Beetje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En de rest van het jaar? Een spookstad?
Ben er twee keer geweest, vond er echt geen reet aan. Zelfs die dierentuin daar is kut.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er twee keer geweest, vond er echt geen reet aan. Zelfs die dierentuin daar is kut.
Bij mij is het echt heel lekker, graad of 18, beetje een windje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is het bij jullie ook gewoon mooi weer?
Geen reet aan? als in niets te doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er twee keer geweest, vond er echt geen reet aan. Zelfs die dierentuin daar is kut.
Zwart kan je beter verbergen.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over dat voetbalclubje....
Wtf is er mis met de dierentuin?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is gewoon zo ama
kun je wel leuk emogiffen maar haags heeft gewoon gelijk
Vaak wel ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
durf wel te zeggen dat alles buiten de randstad gewoon pure bagger is
Tilburg de Rooi Pannen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
durf wel te zeggen dat alles buiten de randstad gewoon pure bagger is
Ben er geweest toen ze aan het verbouwen waren naar wat het nu is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Wtf is er mis met de dierentuin?Sowieso kent Haags wrs alleen de oude dierentuin en die was best prima.
Ik ben er ook nog nooit geweest, zelfs in heel Drenthe nog niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Wtf is er mis met de dierentuin?Sowieso kent Haags wrs alleen de oude dierentuin en die was best prima.
zal vast nog wel ergens te koop zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:54 schreef IDkaart het volgende:
Eigenlijk zou ik best wel weer zo'n ding willen hebben.
[ afbeelding ]
Na het noodweer van vanmorgen is het alleen maa zonnig geweest hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bij mij is het echt heel lekker, graad of 18, beetje een windje.
En hoe is't bij jou?
vraag je me nou echt wat er mis is met de dierentuin???quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb die zwarte nog ergens liggen. Prima ding.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:54 schreef IDkaart het volgende:
Eigenlijk zou ik best wel weer zo'n ding willen hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vraag je me nou echt wat er mis is met de dierentuin???
dat onschuldige dieren moeten leven in gevangenschap voor het vermaak van mensen vind jij normaal????????
en dan het lef om mij te vragen wat er mis is met die dierentuin godverdomme hey
Zou kunnen maar die heeft nog wel die oude light connector.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal vast nog wel ergens te koop zijn
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vraag je me nou echt wat er mis is met de dierentuin???
dat onschuldige dieren moeten leven in gevangenschap voor het vermaak van mensen vind jij normaal????????
en dan het lef om mij te vragen wat er mis is met die dierentuin godverdomme hey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |