ik weet niet eens wat dat zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie heeft hier als kind van die vullingballetjes gespaard?!
nooit gespaard maar sloopte ze wel eruitquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie heeft hier als kind van die vullingballetjes gespaard?!
misschien kwam dat ook wel doordat je een week niet geslapen had, misschienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vond het echt te heftig gewoon
Vroeger van die patronen voor in een vulpen. Als die leeg was kon je er een heel klein balletje uithalen, wat normaal ook in een balpen zit.quote:
3 nachten en voor ik het pakte wel nog paar uurtjes geslapen :$ maar bleek achteraf ook 30mg te zijn en dat schijnt beetje veel te zijn voor eerste keerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
misschien kwam dat ook wel doordat je een week niet geslapen had, misschien
Ja precies, die !quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
He ja die zaten in zo'n plastic kokertje in een vulpen
Dat wat Kullie zegtquote:
Ik schoot ze altijd weg met een rietje dat bij mijn yogopakje zatquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nooit gespaard maar sloopte ze wel eruit
ah okequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vroeger van die patronen voor in een vulpen. Als die leeg was kon je er een heel klein balletje uithalen, wat normaal ook in een balpen zit.
Sws vulpennen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah oke
nooit zo op gelet, heb echt een trauma overgehouden aan vulpennen als linkshandige
gekke boiquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
3 nachten en voor ik het pakte wel nog paar uurtjes geslapen :$ maar bleek achteraf ook 30mg te zijn en dat schijnt beetje veel te zijn voor eerste keer
Ik vond het ook een beetje onzin om met vulpennen in de weer te gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah oke
nooit zo op gelet, heb echt een trauma overgehouden aan vulpennen als linkshandige
Ik snoof ooit coke, totdat de ijsblokjes mijn neusgaten blokkeerde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:40 schreef Oberkullie het volgende:
Wie snoof er ook pritt stift op de basisschool?
Vloeibare lijm wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:40 schreef Oberkullie het volgende:
Ik had het dan niet over het Facebook voorbeeld dat jij gaf. Er leven uiteraard zulke sentimenten bij personen die zich al gevestigd hadden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:36 schreef Murdera het volgende:
Kom op hoink.Wees alsjeblieft een klein beetje realistisch. Ook jij weet wel beter dan dit.
Als jij graag in je eigen gelijk bevestigd wil worden door een middelmatige ICT-er die zijn pubertijd niet lijkt te zijn ontgroeid in opvattingen en gedrag moet je zelf weten. Maar hou die opmerking maar voor de DM in het vervolg.quote:Ik had naar nutz moeten luisteren. Mijn fout.
Je 'moeilijke' Engelse term heb ik geen moeite mee. Dat stond namelijk niet ter discussie. Mijn hele vraag was eerder wat je met deze opmerking an sich bedoelde. Bedoel je dat het nu de gehele allochtone bevolking is die vatbaar hiervoor is of dat het niet alleen maar meer marginalen betreft die vatbaar zijn voor radicalisering?quote:Bottomfeeders. Bodem. Onderste laag van de samenleving.Kom op vent.
JAquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:40 schreef Oberkullie het volgende:
Je was toch gewoon gaan lopen? Of joggen ofzo, ik begrijp niet hoe je je door lopen kut kan voelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben alweer terug na net 1 kilometer.
Werd ff niet goedLicht in m`n hoofd, kortademig, misselijk. Ga straks kijken of ik de resterende 2 kilometer kan gaan lopen
Hoe dit nou opeens zo is gebeurd
Holy fuck auwchquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:44 schreef hoink581 het volgende:
Als jij graag in je eigen gelijk bevestigd wil worden door een middelmatige ICT-er die zijn pubertijd niet lijkt te zijn ontgroeid in opvattingen en gedrag moet je zelf weten. Maar hou die opmerking maar voor de DM in het vervolg.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |