quote:Yuri van Gelder is door het NOC*NSF naar huis gestuurd. De turner heeft zich "de normen en waarden die gelden op grove wijze overschreden", zo meldt de sportkoepel.
Van Gelder is zaterdagnacht, nadat hij zich had geplaatst voor de finale op het onderdeel ringen, weggegaan uit het Olympisch Dorp en tegen de afspraak in alcohol geconsumeerd, zo staat in een persbericht. De turner keerde pas in de vroege ochtenduren terug.
http://nos.nl/rio2016/art(...)-moet-naar-huis.html
Wat een mongolen bij het NOC*NSF zeg, mag een echte man zn biertje niet drinken en achter de chickies aan om een finaleplaats te vieren
Gooi ff een medaille wegWat een kutland zijn we toch.
Goed punt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:41 schreef Greys het volgende:
Als hij één biertje heeft gedronken en verder spa tot de volgende ochtend zit ie de komende dagen briesend in elke talkshow over het onterechte wegsturen.
Diezelfde talkshows waar hij de vorige keer zat te janken van schaamte. Maar ik gok zomaar dat dat niet gaat gebeuren omdat het niet onterecht was.
Maar als jij laat thuis komt dronken en iemand ligt te slapen die die dag een wedstrijd heeft is dat niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vind het juist net een schoolreisje zo. Het zijn volwassen mensen. Hij staat in de finale en heeft dus voldoende discipline getoond, anders sta je daar toch niet? Hij zit een week voor de finale. Het is niet verstandig, dat is heel iets anders.
Er vliegt vrijwel niks rechtstreeks.
En vergeet niet de honderden energiedrankjes die er door heen gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
vergeet Formule ook niet 1. Direct na de wedstrijd drinken ze een fles champagne. Zijn ook topsporters.
Dubbele moraalquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef Fok-it het volgende:
Wat zitten hier een stel idioten die dit wegwuiven?Je bent de grootste kneus ever als je tijdens je spelen gaat doorzakken met 'hoogstwaarschijnlijk" ook nog wat lijntjes coke. Je bent niet op vakantie. Je bedrijft topsport
Er is tot nu toe met geen woord gerept over coke. Dat is nogal suggestief dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef Fok-it het volgende:
Wat zitten hier een stel idioten die dit wegwuiven?Je bent de grootste kneus ever als je tijdens je spelen gaat doorzakken met 'hoogstwaarschijnlijk" ook nog wat lijntjes coke. Je bent niet op vakantie. Je bedrijft topsport
Misschien gaat Yuri weer een schadeclaim indienen, nu niet tegen de turnbond maar tegen NOC NSFquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:41 schreef Greys het volgende:
Als hij één biertje heeft gedronken en verder spa tot de volgende ochtend zit ie de komende dagen briesend in elke talkshow over het onterechte wegsturen.
Diezelfde talkshows waar hij de vorige keer zat te janken van schaamte. Maar ik gok zomaar dat dat niet gaat gebeuren omdat het niet onterecht was.
Juist. Dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:44 schreef Zith het volgende:
Hij heeft afgesproken dat hij er geen commentaar op ging leveren. Dat doe je vrijwillig en geeft het signaal dat hij er daardoor beter van af komt.
Hij wordt niet weggestuurd als hij daar op een rustige manier paar biertjes in de kroeg heeft gedronken. Maar als jij lekker naïef dat wilt geloven primaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is tot nu toe met geen woord gerept over coke. Dat is nogal suggestief dus.
Ik vermoed juist dat er coke in het spel was, als dat was uitgekomen n.a.v. een dopingtest heeft dat weerslag op heel TeamNL, dit zal uit voorzorg zijn en op deze manier wordt hij nog redelijk gespaardquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is tot nu toe met geen woord gerept over coke. Dat is nogal suggestief dus.
Hoewel ik graag doorzak met een lijntje, ga ik in deze redenering mee. Je bent een ontzettende kneus als je na jaren vechten weer op een olympische spelen staat en je je dan ondanks afspraken niet een paar dagen kunt inhoudenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef Fok-it het volgende:
Dat lijkt me feitelijk correct.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:46 schreef TUFKAL het volgende:
"een biertje" gelijk trekken aan alcoholgebruik
Inderdaad geef gewoon duidelijk aan wat er precies gebeurd is, nu krijg je allerlei wilde speculaties.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:46 schreef Montov het volgende:
De verklaring van NOC-NSF is belachelijk. Waarom geven ze niet de echte redenen? Nu lijkt het op een zwaar overtrokken straf voor iets onbenulligs.
En nee, we lopen geen medaille mis.
Hij heeft volgens de verklaring alles zelf toegegeven en de straf geaccepteerd, dat doe je niet als je het er niet mee eens bent en maar 1 biertje drinkt lijkt me...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:46 schreef TUFKAL het volgende:
"een biertje" gelijk trekken aan alcoholgebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |