Oei, daar moet wel even goed over overlegd worden. In principe is dit juist niet de bedoeling, met name vanwege bepaalde negatieve ervaringen in het verleden met mensen die van lange shows hielden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:52 schreef tailfox het volgende:
maar ik mag hier mijn maraton show doen toch?
(ofcourse op een dag dat het kan etc)
van knokkels mocht het
Nou nou... ik zei 6 shows van 2 uur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:52 schreef tailfox het volgende:
maar ik mag hier mijn maraton show doen toch?
(ofcourse op een dag dat het kan etc)
van knokkels mocht het
Ah dat klinkt al wel anders!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou nou... ik zei 6 shows van 2 uur.
Hee man!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:04 schreef knokkels het volgende:
Maar ik sta er op zich ook niet negatief tegenover hoor.Alleen moet het wel leuk blijven voor iedereen.
En môgge
zeg ik wat anders :pquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou nou... ik zei 6 shows van 2 uur.
Ja een marathonuitzending is een lange uitzending achter elkaar hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
zeg ik wat anders :p
Gewoon 6 shows
Wat houdt dat 'interactief' in?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:25 schreef tailfox het volgende:
En ja ik ga zeker interactief draaien. (mag ook zker snachts
mijn idee was om ook beeld te streamen. Verder zijn ideeen altijd welkom. Fokkers mogen langs komen voor een interview en verder zla elke show muziek draaien zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat houdt dat 'interactief' in?
Ga je met een bus door Nederland touren of uitzenden vanuit de Python in de Efteling of...?
tail wordt aangesloten op het internet, en er is een knopje. Als je dat knopje indrukt, dan doet tail een voorgeprogrammeerde actie. Dan wel gebeurt er iets onverwachts.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat houdt dat 'interactief' in?
Ga je met een bus door Nederland touren of uitzenden vanuit de Python in de Efteling of...?
Ik verheug me nu al op het beeld in combinatie met de door Knokkels genoemde actieknop.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn idee was om ook beeld te streamen. Verder zijn ideeen altijd welkom. Fokkers mogen langs komen voor een interview en verder zla elke show muziek draaien zijn
Tailfox komt naar je toe deze zomer!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
maar moet ik dan 's nachts bij jou langskomen voor een interview?
Dus toch met die bus in de rondte?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tailfox komt naar je toe deze zomer!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op het beeld in combinatie met de door Knokkels genoemde actieknop.
Maar moet ik dan 's nachts bij jou langskomen voor een interview? Of doet Henkelien die?
Met de Radio 49 versie van deze ouwe bus:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus toch met die bus in de rondte?
OWWWWWWWW......quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
zeg ik wat anders :p
Gewoon 6 shows
als het interview (/een biertje drinken) idee dan kan ik beter iets meer in de middag beginnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op het beeld in combinatie met de door Knokkels genoemde actieknop.
Maar moet ik dan 's nachts bij jou langskomen voor een interview? Of doet Henkelien die?
Als -ie een slecht nummer draait, kun je stroomstootjes aan hem uitdelen. Dit kost 1 euro per keer. De opbrengst gaat naar een goed doel (bijvoorbeeld: Help Henkelientje de Winter door)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
tail wordt aangesloten op het internet, en er is een knopje. Als je dat knopje indrukt, dan doet tail een voorgeprogrammeerde actie. Dan wel gebeurt er iets onverwachts.
heb nu een eigen auto die zuinig rijd dus dat kan sws.,quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tailfox komt naar je toe deze zomer!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb nu een eigen auto die zuinig rijd dus dat kan sws.,
woon centraal dus ja als je een keer een tailkomt langs show wilt bij jou thuis. PM maar
opbrengst gewoon in R49 stekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als -ie een slecht nummer draait, kun je stroomstootjes aan hem uitdelen. Dit kost 1 euro per keer. De opbrengst gaat naar een goed doel (bijvoorbeeld: Help Henkelientje de Winter door)
Doneer jij die?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Met de Radio 49 versie van deze ouwe bus:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |