Als je tyfus oud wordt dan krijg je dat idd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
Mn zelfgemaakte mueslireep is echt lekker. Godver
Welke salla?quote:
o dacht vandaag zal zo ff checkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt ie morgen nou uit btw?
[..]
TOen jij nog stoer deed zonder je hoofddoek was ik mij al bewust maar bedankt voor deze herinnering.
Ah dat is salla edin.quote:
Kan idd ook vanavond zijn... ligt aan de tijdzones ofzo.quote:
Dat is gewoon Aladdinquote:
welke game?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:54 schreef Crip het volgende:
Kga ff gamen als een tokkie zonder broek. Bye snoesjes.
Ja, dat over 1 kam scheren van die zandbakkers vind ik maar stom, je hebt dus ook insaladdinquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon AladdinWel een leuk persoon uit zandland.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, dat over 1 kam scheren van die zandbakkers vind ik maar stom, je hebt dus ook insaladdin
ik zit nooit meer in r&P, ik zit gewoon amper/nooit meer op fok.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
Is btw in relaties sc rustig dat je hier weer eens bent? mis je wel hoor
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zit nooit meer in r&P, ik zit gewoon amper/nooit meer op fok.
Ja, hij zei dat die jou op ging zoeken.quote:
veel renderenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]! oh dacht ik. Nu vakantie?
[..]
Ja, hij zei dat die jou op ging zoeken.
Lekker wachten.quote:
Wat lul jequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je tyfus oud wordt dan krijg je dat idd.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:06 schreef Chai het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)ang-in-azc~ab9c9f5d/ 😂
Wij zijn even oud ongeveer en crip noemde mij tyfus oudquote:
In het verhaal uit het Midden-Oosten is hij eigenlijk een Chinees.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon AladdinWel een leuk persoon uit zandland.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oei, snel naar de Albert Heijn om de schappen rommelig te maken om hem bezig te houden dan.
Oh dus toch een façade dat het een leuk persoon uit zandland wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In het verhaal uit het Midden-Oosten is hij eigenlijk een Chinees.
Hehe.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:06 schreef Chai het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)ang-in-azc~ab9c9f5d/ 😂
Van origine, Jafar was een Marokkaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dus toch een façade dat het een leuk persoon uit zandland washet was gewoon een leuke chinees...
Kan je zien aan zijn neus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van origine, Jafar was een Marokkaan.
Wie, Zosk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Die chinees was elke keer de aanstichter van massale vechtpartijen in het azc
sow !quote:
En aan dat ie een slechterik was.quote:
Hahahaquote:
Haha yes grap accomplishedquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zat al te trillen achter m'n laptopje.
Damnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:13 schreef Murdera het volgende:
In the palace, right here, lived a wicked vizier; the advisor to Sultan Hamed. And this part-time magician, this amateur seer, wished his boss, the good sultan, dead. He was charming and slick, but unspeakably sick, this despicable parasite.
Typische marrokaan wel. Behalve dat hij werk heeft.
Boeiequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij zijn even oud ongeveer en crip noemde mij tyfus oud
Ja, was ook gewoon grappig.quote:
Dat hebben ze meestal toch wel? Alleen niet datgeen waar belasting over betaald wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:13 schreef Murdera het volgende:
In the palace, right here, lived a wicked vizier; the advisor to Sultan Hamed. And this part-time magician, this amateur seer, wished his boss, the good sultan, dead. He was charming and slick, but unspeakably sick, this despicable parasite.
Typische marrokaan wel. Behalve dat hij werk heeft.
Criminaliteit is geen officiële baan. Ongeacht of het voor inkomen kan zorgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat hebben ze meestal toch wel? Alleen niet datgeen waar belasting over betaald wordt.
Heb je weer eens een hersenbloedingquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:27 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik heb etensresten in mijn hoofddoek, hihi wat te doen..
Stoppen met waardeloze grappen makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:27 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik heb etensresten in mijn hoofddoek, hihi wat te doen..
Hoi snoesjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stoppen met waardeloze grappen maken
Welke smaak?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik zit net aan een kopje thee
Had laatst voor het eerst sisha geprobeerd met mn bday, maar k begrijp niet waarom mensen dat zo verslavend vinden.quote:
Vandaag helemaal niets ben drie dagen vrij. Morgen terras en douglas shoppen met vriendinnen en donderdag weeknie. Vrijdag en zaterdag werkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog wat leuks doen vandaag?
douglas shoppenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Vandaag helemaal niets ben drie dagen vrij. Morgen terras en douglas shoppen met vriendinnen en donderdag weeknie. Vrijdag en zaterdag werken
Jij?
Ja pretty much enige winkel die we in gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
douglas shoppendat klinkt als een goed geplande dagje uit
Tis meer lekker chill dan dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Had laatst voor het eerst sisha geprobeerd met mn bday, maar k begrijp niet waarom mensen dat zo verslavend vinden.
Hoe is t nu met lopen, gwn krukken of?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga eh niks doen, op fysio na. Wat olympische spelen kijken denk ik
Goed hoor, vanmorgen nog stukkie hardgelopen op loopband bij fysio. Moet weer leren normaal hardlopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe is t nu met lopen, gwn krukken of?
Je oma ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zat al te trillen achter m'n laptopje.
Vond ik wel. Butthurt reactie.quote:
Grote kans van wel idd. Lekker nutteloos door de galaxy cruisenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ga je dit halen? Ik weet het nog niet...
Een beetje zoals je hier FOK!t dus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grote kans van wel idd. Lekker nutteloos door de galaxy cruisen
Zoals iedereen op FOK! doet idd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een beetje zoals je hier FOK!t dus?
Is mijn geforceerd grappige reactie.
Jij vind... dat is wat anders, en dat wist ik al maar dat heeft er verder weinig mee te maken.quote:
Laat maar even weten hoe die isquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:39 schreef Drug het volgende:
[..]
oke dan loop ik zo ff langs de winkel
jij vindtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals iedereen op FOK! doet idd.
[..]
Jij vind... dat is wat anders, en dat wist ik al maar dat heeft er verder weinig mee te maken.
[..]
Laat maar even weten hoe die is
Wat vind ik?quote:
Is dit een quote?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:19 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft iemand toevallig het adres van WCH? Mag in DM. Over prijs kunnen we onderhandelen.
quote:
quote:
hehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |