Goede post, had ik kunnen verzinnen!quote:
Nou dat is dan wel iets anders..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat moet je überhaupt met een trainer...
Waarom niet met een biertje op de bank hangen toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand die techniek verbetert en zorgt voor goede opbouw lijkt me wel handig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over Femke.quote:
Die staat op 1 van de 4 streams.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:55 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die niet naar handbal Angola - Montenegro kijken
Ze lopen een paar minuutjes achter idd, maar volgens het schema was dat wel zo. Om 4.10 heb je toch echt een finale gemist.quote:
Ziet er sportief uit die keepster van Angola.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die staat op 1 van de 4 streams.
Iedereen volgens mij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
King heeft ook een gruwelijke hekel aan Efimova volgens mij
Joost is gewoon de spreekbuis van FOK!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joost wordt afschuwelijk mad van Sun en Efimova.
Wat een baas.
Heerlijke zo'n analist die echt dingen zegt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joost wordt afschuwelijk mad van Sun en Efimova.
Wat een baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |