iel bahquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nounou.
OliebollenVoor wanneer oliebollen slechts met oudjaar niet voldoende is
lekker met je vmbo matties stoer doen bij de boksbalquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker Mo en zijn bende afwerken achter de botsauto's
Kermiskoop er een wijnbal en dan ga ik weer
Dit, lekker roundhousekick oefenen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker met je vmbo matties stoer doen bij de boksbal
Weet zeker dat ik jou toch niet kwetsquote:
Ah gaat nog steeds goed met het verbergen van mijn emotiesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet zeker dat ik jou toch niet kwets
Nee die rozequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kaneelstok van de kermis
Verder al jaren niet meer geweest
Jij bent ook wel lief volgens mij. Goed karakter. Open boek. Een hart voor mens en dier. TOPPER!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kaneelstok van de kermis
Verder al jaren niet meer geweest
Muntjesschuiven en Pokemon zoekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bby wanneer gaan we samen muntjesschuiven
Wauw, nog nooit zoiets liefs gehoordquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent ook wel lief volgens mij. Goed karakter. Open boek. Een hart voor mens en dier. TOPPER!!!
Je bent echt m'n soulmate. Stiekem ben je zeker gewoon een man?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Muntjesschuiven en Pokemon zoeken
Ik ben nog steeds lief hoor, sorry dat mijn mening niet strookt met die van jou.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja jij ook. opeens allemaal lopen bitchen terwijl je eerst lief voor me washater
Pas op he.quote:
Van mij mag je die app haten, maar dan hoef je nog niet zo te gaan lopen bitchen op mij alleen maar omdat ik andere interesses hebquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds lief hoor, sorry dat mijn mening niet strookt met die van jou.
Zelf hater!
Doen anderen ook wel voor mijquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas op he.Anders nooit meer samen schapenbreintjes slurpen terwijl ik je over je hoofddoekkie kroel.
Ik haat niks, ik zei al eerder dat ik het treurig vind. Lezen, mop.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Van mij mag je die app haten, maar dan hoef je nog niet zo te gaan lopen bitchen op mij alleen maar omdat ik andere interesses heb
ff dimmen he stoere boy, of ik prop die wijnbal in je aarsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik haat niks, ik zei al eerder dat ik het treurig vind. Lezen, mop.
Mag jij best doen, hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ff dimmen he stoere boy, of ik prop die wijnbal in je aars
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bent echt m'n soulmate. Stiekem ben je zeker gewoon een man?
Snap ik wel.quote:
he sgtjquote:
Nee ;squote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet dat drukkende gevoel als je piest?
Dit is gewoon weg niet waar. Tot nu toe waren de georganiseerde terroristische acties bedacht en uitgevoerd door criminelen die zich hebben bekeerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:48 schreef Murdera het volgende:
Juist onder hoogopgeleiden zijn de meeste terroristen, Syriegangers, en dit soort volk. Vroeger was het idee nog dat het juist de mensen betrof die totaal niet mee konden komen in dit land, die laag ontwikkelde bottomfeeders waren, die hun frustratie dan maar op zo'n manier uitten. Maar dat is al lang achterhaald.
Voor wat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:19 schreef Kurovski het volgende:
Note erbijgekregen. Begon me al zorgen te maken dat ik ze niet meer kreeg.
Ik heb het over aanslagen in europa, niet in noord afrika.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is gewoon weg niet waar. Tot nu toe waren de georganiseerde terroristische acties bedacht en uitgevoerd door criminelen die zich hebben bekeerd.
Zoals de rest van hoogopgeleid Nederland dus. Maar dan gaat het niet om opleiding of kansen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:18 schreef hoink581 het volgende:
Bij Syriėgangers heb je een punt (en hoewel daar terroristen uit voortkomen, is het tot nu toe uitgebleven). Echter ga je er dan weer vanuit dat hoogopgeleide Syriėgangers succesvol waren. En dat is gewoonweg niet waar. Er zijn nu maar een aantal richtingen waar je als hoogopgeleide snel aan werk komt, zit je niet in die sector dan heb je het een stuk zwaarder. En dat geld dubbel voor een Nederlander met een andere etnische achtergrond.
Interpretatie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:18 schreef hoink581 het volgende:
En die laatste opmerking over bottomfeeders is een insinuatie waarbij het op mij overkomt alsof het nu de gehele Turkse bevolking betreft.
Maar het is gewoonweg niet waarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het over aanslagen in europa, niet in noord afrika.
Ze noemt je mannelijk, weet niet hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja wat loop jij nou jelly te doen
Ik ook. Brussel, Parijs in alle gevallen 'beroeps' criminelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:24 schreef Murdera het volgende:
Ik heb het over aanslagen in europa, niet in noord afrika.
Dan gaat het juist om kansen. Als jij het culturele en sociale kapitaal mist dan wordt je situatie uitzichtloos op een bepaald punt, de frustratie en woede werkt radicalisering in de hand. Men heeft namelijk geprobeerd positief bij te dragen aan de maatschappij en wordt op deze manier 'bedankt'.quote:Zoals de rest van hoogopgeleid Nederland dus. Maar dan gaat het niet om opleiding of kansen.
In dat geval heb ik graag uitleg hoe ik het dan moet interpreteren.quote:Interpretatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |