Hoe is t nu met lopen, gwn krukken of?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga eh niks doen, op fysio na. Wat olympische spelen kijken denk ik
Goed hoor, vanmorgen nog stukkie hardgelopen op loopband bij fysio. Moet weer leren normaal hardlopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe is t nu met lopen, gwn krukken of?
Je oma ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zat al te trillen achter m'n laptopje.
Vond ik wel. Butthurt reactie.quote:
Grote kans van wel idd. Lekker nutteloos door de galaxy cruisenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ga je dit halen? Ik weet het nog niet...
Een beetje zoals je hier FOK!t dus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grote kans van wel idd. Lekker nutteloos door de galaxy cruisen
Zoals iedereen op FOK! doet idd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een beetje zoals je hier FOK!t dus?
Is mijn geforceerd grappige reactie.
Jij vind... dat is wat anders, en dat wist ik al maar dat heeft er verder weinig mee te maken.quote:
Laat maar even weten hoe die isquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:39 schreef Drug het volgende:
[..]
oke dan loop ik zo ff langs de winkel
jij vindtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals iedereen op FOK! doet idd.
[..]
Jij vind... dat is wat anders, en dat wist ik al maar dat heeft er verder weinig mee te maken.
[..]
Laat maar even weten hoe die is
Wat vind ik?quote:
Is dit een quote?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:19 schreef Oberkullie het volgende:
Heeft iemand toevallig het adres van WCH? Mag in DM. Over prijs kunnen we onderhandelen.
quote:
quote:
hehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |