quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb een keer Lures gekocht, Incense, meerdere malen Pokéballs en een paar keer een incubator.
'vroeger'quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
sinds die voetstappen weg zijn vind ik er geen tyfus meer aan. vroeger was t nog een richting op lopen voor iets leuks. nu enkel RNG
Dat heb ik gewoon in mijn opvoeding meegekregen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
Van België heb ik overgehouden dat ik iedereen met 'u' aanspreek.
Apart idd dat in België men elkaar aanspreekt met u. Zelfs over je ouders enzo... maar heeft ook wel weer wat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe gewoon m'n best om beleefd te zijn.
Van België heb ik overgehouden dat ik iedereen met 'u' aanspreek. In R'dam vindt men dat maar raar. 'Zeg maar jij hoor, krijg ik dan te horen.'
niet liegenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'vroeger'![]()
Nee, maar nu lijkt het net of ik een eckte actieve GO'er ben. Dat is ook weer overdreven. Maar ik vind het wel leuk om die eieren te hatchen enzo
Neehquote:
Ik ook hoor, maar niet tegen mensen die flink jonger zijn dan ik. Nu is het gewoon standaard 'u'.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat heb ik gewoon in mijn opvoeding meegekregen.
Neehoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is elke sc niet een beetje treurig in principe?
ik ging nooit een speciale richting op lopen voor een pokemon. maar gwn als ik dan toch al ergens naar onderweg ben, dan gooi ik wel ff pokemon aan om te hatchenquote:
Ik las het ook verkeerd.. dacht dat je tt had getyptquote:
Lekker Mo en zijn bende afwerken achter de botsauto'squote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:47 schreef -supergirl- het volgende:
Het is kermis hier in de buurt. Ik kom eigenlijk nooit meer op de kermis, al jaren niet meer![]()
Vroeger, tot ik een jaar of 16 was, vond ik het echt geweldig. Vond het echt een leuke sfeer en zo. Nu vind ik het alleen nog maar zonde van het geld.![]()
Zijn er kermisfans hier?
Kermis. De riolen in de hele stad gaan open en al het tuig en de stront stampt door de straten naar de kermis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:47 schreef -supergirl- het volgende:
Het is kermis hier in de buurt. Ik kom eigenlijk nooit meer op de kermis, al jaren niet meer![]()
Vroeger, tot ik een jaar of 16 was, vond ik het echt geweldig. Vond het echt een leuke sfeer en zo. Nu vind ik het alleen nog maar zonde van het geld.![]()
Zijn er kermisfans hier?
Nee us sc nietquote:
dit dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kermis. De riolen in de hele stad gaan open en al het tuig en de stront stampt door de straten naar de kermis.
Sukkelquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las het ook verkeerd.. dacht dat je tt had getypt
Nee alleen de muntjesschuiverquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:47 schreef -supergirl- het volgende:
Zijn er kermisfans hier?
Zo, jij bent goed op dreef vandaagquote:
Nounou.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker Mo en zijn bende afwerken achter de botsauto's
Kermiskoop er een wijnbal en dan ga ik weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |