uhm, ja, ook. denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe toch altijd zo?
[..]
Alive, bist du?
[..]
Hallo nootteketootte
Dat denk je?quote:
Hoe moeten wij weten wie yuri is?quote:
lol watquote:
quote:Yuri van Gelder gaat per direct naar huis en zal de toestelfinale op de ringen niet gaan turnen. NOC*NSF meldt dat Van Gelder een nacht is weggebleven en alcohol heeft gedronken.
meestal, soms ben je beetje duisterquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe toch altijd zo?
[..]
Alive, bist du?
[..]
Hallo nootteketootte
"Alive, Bist du"?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat denk je?
[..]
Hoe moeten wij weten wie yuri is?
Dat soort figuren moeten ze direct tegen de muur zetten. Bloedhonden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogopgeleide gematigde nederturken
Oh oké, toch stomme vent.quote:
Ohja, moet echt meteen duidelijk zijn als jij geen achternaam zegt,quote:
hij heeft ook vrijheid van meningsuiting hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat soort figuren moeten ze direct tegen de muur zetten. Bloedhonden.
heeft die arme jongen geen stageplek gevonden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, dat moet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja, moet echt meteen duidelijk zijn als jij geen achternaam zegt,
VWO, TU Delft. en nu HR reqruiter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft die arme jongen geen stageplek gevonden?
Hey SG wat doen we vandaag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hij heeft ook vrijheid van meningsuiting hoor
wir schaffen dasquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
damnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
VWO, TU Delft. en nu HR reqruiter.
Die arme jongen heeft natuurlijk geen kansen gehad hier in nederland
Heel grappig allemaal, maar onder hoogopgeleiden zitten natuurlijk ook gedesillusioneerde figuren. Neem Thierry Baudet maar als voorbeeld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef Murdera het volgende:
VWO, TU Delft. en nu HR reqruiter.
Die arme jongen heeft natuurlijk geen kansen gehad hier in nederland
Ik moet nog wel even naar buiten vandaag. Maar dit zal niet lang duren, hooguit een uurtje of 2. Mocht het heel lekker weer worden, dan wil ik misschien zelfs nog wel even in de tuin hangen vanmiddag. Weet het verder ook niet zo goed.quote:
Het is 17 graden hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even naar buiten vandaag. Maar dit zal niet lang duren, hooguit een uurtje of 2. Mocht het heel lekker weer worden, dan wil ik misschien zelfs nog wel even in de tuin hangen vanmiddag. Weet het verder ook niet zo goed.
kijk maar uit dat je je niet te veel inspantquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even naar buiten vandaag. Maar dit zal niet lang duren, hooguit een uurtje of 2. Mocht het heel lekker weer worden, dan wil ik misschien zelfs nog wel even in de tuin hangen vanmiddag. Weet het verder ook niet zo goed.
Juist onder hoogopgeleiden zijn de meeste terroristen, Syriegangers, en dit soort volk. Vroeger was het idee nog dat het juist de mensen betrof die totaal niet mee konden komen in dit land, die laag ontwikkelde bottomfeeders waren, die hun frustratie dan maar op zo'n manier uitten. Maar dat is al lang achterhaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heel grappig allemaal, maar onder hoogopgeleiden zitten natuurlijk ook gedesillusioneerde figuren. Neem Thierry Baudet maar als voorbeeld.
Leuke en gezellige mensenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |