Het zal wel coke geweest zijn, kan me niet voorstellen dat ze 'm voor een avondje alleen zuipen naar huis sturen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 07:54 schreef Tjacka het volgende:
Een verslaafde die weer alcohol gaat gebruiken. Dat klinkt als een terugval.
wie zegt dat ik het over het geld heb?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Turners zwemmen in Nederland echt niet in het geld hoor.
Dat hangt helemaal af van de 'redelijkheid' van de verklaring die is ondertekend en of daar ook de sancties bij overtreding duidelijk in omschreven zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:23 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als hij heeft verklaard akkoord te gaan met de regels van zijn werkgever (en het lijkt me niet onlogisch dat hij een dergelijke verklaring heeft moeten ondertekenen) dan zijn juridische stappen vrij zinloos.
Waarin zou je een boete anders gestalte willen geven? Kratten Heineken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over het geld heb?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Is er alverzonnen maar wel grappig
[..]
Echte sporters gaan voor dat ene moment. Trainen daar jaren voor. Als je ze dan uitsluit ontneem je hun leven. Met een boete halen ze hun schouders op en kunnen ze blijven voor dat ene doel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarin zou je een boete anders gestalte willen geven? Kratten Heineken?
Dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 07:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
De volgende ochtend pas weer terug.. Dat klinkt mij niet in de oren als twee biertjes en de rest van de nacht spa rood.
Gewoon een Braziliaanse schone tegengekomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 07:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
De volgende ochtend pas weer terug.. Dat klinkt mij niet in de oren als twee biertjes en de rest van de nacht spa rood.
Nee hoor, gewoon het gedrag van een addict. Niet stom. Hij kan er niets aan doen.quote:
Wie iets van communicatie weet die kan dan stellen dat het beter is maar meteen het hele verhaal te vertellen. Nu loop je de kans dat dit de komende twee weken blijft door etteren met nieuwe onthullingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:31 schreef bierkip het volgende:
Dit wetende denk ik zeker dat er meer aan de hand is dan een paar biertjes te veel gedronken te hebben..
Ik denk dat hij met deze interviews meer gaat verdienen. Het was toch geen medaille geworden. Zijn plaatsing als laatste wees daar al op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn carrière zit erop dus binnenkort exclusief bij Eva Jinek over alles wat hij allemaal heeft uitgespookt, lekker op z'n Amerikaans.
Ik vind de bepaling dat topsporters gedurende de periode dat ze actief zijn in het toernooi niet 's nachts het nou niet bepaald als veilig te boek staande Rio in mogen niet onredelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:28 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de 'redelijkheid' van de verklaring die is ondertekend en of daar ook de sancties bij overtreding duidelijk in omschreven zijn.
De verwachting dat atleten met zo'n lange pauze tussen optredens die dagen louter mediterend doorbrengen op een yogamatje met verse muntthee is ook wat onrealistisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:39 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik vind de bepaling dat topsporters gedurende de periode dat ze actief zijn in het toernooi niet 's nachts het nou niet bepaald als veilig te boek staande Rio in mogen niet onredelijk.
Het schijnt dat er tussen die twee uitersten nog heel veel andere mogelijkheden zitten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:43 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
De verwachting dat atleten met zo'n lange pauze tussen optredens die dagen louter mediterend doorbrengen op een yogamatje met verse muntthee is ook wat onrealistisch.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:43 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
De verwachting dat atleten met zo'n lange pauze tussen optredens die dagen louter mediterend doorbrengen op een yogamatje met verse muntthee is ook wat onrealistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |