OmGOD had te veel ingezet bij snatch.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
We zijn ook in Omgod getrapt
Maar die mag dus niet meedoen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn geld staat overigens op Bedzhanyan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |