rustigquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
HEEFT IEMAND AL IETS GEZEGD OVER DAT OOG?
Ik wou het al uren doen maar blij dat de NPO er nu iets over zegt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
HEEFT IEMAND AL IETS GEZEGD OVER DAT OOG?
wat is er mis met Cornet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:34 schreef Redefine het volgende:
Gewichtheffen, Cornet bij het tennis en commentaar van Joris van der Berg bij het boogschieten. Dat is wel heel veel anti genot op een rij
Ja.quote:
Lees je eens in in de anatomie van het Oog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:34 schreef Rabieluh het volgende:
Dus als een oog ontsteekt zodat je eruit ziet als de duivel kan je nog steeds prima zien.
Darts.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we grapjes over het oog maken, moet ik gelijk weer aan het dartstopic denken maar dat is boven jullie niveau.
Ik zie dat andersquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we grapjes over het oog maken, moet ik gelijk weer aan het dartstopic denken maar dat is boven jullie niveau.
Slechts één van de talloze voorbeelden: http://www.dailytelegraph(...)8e76fab16fd18c90567equote:
Bij het darten kruipen er genoeg mannen door het oog van de naald door gemiste dubbels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vroeg me net hetzelfde af.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:37 schreef marcodej het volgende:
Moet je een lelijk accent hebben om te mogen handballen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |