Heb je weer eens een hersenbloedingquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:27 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik heb etensresten in mijn hoofddoek, hihi wat te doen..
Stoppen met waardeloze grappen makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:27 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik heb etensresten in mijn hoofddoek, hihi wat te doen..
Hoi snoesjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stoppen met waardeloze grappen maken
Welke smaak?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik zit net aan een kopje thee
Had laatst voor het eerst sisha geprobeerd met mn bday, maar k begrijp niet waarom mensen dat zo verslavend vinden.quote:
Vandaag helemaal niets ben drie dagen vrij. Morgen terras en douglas shoppen met vriendinnen en donderdag weeknie. Vrijdag en zaterdag werkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog wat leuks doen vandaag?
douglas shoppenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Vandaag helemaal niets ben drie dagen vrij. Morgen terras en douglas shoppen met vriendinnen en donderdag weeknie. Vrijdag en zaterdag werken
Jij?
Ja pretty much enige winkel die we in gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
douglas shoppendat klinkt als een goed geplande dagje uit
Tis meer lekker chill dan dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Had laatst voor het eerst sisha geprobeerd met mn bday, maar k begrijp niet waarom mensen dat zo verslavend vinden.
Hoe is t nu met lopen, gwn krukken of?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga eh niks doen, op fysio na. Wat olympische spelen kijken denk ik
Goed hoor, vanmorgen nog stukkie hardgelopen op loopband bij fysio. Moet weer leren normaal hardlopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe is t nu met lopen, gwn krukken of?
Je oma ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zat al te trillen achter m'n laptopje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |