Op een heuvelrug 24 km. Alleen kreeg kramp in de bal van mijn voet (wsl door verkeerde schoenen), dus heb een deel een beetje ongemakkelijk gelopen.quote:
kan ik me voorstellen, krijg ook zin in kfc nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja wel he. Solid plan.Ik krijg nu al honger
oh 24 km is ook wel een beste wandelingquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Op een heuvelrug 24 km. Alleen kreeg kramp in de bal van mijn voet (wsl door verkeerde schoenen), dus heb een deel een beetje ongemakkelijk gelopen.
Leverde erg veel stijfheid op de volgende dag.Voelde me net een bejaarde.
Dacht dus vooraf dat het wel goed schoeisel was. Is het misschien ook wel, maar hoop dat eigenlijk, want dan komt het hopelijk niet terug als ik nieuwe betere koop.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oh 24 km is ook wel een beste wandelingniet handig om dan geen goed wandelschoeisel aan te hebben idd. Maar goed, ik neem aan dat je hier van geleerd hebt
?
Maar waarom zo veel lopen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dus vooraf dat het wel goed schoeisel was. Is het misschien ook wel, maar hoop dat eigenlijk, want dan komt het hopelijk niet terug als ik nieuwe betere koop.
Dus 2km gelopen... was je er al bijna man...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben alweer terug na net 1 kilometer.
Werd ff niet goedLicht in m`n hoofd, kortademig, misselijk. Ga straks kijken of ik de resterende 2 kilometer kan gaan lopen
Hoe dit nou opeens zo is gebeurd
Nee, ik heb net 1 kilometer gelopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar waarom zo veel lopen?
[..]
Dus 2km gelopen... was je er al bijna man...
KFCquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Just did a little fapje
[ afbeelding ]
500m heen en 500m terug?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, ik heb net 1 kilometer gelopen
quote:
Ik heb nooit water bij me als ik ga lopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
500m heen en 500m terug?damn.. je kan dan ook even gaan zitten, wat drinken en dan weer verder...
das niet goed man, beter wel gwn doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb nooit water bij me als ik ga lopen
hoezoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb trauma aan die chickenwings
Ik ben het hier wel mee eens.quote:
Toch maar eens doen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb nooit water bij me als ik ga lopen
je zou wel 10km moeten kunnen lopen zonder waterquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
das niet goed man, beter wel gwn doen
GEDRAAG JIJ JE POTVERDEDIKKIEDOMMELTJE NOU TOCH EENS EVEN EEN KEERquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |