NEIN!quote:
Zeer skeerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee. Niet echt. Skeere leef
Wahaha. Been there, done that.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:32 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Smakelijk eten. Je moet in een restaurant gaan werken
Dat herken ik ook wel. Maar nu was mijn keuken schoon en ging ik burrito's mealpreppen voor le boyfriend en ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:39 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nice. Dat je de energie kunt vinden om zoiets voor jezelf te maken vind ik wel knap. Als ik alleen eet, kom ik dus echt nooit verder dan kwark, tonijn uit blik, gerookte kip, of maaltijdsalade met extra kipreepjes, of heel soms een omelet met zo'n zak voorgesneden groenten.
Heb je in een restaurant gewerkt in een donker verleden?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
NEIN!
[..]
Zeer skeer
[..]
Wahaha. Been there, done that.
[..]
Dat herken ik ook wel. Maar nu was mijn keuken schoon en ging ik burrito's mealpreppen voor le boyfriend en ik.
Refried beans, met BBQ chili chicken, tomaten en mais salsaMet natuurlijk wat kaas, sourcream en guacamole
![]()
![]()
Heb van mijn 14e tot mijn 18e in de horeca gewerkt. Begonnen als afwasser en al snel was ik kok.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:58 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Heb je in een restaurant gewerkt in een donker verleden?
Ik moet ook nog een zulke dingen leren maken. Ben er echt waardeloos in
Op Youtube zijn er veel tutorials te vinden over het bereiden van eten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:58 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Heb je in een restaurant gewerkt in een donker verleden?
Ik moet ook nog een zulke dingen leren maken. Ben er echt waardeloos in
Snap ik waar je kookkunst vandaan komtquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb van mijn 14e tot mijn 18e in de horeca gewerkt. Begonnen als afwasser en al snel was ik kok.
Een kipfilet op een ovenplaat en dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:04 schreef wonderer het volgende:
Ik pleur tegenwoordig mijn kipfilet in de oven. Drie per keer, eet ik er eentje op en dan heb ik twee dagen koude kip voor in wraps of salade. Best goed te doen, lekkerder dan bakken
Glazen ovenschaal (of zilverfolie). Olie en kruiden naar keuze erop, halfuurtje op 180 graden, halverwege even omdraaien. Tien minuten laten rusten als ze klaar zijn voor je gaat snijden, anders loopt al het sap eruit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een kipfilet op een ovenplaat en dan?
Nice. Ga ik eens proberenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Glazen ovenschaal (of zilverfolie). Olie en kruiden naar keuze erop, halfuurtje op 180 graden, halverwege even omdraaien. Tien minuten laten rusten als ze klaar zijn voor je gaat snijden, anders loopt al het sap eruit.
Deze man snapt!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Glazen ovenschaal (of zilverfolie). Olie en kruiden naar keuze erop, halfuurtje op 180 graden, halverwege even omdraaien. Tien minuten laten rusten als ze klaar zijn voor je gaat snijden, anders loopt al het sap eruit.
Schade en schandequote:
Ja ja, collega's afwassen voor al die promoties zeker.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb van mijn 14e tot mijn 18e in de horeca gewerkt. Begonnen als afwasser en al snel was ik kok.
Dit zijn wel hele heftige oorlogsverhalen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:08 schreef G-Pier het volgende:
Tijdens een oefenexamen Koken heb ik mijn soep een beetje te hard op het vuur laten staan en binnen no-time verdampte alles en was de pan bijna aangekoekt.
Ook heb ik ooit bijna een eitje laten verbranden.
Omg. Nee. Er was wel echt nare shit gebeurd daar!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ja, collega's afwassen voor al die promoties zeker.
Niet eens thirsty!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:03 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Instant honger krijg ik van jou hahaha.
Oh is het drinken? Ik dacht dat het jelly was, had het rietje over 't hoofd gezien.quote:
Die koekjes of wat waren het ook alweer waren best lekker.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:49 schreef praisethebooty het volgende:
Ik kook bijna nooit (meer).Laat ik over aan Monsieur PBT.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Die koekjes of wat waren het ook alweer waren best lekker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |