abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184976039
Gisteren waren we wat aan het rondkijken welke caches we in onze vakantie zouden doen.
Komen we daar toch een zekere 'qltel' als CO tegen zeker :P

Het gaat trouwens om de 'klok', in de buurt van Nijmegen, maar net over de Duitse grens.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 februari 2019 @ 17:28:27 #277
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_184976189
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:21 schreef trainfreak het volgende:
Gisteren waren we wat aan het rondkijken welke caches we in onze vakantie zouden doen.
Komen we daar toch een zekere 'qltel' als CO tegen zeker :P

Het gaat trouwens om de 'klok', in de buurt van Nijmegen, maar net over de Duitse grens.
Ja hoor, klopt, die is van mij. Is een erg eenvoudig rondje met erg veel FP's.
pi_184976276
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:28 schreef qltel het volgende:

[..]

Ja hoor, klopt, die is van mij. Is een erg eenvoudig rondje met erg veel FP's.
Ik dacht al dat het van jou was.
Ligt daar nog wat anders in de buurt dat ook de moeite waard is?
Het rondje 'op de kermis' staat ook op de planning. Gelukkig hebben we wel een paar dagen vrij :)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 februari 2019 @ 17:39:06 #279
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_184976483
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:31 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Ik dacht al dat het van jou was.
Ligt daar nog wat anders in de buurt dat ook de moeite waard is?
Het rondje 'op de kermis' staat ook op de planning. Gelukkig hebben we wel een paar dagen vrij :)
Op de kermis en alles er omheen (van WiGe) inderdaad.

Maar ook de Tool Time serie bij Bedburg Hau (GC2FJMC en verder) zijn erg goed. Je loopt wel met een tas gereedschap rond, maar ze zijn erg goed gemaakt.

En mocht je zin hebben in een mooie natuurwandeling, het Reichswald, waar mijn klok in ligt, en series als Her mit den Gefahren en Besetztes Gebiet is erg leuk om in rond te lopen.
pi_184995022
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:39 schreef qltel het volgende:

[..]

Op de kermis en alles er omheen (van WiGe) inderdaad.

Maar ook de Tool Time serie bij Bedburg Hau (GC2FJMC en verder) zijn erg goed. Je loopt wel met een tas gereedschap rond, maar ze zijn erg goed gemaakt.

En mocht je zin hebben in een mooie natuurwandeling, het Reichswald, waar mijn klok in ligt, en series als Her mit den Gefahren en Besetztes Gebiet is erg leuk om in rond te lopen.
Hier heb ik wat aan, super bedankt!
pi_185451027
https://www.nu.nl/uit/577(...)l#coral_talk_wrapper

Check, herkende de cache uit het titelplaatje :W

Nog mensen naar het Hoorns event? Ga eens kijken of het wat is.
pi_185451204
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 13:14 schreef Reintji het volgende:
https://www.nu.nl/uit/577(...)l#coral_talk_wrapper

Check, herkende de cache uit het titelplaatje :W

Is die text tien jaar terug geschreven of zo? Ruilcaches kom je nauwelijks meer tegen en gratis, dus zonder premiumabbo doe je niet zoveel meer tegenwoordig. Slechts een klein deel van de traditionals zijn beschikbaar zonder abbo en voor de rest helemaal niets meer. Jammer!
pi_185456044
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 13:14 schreef Reintji het volgende:
Nee, maar wel naar Brugge voor Brugse Beer en naar Namen voor het mega-event daar.
  woensdag 17 april 2019 @ 22:58:02 #284
485179 kleingeelvisje
Blub Blub Blub ik ben een Vis!
pi_186284534
Hoi!

Ben ooit eens met iemand een keertje mee geweest die fanatiek deed geocachen en heb mezelf nu ook maar aangemeld. Het goede weer is eindelijk daar dus ik wil binnenkort eens gaan wandelen. Iemand nog tips voor een beginner? Als het bevalt wil ik er op vakantie ook een of meer doen, mits ze daar een beetje in de buurt liggen.
>Ô>
pi_186285432
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 22:58 schreef kleingeelvisje het volgende:
Hoi!

Ben ooit eens met iemand een keertje mee geweest die fanatiek deed geocachen en heb mezelf nu ook maar aangemeld. Het goede weer is eindelijk daar dus ik wil binnenkort eens gaan wandelen. Iemand nog tips voor een beginner? Als het bevalt wil ik er op vakantie ook een of meer doen, mits ze daar een beetje in de buurt liggen.
Waar ergens zit je in het land? Je kunt bij de omschrijving vaak lezen of ze geschikt zijn voor kinderen. Dat zijn leuke om te doen om er een beetje in te komen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_186285452
Ik denk dat wij maandag eens op de fiets stappen. Hier vlakbij liggen er een hoop van een team die erg leuk schijnen te zijn.
  maandag 22 april 2019 @ 17:09:42 #287
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_186364803
Net mijn eerste cache gedaan. Was ook niet zo moeilijk omdat hij nog geen 100 meter van mijn huis was ;) Is de site btw altijd zo traag?
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_186364815
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 17:09 schreef boertie het volgende:
Net mijn eerste cache gedaan. Was ook niet zo moeilijk omdat hij nog geen 100 meter van mijn huis was ;) Is de site btw altijd zo traag?
Soms wel op dagen zoals deze is het druk.

Ik sta op het punt om een stukje te gaan fietsen en wat caches te doen.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 22 april 2019 @ 17:15:00 #289
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_186364891
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 17:09 schreef boertie het volgende:
Leuk! Was het lastig te vinden?

De site is in het weekend vaak wel wat langzaam helaas. Het is nog steeds populair.

@Thinkk-Pinkk veel plezier en succes!
  maandag 22 april 2019 @ 17:19:55 #290
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_186364949
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 17:15 schreef qltel het volgende:

[..]

Leuk! Was het lastig te vinden?

De site is in het weekend vaak wel wat langzaam helaas. Het is nog steeds populair.

@:Thinkk-Pinkk veel plezier en succes!
Nope niet moeilijk te vinden. Sterker nog, volgens mij heb ik de smaak te pakken. Er zijn hier nog genoeg caches in de omgeving te vinden dus ik denk dat ik er nog wel eentje pak O-)
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_186366087
Ik ben nu bezig met de Walsbergse Plekskes. Mocht je ooit in Oost Brabant zijn die reeks is echt een dikke aanrader. Wij gaan ze vandaag niet allemaal doen maar we maken deze zeker af.
pi_186366466
Bij ons staat het even op een laag pitje momenteel.
Andere bezigheden. De kinderen willen niet zo graag meer mee ook.
Fake it till you make it...
pi_186372099
Weet er iemand een goede app voor op de iPhone? Mijn man gebruikt c:geo op zijn telefoon maar dat is een Android en ik kan hem in de app store van iOS niet vinden.

Zwaar irritant vind ik dat gezeik in de originele app dat je voor alles premium member moet zijn. :r
pi_186375699
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
dat je voor alles premium member moet zijn.
Ik ben het met je eens, ik cache bij vlagen en dan neem ik wel weer premium. Nu is dat weer verlopen en dan kan je bijna niets meer een tijdje.
pi_186375899
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 18:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben nu bezig met de Walsbergse Plekskes. Mocht je ooit in Oost Brabant zijn die reeks is echt een dikke aanrader. Wij gaan ze vandaag niet allemaal doen maar we maken deze zeker af.
Toevallig afgelopen zondag met die fenomeen in aanraking gekomen en 6 locaties bezocht in de omgeving Horst Sevenum. 4 van de 6 gevonden. Eentje (de eerste) in Castenray niet en die andere die we niet vonden was die bij het Rowwen Heze monument.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186382580
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet er iemand een goede app voor op de iPhone? Mijn man gebruikt c:geo op zijn telefoon maar dat is een Android en ik kan hem in de app store van iOS niet vinden.

Zwaar irritant vind ik dat gezeik in de originele app dat je voor alles premium member moet zijn. :r
Ik heb zelf geen iPhone maar ik zie regelmatig Cachly voorbijkomen. Ik dacht wel dat dit een betalende app was, maar misschien is er een gratis probeerversie?
C:geo is er enkel voor Android-gebaseerde toestellen.

Dat van dat premium kan ik snappen. Met c:geo heb je daar gelukkig geen last van (tenzij de caches enkel voor premium-members zijn natuurlijk..)
pi_186632114
Ik heb in Italie een aantal caches gedaan. maar die zijn nu weg, dus geen smileys meer op de kaart, de meest Zuidelijke die ik heb is nu ergens in de Belgische Ardennen. Klinkt misschien stom, maar ik vind dat jammer :@

Hebben anderen dat ook, of ligt het aan mij? :') :@
compact en kleverig.
pi_186632393
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb in Italie een aantal caches gedaan. maar die zijn nu weg, dus geen smileys meer op de kaart, de meest Zuidelijke die ik heb is nu ergens in de Belgische Ardennen. Klinkt misschien stom, maar ik vind dat jammer :@

Een found blijft een found ook als ie er niet meer is nadat jij gelogd hebt. Mijn meest oostelijke en zuidelijke is Tanah Lot, die bestaat al ruim tien jaar niet meer.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 5 mei 2019 @ 18:30:04 #299
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_186632907
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

Ik heb dat in elk geval niet. Ik vind het wel leuk, caches zo ver mogelijk weg, maar ik ga ze niet opzoeken op de kaart. Ze staan wel in het overzicht in mijn profiel.
  zondag 5 mei 2019 @ 18:48:51 #300
17979 MissMSX
Knightmare
pi_186633498
Je kunt ook cachen met de mobiele site van geocaching.com. Daar zitten die restricties (vreemd genoeg?) niet op.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')