abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2016 @ 18:53:09 #201
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_164526912
2e helft niet kunnen kijken helaas, veel slechter dan de 1e kan bijna niet.
Was het beter?
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:10:18 #202
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164527321
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 18:53 schreef tja77 het volgende:
2e helft niet kunnen kijken helaas, veel slechter dan de 1e kan bijna niet.
Was het beter?
Ja hoor. Niet geweldig, maakt Narsingh viel goed in.
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:41:01 #203
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_164528097
Eén ding is in ieder geval wel (weer) duidelijk na deze wedstrijd. Er zijn drie spelers die gewoon echt niet meer kunnen: Willems, Locadia en Pereiro (op de vleugel).
pi_164528212
Was niet best, maar wat verwacht je van 3 aanvallers die geen snelheid hebben, vooral op de flanken cruciaal als je het verschil zag met Narsingh.
pi_164528301
Primeur Rikgod?
pi_164528340
Zo, PSV is ook wel de koning van de lucky overwinningen dit seizoen.
pi_164528357
quote:
6s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:47 schreef Anoonumos het volgende:
Primeur Rikgod?
Heeft ie weer 'straks meer' gepost?
pi_164528387
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:48 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Heeft ie weer 'straks meer' gepost?
#PSV heeft zich bij FC Utrecht gemeld voor Bart Ramselaar. Later meer.
pi_164528556
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:49 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

#PSV heeft zich bij FC Utrecht gemeld voor Bart Ramselaar. Later meer.
Lekker veel betalen dus
pi_164529185
Aanvallende versterking zéér gewenst. Wat een armoede.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 14 augustus 2016 @ 20:22:51 #211
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164529441
Als je de ranglijst bekijkt zie je meteen waar dit seizoen het probleem kan gaan liggen:
Goals

Er was ooit Depay Wijnaldum voor extra goals maar nu....
  zondag 14 augustus 2016 @ 20:40:03 #212
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164529989
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:22 schreef BeamofLight het volgende:
Als je de ranglijst bekijkt zie je meteen waar dit seizoen het probleem kan gaan liggen:
Goals

Ach, 40 goals kan gewoon genoeg zijn.

Ramselaar. Leuke talentvolle jongen met wat diepgang. Maar PSV-materiaal? Lijkt me toch niet...
pi_164530128
quote:
Goals

Tja punten wordt cruciaal dit seizoen.
pi_164530575
quote:
15s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Aanvallende versterking zéér gewenst. Wat een armoede.
Ik vond De Jong een paar keer echt belachelijk slecht.. De tering :{
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 14 augustus 2016 @ 21:10:29 #215
342627 tja77
pi_164531077
quote:
Goals

????
Vorig seizoen meest scorende ploeg van de competitie (88 goals), en ook Europees effectief en doeltrefferend. Zoveel scorend vermogen is er niet vertrokken het afgelopen seizoen.
Sterker nog, een groot deel van vorig seizoen hebben we het zonder Willems moeten doen, die het seizoen daarvoor behoorlijk wat assists gaf.
Er zijn een aantal spelers die hun niveau op dit moment niet halen, zodra ze dat wel gaan doen, kun je er weer zomaar 80+ maken.
Overigens scoorde je met Wijnaldum en Memphis 2 seizoenen terug 92 goals (dus slechts 4 meer dan afgelopen seizoen) het jaar ervoor laat ik maar helemaal buiten beschouwing.
  zondag 14 augustus 2016 @ 21:22:58 #216
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_164531605
Vandaag de volledige wedstrijd gezien. Ik ben behoorlijk geschrokken, wat een armoede zeg. Weinig creativiteit, veel verkeerde keuzes en ook ontzettend veel slordige passes. Zo moeilijk is het niet om een bal over vijf meter te spelen. Die gasten trainen twee keer per dag, kom op zeg. Concentreer je gewoon. Het lijkt erop dat een paar jongens of nog tijd nodig hebben of simpelweg niet in vorm zijn, bijvoorbeeld Willems (oké, dat was al bekend) Guardado en De Jong. Ook Pröpper vond ik vandaag erg, erg slecht.

Over de flanken is genoeg gezegd. Locadia is geen linksbuiten en zou eigenlijk moeten banken als tweede spits maar daar zal tattooboyke niks voor voelen. Narsingh is een leuke speler voor Heerenveen maar kan het bij PSV niet aan. Pereiro is eigenlijk een CAM, de klasse spat er soms vanaf maar zeker geen flankspeler en heeft daar totaal geen meerwaarde. Willems is, zoals ik al zei, een bekend verhaal. Die raakt al een tijdje geen knikker meer en het is te hopen dat een Everton of Southampton nog iets geks doet en 20 miljoen voor Willems neerlegt, dan moet je hem meteen weg doen. Kan goed een Depay 2.0 worden.

Wie mij vandaag wel konden bekoren waren Moreno en Hendrix. Met name laatstgenoemde vond ik erg goed. In mijn ogen is het wel duidelijk dat er nog gekocht moet worden, het liefst een goede flankspeler. Ramselaar vind ik voor het middenveld een prima optie. Eerst een jaar acclimatiseren en dan knallen bij ONS PSV.
  zondag 14 augustus 2016 @ 21:25:09 #217
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_164531672
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 21:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag de volledige wedstrijd gezien. Ik ben behoorlijk geschrokken, wat een armoede zeg. Weinig creativiteit, veel verkeerde keuzes en ook ontzettend veel slordige passes. Zo moeilijk is het niet om een bal over vijf meter te spelen. Die gasten trainen twee keer per dag, kom op zeg. Concentreer je gewoon. Het lijkt erop dat een paar jongens of nog tijd nodig hebben of simpelweg niet in vorm zijn, bijvoorbeeld Willems (oké, dat was al bekend) Guardado en De Jong. Ook Pröpper vond ik vandaag erg, erg slecht.

Over de flanken is genoeg gezegd. Locadia is geen linksbuiten en zou eigenlijk moeten banken als tweede spits maar daar zal tattooboyke niks voor voelen. Narsingh is een leuke speler voor Heerenveen maar kan het bij PSV niet aan. Pereiro is eigenlijk een CAM, de klasse spat er soms vanaf maar zeker geen flankspeler en heeft daar totaal geen meerwaarde. Willems is, zoals ik al zei, een bekend verhaal. Die raakt al een tijdje geen knikker meer en het is te hopen dat een Everton of Southampton nog iets geks doet en 20 miljoen voor Willems neerlegt, dan moet je hem meteen weg doen. Kan goed een Depay 2.0 worden.

Wie mij vandaag wel konden bekoren waren Moreno en Hendrix. Met name laatstgenoemde vond ik erg goed. In mijn ogen is het wel duidelijk dat er nog gekocht moet worden, het liefst een goede flankspeler. Ramselaar vind ik voor het middenveld een prima optie. Eerst een jaar acclimatiseren en dan knallen bij ONS PSV.
Guardado was in eerste helft gewoon top hoor. Tweede helft niet helemaal kunnen kijken.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 14 augustus 2016 @ 21:25:54 #218
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_164531701
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 21:25 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Guardado was in eerste helft gewoon top hoor. Tweede helft niet helemaal kunnen kijken.
Mwa, daar ben ik het niet mee eens. Verwacht echt veel en veel meer van hem. Paar aardige momenten, maar ook erg slordig.
  zondag 14 augustus 2016 @ 21:26:33 #219
342627 tja77
pi_164531720
quote:

Ik heb alleen de eerste helft gezien, maar daarin vond ik Guardado met afstand de beste op het veld.
  zondag 14 augustus 2016 @ 21:29:02 #220
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_164531829
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 21:26 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik heb alleen de eerste helft gezien, maar daarin vond ik Guardado met afstand de beste op het veld.
Hmm, zie nu op PSV Netwerk dat meer mensen er zo over denken. Misschien heb ik dan te kritisch gekeken en zijn de mindere momenten beter bij me blijven hangen. Komt wellicht omdat ik meer van hem verwacht. Maar ik blijf erbij dat die slordige momentjes eruit moeten. Ik vond Hendrix overigens de beste.
  zondag 14 augustus 2016 @ 21:31:53 #221
342627 tja77
pi_164531957
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Hmm, zie nu op PSV Netwerk dat meer mensen er zo over denken. Misschien heb ik dan te kritisch gekeken en zijn de mindere momenten beter bij me blijven hangen. Komt wellicht omdat ik meer van hem verwacht. Maar ik blijf erbij dat die slordige momentjes eruit moeten. Ik vond Hendrix overigens de beste.
Ik vond vooral Pröpper slordig de eerste helft.
Pereiro voelt zich overduidelijk niet op zijn gemak op zijn positie, lijkt een Maher 2.0 te gaan worden.
pi_164533187
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo, PSV is ook wel de koning van de lucky overwinningen dit seizoen.
Zal ik dan maar happen?

Lucky hoe? Door niet eerder te scoren?
  Forum Admin zondag 14 augustus 2016 @ 22:00:47 #223
35723 crew  GGMM
pi_164533237
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zal ik dan maar happen?
Waarom? Nu laat je alleen maar zien dat het je toch wel dwars zit.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_164533285
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom? Nu laat je alleen maar zien dat het je toch wel dwars zit.
Tuurlijk zit het mij dwars. Ik zie het liefst zo snel mogelijk beslist worden.
  zondag 14 augustus 2016 @ 22:02:45 #225
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164533325
quote:

Klinkt herkenbaar :')

En dat zijn dan de topclubs in Nederland man man man
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')