oeh dit is vast weer een tr waard ;oquote:
Ik ben blij dat jij mij zonder enige vorm van goedkoop sarcasme gelijk geeft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
Maar het is gewoonweg niet waarhoink weet alles hoor.
Hij noemde je hersenloos een paar pagina's terugquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij mij zonder enige vorm van goedkoop sarcasme gelijk geeft.
Kom op hoink.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:33 schreef hoink581 het volgende:
Dan gaat het juist om kansen. Als jij het culturele en sociale kapitaal mist dan wordt je situatie uitzichtloos op een bepaald punt, de frustratie en woede werkt radicalisering in de hand. Men heeft namelijk geprobeerd positief bij te dragen aan de maatschappij en wordt op deze manier 'bedankt'.
Ik had naar nutz moeten luisteren. Mijn fout.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ook. Brussel, Parijs in alle gevallen 'beroeps' criminelen.
Bottomfeeders. Bodem. Onderste laag van de samenleving.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:33 schreef hoink581 het volgende:
In dat geval heb ik graag uitleg hoe ik het dan moet interpreteren.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onmacht. Hoe dommer je bent hoe lastiger je met bepaalde dingen om kan gaan. Kijk maar naar een hoink of een geeltand
Over Marokkanen dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
Open een topic in nws ofzo.
Hier hebben we het alleen over zaken die verder niets bijdragen.
moeten we helpen tellen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:39 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben echt obsessief bezig met kcal en koolhydraten tellen. Help.
ik nietquote:
nah, na die lul van dat facebook plaatje ging het verder over terroristen in europa en dat zijn zelden turken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn Turken het pispaaltje.
Interpretatie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel verstandig, wat betreft hoink mijn ervaringen al wel gehad. Complete tunnelvisie die knulquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:36 schreef Murdera het volgende:
Ik had naar nutz moeten luisteren. Mijn fout.
Ik wil hem ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |