Beetje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En de rest van het jaar? Een spookstad?
Ben er twee keer geweest, vond er echt geen reet aan. Zelfs die dierentuin daar is kut.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er twee keer geweest, vond er echt geen reet aan. Zelfs die dierentuin daar is kut.
Bij mij is het echt heel lekker, graad of 18, beetje een windje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is het bij jullie ook gewoon mooi weer?
Geen reet aan? als in niets te doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er twee keer geweest, vond er echt geen reet aan. Zelfs die dierentuin daar is kut.
Zwart kan je beter verbergen.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over dat voetbalclubje....
Wtf is er mis met de dierentuin?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is gewoon zo ama
kun je wel leuk emogiffen maar haags heeft gewoon gelijk
Vaak wel ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
durf wel te zeggen dat alles buiten de randstad gewoon pure bagger is
Tilburg de Rooi Pannen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
durf wel te zeggen dat alles buiten de randstad gewoon pure bagger is
Ben er geweest toen ze aan het verbouwen waren naar wat het nu is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Wtf is er mis met de dierentuin?Sowieso kent Haags wrs alleen de oude dierentuin en die was best prima.
Ik ben er ook nog nooit geweest, zelfs in heel Drenthe nog niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Wtf is er mis met de dierentuin?Sowieso kent Haags wrs alleen de oude dierentuin en die was best prima.
zal vast nog wel ergens te koop zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:54 schreef IDkaart het volgende:
Eigenlijk zou ik best wel weer zo'n ding willen hebben.
[ afbeelding ]
Na het noodweer van vanmorgen is het alleen maa zonnig geweest hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bij mij is het echt heel lekker, graad of 18, beetje een windje.
En hoe is't bij jou?
vraag je me nou echt wat er mis is met de dierentuin???quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb die zwarte nog ergens liggen. Prima ding.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:54 schreef IDkaart het volgende:
Eigenlijk zou ik best wel weer zo'n ding willen hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vraag je me nou echt wat er mis is met de dierentuin???
dat onschuldige dieren moeten leven in gevangenschap voor het vermaak van mensen vind jij normaal????????
en dan het lef om mij te vragen wat er mis is met die dierentuin godverdomme hey
Zou kunnen maar die heeft nog wel die oude light connector.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal vast nog wel ergens te koop zijn
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vraag je me nou echt wat er mis is met de dierentuin???
dat onschuldige dieren moeten leven in gevangenschap voor het vermaak van mensen vind jij normaal????????
en dan het lef om mij te vragen wat er mis is met die dierentuin godverdomme hey
Ik had groen en hij was nice.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb die zwarte nog ergens liggen. Prima ding.
Wat een figuur is het ookquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:52 schreef LeesFoknl het volgende:
Zeker beste jongeman, blijf maar lekker thuis bij mama. Daar heb je het goed, en vermoedelijk voor een schijntje aan kostgeld, of zelfs helemaal gratis. Van het geld dat je uitspaart een huisje kopen en dat verhuren, dan tweede enz. Zodat straks, als pa en ma er niet meer zijn je ook nog een relaxed leven kunt voeren.
Wat die hand op je onderrug betreft, begrijp je probleem niet. Ik zou eens met haar praten en zeggen dat je dat als kind ook al zo fijn vond, als ze je billetjes zachtjes met een baby zalfje inmasseerde. Dat je daar vaker nog aan terugdenkt en naar terug verlangt. Vermoedelijk zal ze dan uit liefde (je bent en blijft haar kind, of je nou 4 of 40 bent !!) graag nog eens als ze jou voor het slapen gaan komt toedekken en een kusje geven de volgende keer een potje of flesje Johnson baby olie of lotion oid bij zich hebben en jouw billen nog eens lekker insmeren en masseren. Als jij dan de juiste non verbale aanwijzingen geeft, kreunen en je kont wat draaien zodat ze bijna automatisch bij je anus uitkomt, lijkt het mij dat je binnen 3 avonden een heerlijke anusmassage van mama krijgt, en natuurlijk zal ze het dan graag ook helemaal voor je "afmaken" zodat jij heerlijk kunt slapen die nacht.
Wat ook nog een voordeel heeft: het geld dat je hiermee uitspaart door geen vriendin hoeven te onderhouden of naar de hoeren te hoeven gaan, kun je al snel nog 1-2 huisjes kopen.
Bai tze wai, ik heb ook 5 huisjes zo bijmekaar gekregen!
![]()
![]()
Alleen maar Turken en Marokkanen daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan die school?
uhm, ja, dat zit er dik in..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:56 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Zou kunnen maar die heeft nog wel die oude light connector.
Waarom dan 'quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:57 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Alleen maar Turken en Marokkanen daar.
gaan we bij jou ook doen we stoppen je in een hok met tralies waar doorheen gekeken kan worden en daar blijf je dan de rest van je leven inzitten en dan mag iedereen komen kijken naar hoe je er bij zitquote:
en dat is "quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:57 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Alleen maar Turken en Marokkanen daar.
Wat een onzinreactie. Een dier groeit zo op en een mens niet, dus iemand nu opsluiten achter trailies is geen vergelijking.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gaan we bij jou ook doen we stoppen je in een hok met tralies waar doorheen gekeken kan worden en daar blijf je dan de rest van je leven inzitten en dan mag iedereen komen kijken naar hoe je er bij zit
kijken of je het dan nog zo'n leuke dierentuin vindt
In de kringen waar jullie je bevinden zou dat vast zo zijn. De echte wereld weet wel beterquote:
Mapima heeft altijd al een fascinatie voor pauperscholen gehad en bezoekt ook voor de lol ROC's enz.quote:
Kringen van fijnstof.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In de kringen waar jullie je bevinden zou dat vast zo zijn. De echte wereld weet wel beter
Haha ik was laatst bij dat ROC in Nijmegen vlak naast het station en dat was zo:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Mapima heeft altijd al een fascinatie voor pauperscholen gehad en bezoekt ook voor de lol ROC's enz.
Ik heb dat nooit begrepen. Maar goed, het is verder ook wel een mysterieus persoontjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Mapima heeft altijd al een fascinatie voor pauperscholen gehad en bezoekt ook voor de lol ROC's enz.
hoort dat bij haar universitaire studie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
fijnstof is kankerverwekkend.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoort dat bij haar universitaire studie?
een tijger groeit in het wild op en wordt daarna gevangen voor menselijk vermaakquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:58 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Wat een onzinreactie. Een dier groeit zo op en een mens niet, dus iemand nu opsluiten achter trailies is geen vergelijking.
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoort dat bij haar universitaire studie?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een tijger groeit in het wild op en wordt daarna gevangen voor menselijk vermaak
maar is goed kom ik jou een keer uit je huis trekken en dan zet ik je in een kooi kijken of je het dan nog zo leuk vindt
Bord voor kop.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In de kringen waar jullie je bevinden zou dat vast zo zijn. De echte wereld weet wel beter
mad as fuckquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een tijger groeit in het wild op en wordt daarna gevangen voor menselijk vermaak
maar is goed kom ik jou een keer uit je huis trekken en dan zet ik je in een kooi kijken of je het dan nog zo leuk vindt
Een hok met traliesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gaan we bij jou ook doen we stoppen je in een hok met tralies waar doorheen gekeken kan worden en daar blijf je dan de rest van je leven inzitten en dan mag iedereen komen kijken naar hoe je er bij zit
kijken of je het dan nog zo'n leuke dierentuin vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |