ja hequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind het zo leuk dat ze ook altijd kleding van de rommelmarkt heeft enzo
ze geeft geen fuck
jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heen nog best mooie dingen ook
iehl bahquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:23 schreef Paxcon het volgende:
straks koop je iets waar iemand in dood is gegaan
nee inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
iehl bah
ik vind het zelf ook niet echt chill, door die vieze dingen zoeken enzo.
ze is er tussen 13 en 16quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee inderdaad
hoe weet je op welke tijdstippen zij daar is bij de hema?
oh leuk dat je iemand hebt gevonden om mee te gaanquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ze is er tussen 13 en 16
dus we lopen daar een keer naar binnen en gaan nog een beetje shoppen enzo
ja ik heb een vriendin ook bonnie fan gemaakt lolquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh leuk dat je iemand hebt gevonden om mee te gaan
lijkt me eng dat mensen die ik ken me dan zienquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:33 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom ga je zelf trouwens niet vloggen, Sof?
Bonnie ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
lijkt me eng dat mensen die ik ken me dan zien
en editten lijkt me veel werk
en zoveel dingen maak ik niet echt mee
slimquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik heb een vriendin ook bonnie fan gemaakt lol
maar ik ga straks 10 maanden lang hetzelfde doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bonnie ook niet.
En is alleen eng als je een stomme vlog maakt.
Wat ga je doen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik ga straks 10 maanden lang hetzelfde doen
dat is saai
ze heeft pabo gedaan en nog iets op de uniquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Paxcon het volgende:
bonnie doet geen studie ofzo toch of wel?
alleen hema?
oh oepsquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ze heeft pabo gedaan en nog iets op de uni
ze is al 24 he
stagequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
En je hoeft niks te doen, de koelkast schoonmaken en pokemon go spelen is al voldoende blijkbaar.
Zoals?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
stage
haha nouuu, ze doet heel vaak ook interessantere dingen
rodi fissaquote:
neequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ben je ook naar de picknick geweest Sof?
je moet je even abonneren dan kunnen we voortaan met zn vieren praten over bonniequote:
Ik heb het weleens gezien, maar ik vind het saai.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet je even abonneren dan kunnen we voortaan met zn vieren praten over bonnie
crack kijkt ook
dan houden we een fok loves bonnie meeting en nodigen we haar uitquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet je even abonneren dan kunnen we voortaan met zn vieren praten over bonnie
crack kijkt ook
jaaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dan houden we een fok loves bonnie meeting en nodigen we haar uit
Denk dat het wel een leuk mens is, alleen een beetje proletarisch.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dan houden we een fok loves bonnie meeting en nodigen we haar uit
omg jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jaa
dan komen we in een vlog
hopelijk komt nick dan ook mee
over fotos gesprokenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
omg ja
dan kan je op de foto met hem en misschien zet hij die dan op insta en dan word je instafamous
ja klopt laatste tijd niet meerquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
over fotos gesproken
hij zet nooit wat op snapchat of ik ben verwijderd
oh is goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt laatste tijd niet meer
moet je bonnie even volgen
ik vind het wel een mooi meisjequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:46 schreef JimmyDean het volgende:
Wel jammer dat ze totaal niet knap is.
wat is er awkward aan?quote:
De overduidelijke discrepantie tussen de potentiele kinderwens van Bonnie en de toekomstvisie van Nick.quote:
nick is nog maar 21 en heeft net zijn eerste studie afgerond en is halverwege de tweedequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De overduidelijke discrepantie tussen de potentiele kinderwens van Bonnie en de toekomstvisie van Nick.
heel cute die fotoquote:
Daarom dus.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nick is nog maar 21 en heeft net zijn eerste studie afgerond en is halverwege de tweede
natuurlijk denken ze dan nog niet aan kinderenquote:
Toch een duidelijke indicatie dat Bonnie er wel eens over gedacht heeft. Maar ze is dus 3 jaar ouder?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
natuurlijk denken ze dan nog niet aan kinderen
Jij snapt duidelijk niks van vrouwen. Natuurlijk denkt de gemiddelde vrouw aan kinderen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toch een duidelijke indicatie dat Bonnie er wel eens over gedacht heeft. Maar ze is dus 3 jaar ouder?
Ja, vooral als ze 24 zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij snapt duidelijk niks van vrouwen. Natuurlijk denkt de gemiddelde vrouw aan kinderen.
Ja?quote:
zij heeft echt een lelijke vriendquote:
ik vond haar een beetje neppig overkomen eigenlijkquote:
Ja, welke vlogger niet?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vond haar een beetje neppig overkomen eigenlijk
Die dikke jongen met dat baardje?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
zij heeft echt een lelijke vriend
ja met die hondquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die dikke jongen met dat baardje?
Hey Jimmy.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:42 schreef JimmyDean het volgende:
Topiquekill, met je schattige armen.
probeer gay scquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:45 schreef Treehut362 het volgende:
Ik ben dus op Zumba gegaan.
maar daar is geen forum van
Stereotiepquote:
was dat te gemeen?quote:
mooi, daar ga ik voorquote:
Ik kijk modern Family met de hond. En jij?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat doe jij op deze mooie maandagavond?
Ik lig op bed, eet ijs, en luister naar Elvis.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kijk modern Family met de hond. En jij?
wat voor ijs. Ik heb net een Magnum met nootjes gegetenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik lig op bed, eet ijs, en luister naar Elvis.
Ben en Jerry'squote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
wat voor ijs. Ik heb net een Magnum met nootjes gegeten
Oh beetje overrated imoquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat doe jij op deze mooie maandagavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Treehut362 op 08-08-2016 20:22:26 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
niet, je bent aan het fokken domme trollquote:
hahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
niet, je bent aan het fokken domme troll
post dan geen zumba foto liegbeestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |