Pfff... Hoe kun je ons nou door de war halen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:45 schreef praisethebooty het volgende:
Ik dacht dat Paxcon een vriend had.Maar misschien ik in de war met Bram.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja. Bram is bezet. Tot grote teleurstelling van een deel hier.
Je kan dus nog!quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tom Daley samen met z'n vriendje is ook erg cute.
Hehe.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:47 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Het is een ondeugend blond twinkje ook nog.![]()
Ik heb een hekel aan patéquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:10 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb vandaag gewoon ouderwets een broodbakje meegenomen met daarina jawel... bammetjes.
Maar smeerpate met van die peperbolletjes erin is wel echt het lekkerste broodbeleg ooit.
Dan ben je niet verwend, maar heb je gewoon geen smaak Brammetje.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan patéIk ben een verwend nest :s
De structuur is gewoon goooooor.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan ben je niet verwend, maar heb je gewoon geen smaak Brammetje.
Jemig. Heftig verhaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Voor het eerst in een week boodschappen kunnen doen. Ik leef op zwart zaad, terwijl ik zo van dat witte spul houd
Flinke tassen 25 minuten gesjouwt. En enkel nog maar gevriesdroogd fruit op met een vetvrije cappuccino. Zo maar eens een kipburger eten
Eens met bovenstaande.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De structuur is gewoon goooooor.
[ afbeelding ]
Goor goor spul.
Kaas kan lekker zijn, niet een fan van blauwe kaas bijv. En ik eet het eigenlijk enkel gesmolten.
Jell-Oquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:50 schreef Rezania het volgende:
Gelei, dat heeft pas een smerige structuur.
Tja. 1,01 op de rekening kom je niet ver meequote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jemig. Heftig verhaal.
Dat een uitje naar de supermarkt dat al te duur is
Hier op kantoor hebben we gewoon elke dag verzorgde lunchquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:10 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb vandaag gewoon ouderwets een broodbakje meegenomen met daarina jawel... bammetjes.
Maar smeerpate met van die peperbolletjes erin is wel echt het lekkerste broodbeleg ooit.
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:50 schreef Rezania het volgende:
Gelei, dat heeft pas een smerige structuur.
Ik vind Jell-O dan weer lekk0rquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tom Daley samen met z'n vriendje is ook erg cute.
Nee. Niet echt. Skeere leefquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja. 1,01 op de rekening kom je niet ver mee
Nice. Dat je de energie kunt vinden om zoiets voor jezelf te maken vind ik wel knap. Als ik alleen eet, kom ik dus echt nooit verder dan kwark, tonijn uit blik, gerookte kip, of maaltijdsalade met extra kipreepjes, of heel soms een omelet met zo'n zak voorgesneden groenten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |