Ja hoor. Niet geweldig, maakt Narsingh viel goed in.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:53 schreef tja77 het volgende:
2e helft niet kunnen kijken helaas, veel slechter dan de 1e kan bijna niet.
Was het beter?
#PSV heeft zich bij FC Utrecht gemeld voor Bart Ramselaar. Later meer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft ie weer 'straks meer' gepost?
Lekker veel betalen dusquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:49 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
#PSV heeft zich bij FC Utrecht gemeld voor Bart Ramselaar. Later meer.
Ach, 40 goals kan gewoon genoeg zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:22 schreef BeamofLight het volgende:
Als je de ranglijst bekijkt zie je meteen waar dit seizoen het probleem kan gaan liggen:
Goals
Er was ooit Depay Wijnaldum voor extra goals maar nu....
Tja punten wordt cruciaal dit seizoen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:22 schreef BeamofLight het volgende:
Als je de ranglijst bekijkt zie je meteen waar dit seizoen het probleem kan gaan liggen:
Goals
Ik vond De Jong een paar keer echt belachelijk slecht.. De teringquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Aanvallende versterking zéér gewenst. Wat een armoede.
????quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:22 schreef BeamofLight het volgende:
Goals
Guardado was in eerste helft gewoon top hoor. Tweede helft niet helemaal kunnen kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag de volledige wedstrijd gezien. Ik ben behoorlijk geschrokken, wat een armoede zeg. Weinig creativiteit, veel verkeerde keuzes en ook ontzettend veel slordige passes. Zo moeilijk is het niet om een bal over vijf meter te spelen. Die gasten trainen twee keer per dag, kom op zeg. Concentreer je gewoon. Het lijkt erop dat een paar jongens of nog tijd nodig hebben of simpelweg niet in vorm zijn, bijvoorbeeld Willems (oké, dat was al bekend) Guardado en De Jong. Ook Pröpper vond ik vandaag erg, erg slecht.
Over de flanken is genoeg gezegd. Locadia is geen linksbuiten en zou eigenlijk moeten banken als tweede spits maar daar zal tattooboyke niks voor voelen. Narsingh is een leuke speler voor Heerenveen maar kan het bij PSV niet aan. Pereiro is eigenlijk een CAM, de klasse spat er soms vanaf maar zeker geen flankspeler en heeft daar totaal geen meerwaarde. Willems is, zoals ik al zei, een bekend verhaal. Die raakt al een tijdje geen knikker meer en het is te hopen dat een Everton of Southampton nog iets geks doet en 20 miljoen voor Willems neerlegt, dan moet je hem meteen weg doen. Kan goed een Depay 2.0 worden.
Wie mij vandaag wel konden bekoren waren Moreno en Hendrix. Met name laatstgenoemde vond ik erg goed. In mijn ogen is het wel duidelijk dat er nog gekocht moet worden, het liefst een goede flankspeler. Ramselaar vind ik voor het middenveld een prima optie. Eerst een jaar acclimatiseren en dan knallen bij ONS PSV.
Mwa, daar ben ik het niet mee eens. Verwacht echt veel en veel meer van hem. Paar aardige momenten, maar ook erg slordig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Guardado was in eerste helft gewoon top hoor. Tweede helft niet helemaal kunnen kijken.
Ik heb alleen de eerste helft gezien, maar daarin vond ik Guardado met afstand de beste op het veld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag de volledige wedstrijd gezien. Ik ben behoorlijk geschrokken, wat een armoede zeg. Weinig creativiteit, veel verkeerde keuzes en ook ontzettend veel slordige passes. Zo moeilijk is het niet om een bal over vijf meter te spelen. Die gasten trainen twee keer per dag, kom op zeg. Concentreer je gewoon. Het lijkt erop dat een paar jongens of nog tijd nodig hebben of simpelweg niet in vorm zijn, bijvoorbeeld Willems (oké, dat was al bekend) Guardado en De Jong. Ook Pröpper vond ik vandaag erg, erg slecht.
Over de flanken is genoeg gezegd. Locadia is geen linksbuiten en zou eigenlijk moeten banken als tweede spits maar daar zal tattooboyke niks voor voelen. Narsingh is een leuke speler voor Heerenveen maar kan het bij PSV niet aan. Pereiro is eigenlijk een CAM, de klasse spat er soms vanaf maar zeker geen flankspeler en heeft daar totaal geen meerwaarde. Willems is, zoals ik al zei, een bekend verhaal. Die raakt al een tijdje geen knikker meer en het is te hopen dat een Everton of Southampton nog iets geks doet en 20 miljoen voor Willems neerlegt, dan moet je hem meteen weg doen. Kan goed een Depay 2.0 worden.
Wie mij vandaag wel konden bekoren waren Moreno en Hendrix. Met name laatstgenoemde vond ik erg goed. In mijn ogen is het wel duidelijk dat er nog gekocht moet worden, het liefst een goede flankspeler. Ramselaar vind ik voor het middenveld een prima optie. Eerst een jaar acclimatiseren en dan knallen bij ONS PSV.
Hmm, zie nu op PSV Netwerk dat meer mensen er zo over denken. Misschien heb ik dan te kritisch gekeken en zijn de mindere momenten beter bij me blijven hangen. Komt wellicht omdat ik meer van hem verwacht. Maar ik blijf erbij dat die slordige momentjes eruit moeten. Ik vond Hendrix overigens de beste.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste helft gezien, maar daarin vond ik Guardado met afstand de beste op het veld.
Ik vond vooral Pröpper slordig de eerste helft.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hmm, zie nu op PSV Netwerk dat meer mensen er zo over denken. Misschien heb ik dan te kritisch gekeken en zijn de mindere momenten beter bij me blijven hangen. Komt wellicht omdat ik meer van hem verwacht. Maar ik blijf erbij dat die slordige momentjes eruit moeten. Ik vond Hendrix overigens de beste.
Zal ik dan maar happen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo, PSV is ook wel de koning van de lucky overwinningen dit seizoen.
Tuurlijk zit het mij dwars. Ik zie het liefst zo snel mogelijk beslist worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Nu laat je alleen maar zien dat het je toch wel dwars zit.
Klinkt herkenbaarquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |