Je moet je gewoon afvragen waarom je op punt staat om te gaan betalen voor een gratis spelletje waar je met genoeg tijd alles kan krijgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik weet het. ben er ook niet trots op...... ik laat me meeslepen met zo'n spelletje
Typerend voor mij. Ik heb geen geduld......quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet je gewoon afvragen waarom je op punt staat om te gaan betalen voor een gratis spelletje waar je met genoeg tijd alles kan krijgen
Waar je zelfs muntjes kan krijgen in plaats van er voor te betalen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet je gewoon afvragen waarom je op punt staat om te gaan betalen voor een gratis spelletje waar je met genoeg tijd alles kan krijgen
Ik heb nog maar twee keer een gym overgenomen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar je zelfs muntjes kan krijgen in plaats van er voor te betalen.
Naja zeg!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:16 schreef Willoow het volgende:
Noem jou toch geen stomme vent, rare noot.
Gewoon een Aziaat daar het laten maken voor 20 cent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:20 schreef Kurovski het volgende:
Nu toch wel zin om een stukje te skaten, maar heb ze niet mee.
Triestquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb een keer Lures gekocht, Incense, meerdere malen Pokéballs en een paar keer een incubator.
Onmacht. Hoe dommer je bent hoe lastiger je met bepaalde dingen om kan gaan. Kijk maar naar een hoink of een geeltandquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:29 schreef Kurovski het volgende:
Vind dat altijd zo typisch he als om wat voor reden dan ook een vlucht uitvalt dat tokkies zich bij de balie voordringen en het grondpersoneel zeer onbehoorlijk bejegenen. Die mensen kunnen er toch ook niks aan doen?
Noob.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb nog maar twee keer een gym overgenomen...
GEWOoN VLiEGU GodVURDOMME IK HEB tOGF gBETAALDT oF NIET DAN VERREKtE MONGOOLquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:29 schreef Kurovski het volgende:
Vind dat altijd zo typisch he als om wat voor reden dan ook een vlucht uitvalt dat tokkies zich bij de balie voordringen en het grondpersoneel zeer onbehoorlijk bejegenen. Die mensen kunnen er toch ook niks aan doen?
Hou op joh met je pokemonquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Van jou had ik steun verwachtjammer dit
Pokémon GO is ook voor grote kinderenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou op joh met je pokemonje bent verdomme toch geen 11 meer...
savonds met 2 man en 12 bier beetje lam rondlopen en moeilijk doen tegen tokkies bij pokestops was anders erg vermakelijk :Squote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou op joh met je pokemonje bent verdomme toch geen 11 meer...
quote:
Echt een grote bak ellendequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
savonds met 2 man en 12 bier beetje lam rondlopen en moeilijk doen tegen tokkies bij pokestops was anders erg vermakelijk :S
Nou iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Pokémon GO is ook voor grote kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |