Zal me worst weten. Wel goed dat je oprecht bent. Ik zet dat nooit bij mijn posts. Dat is gewoon standaard.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, zolang jij je hier amuseert vind ik het prima, en dat meen ik oprecht.
Nou ja, het is ook meer voor de vorm.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal me worst weten. Wel goed dat je oprecht bent. Ik zet dat nooit bij mijn posts. Dat is gewoon standaard.
wezen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal me worst weten. Wel goed dat je oprecht bent. Ik zet dat nooit bij mijn posts. Dat is gewoon standaard.
Ik ken de regels niet, hoorde iets van de beste 3 resultaten tellen mee voor de team event.. Maar er zijn al meerdere afgevallen dus er is nog van alles mogelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kan naar huis, paard kwijt onderweg.
Dan is het goed. Net zoals vorm niet bestaat bij het voetballen. Ik was altijd goed. Slechte vorm is voor de excusanten zonder talent.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook meer voor de vorm.
Deze ouwe doos weet wat te doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aldus de oude doos die in herhalingen valt.
God hebbe de ziel van de te vroeg overleden ouders en de mensen die de dubbele bodem niet begrijpen in de ter urn bestelde nabestaanden.quote:
Is verleden tijd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan is het goed. Net zoals vorm niet bestaat bij het voetballen. Ik was altijd goed. Slechte vorm is voor de excusanten zonder talent.
Paardenruiters die niet goed zijn voor het echte werk en op gras gaan hobbelpaarden. Zelfde als de artistieke kunstturnsters. Met een lint in je knots gaat iedereen los.quote:
Je hebt m'n wachtwoord nog.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
Deze ouwe doos weet wat te doenmaar nu echt voorgoed
Maar de herinnering blijft, aan de clown met zijn lach.quote:
Die clown heeft inmiddels een baard.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar de herinnering blijft, aan de clown met zijn lach.
Ik kan het me voorstellen, zie je wel bij de burenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
Deze ouwe doos weet wat te doenmaar nu echt voorgoed
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, zie je wel bij de buren
Er blijft helaas wel weer weinig over als iedereen dat zou doen omdat ze eigenlijk allemaal hetzelfde denken.quote:
Ik ben nu ook niet consequentquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Er blijft helaas wel weer weinig over als iedereen dat zou doen omdat ze eigenlijk allemaal hetzelfde denken.
Howdie Moquote:
2 Nederlanders komen nog.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken de regels niet, hoorde iets van de beste 3 resultaten tellen mee voor de team event.. Maar er zijn al meerdere afgevallen dus er is nog van alles mogelijk
Aan een ander , want jij bent wel gezelligquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:52 schreef just me het volgende:
Ik vond het altijd wel gezellig hier maar de laatste tijden stukken minder, misschien ligt het aan mij, misschien aan een ander, wie zal het zeggen
[..]
Howdie Mo
Ach ik lees die onzin gewoon niet meer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:52 schreef just me het volgende:
Ik vond het altijd wel gezellig hier maar de laatste tijden stukken minder, misschien ligt het aan mij, misschien aan een ander, wie zal het zeggen
welke onzinquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach ik lees die onzin gewoon niet meer.
Je leest met één oog dicht.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach ik lees die onzin gewoon niet meer.
even op you tube kijken hoe dat moetquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb mijn scrollwiel sneller gezet
Bij muisinstellingen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef just me het volgende:
[..]
even op you tube kijken hoe dat moet
ow dan kun je users "*blokkeren* toch ?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:01 schreef chufi het volgende:
Ik heb een * dus ik heb vriendjes en niet vriendjes
Ja kun jij ook zo te zien.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:02 schreef just me het volgende:
[..]
ow dan kun je users "*blokkeren* toch ?
Ja dat werkte een jaar geleden niet helemaal lekker, maar nu werkt het beter.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:02 schreef just me het volgende:
[..]
ow dan kun je users "*blokkeren* toch ?
Smakelijk alvast.. Ik ga zo ook wat maken...quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:04 schreef just me het volgende:
* just me gaat even op onderzoek uit en eten maken
Ja goed gereden, ook lachend over de finish, helaas wat weinig in beeld.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:22 schreef chufi het volgende:
Piet ! Ze is op dr paard blijven zitten alleen wat over tijd
Ja laatste stukje... Maar de waterpassage nam ze goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja goed gereden, ook lachend over de finish, helaas wat weinig in beeld.
Ben benieuwd of de NOS nog meer beelden heeft van de rit. Regisseur houdt van schimmels volgens mij, die ervoor en erna waren steeds op de stream.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja laatste stukje... Maar de waterpassage nam ze goed
Biedt perspectief voor je peerdjes..quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de NOS nog meer beelden heeft van de rit. Regisseur houdt van schimmels volgens mij, die ervoor en erna waren steeds op de stream.
De NOS had dus ook geen andere beelden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Biedt perspectief voor je peerdjes..
Zie mijn topics.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De NOS had dus ook geen andere beelden.
tong wil je alsjeblieft ophouden met je geneuzel en op de persoon spelenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie mijn topics.
Blijf vooral kusje kroel doen en de ironie niet begrijpen.
Ik zit in de slachtofferol. Kun je leuk cynisch posten. Over paarden enzo. Een sport waar ik meer verstand van heb en meer volg dan 99% van de FOK!kers.
Ben al wegquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:15 schreef sacha het volgende:
[..]
tong wil je alsjeblieft ophouden met je geneuzel en op de persoon spelen
Tot straks.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al weg
Mij zie je hier niet meer
je deelt je ongenoegen maar in dm/pm, en inderdaad, tot laterquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al weg
Mij zie je hier niet meer
ja heel knap van julliequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:37 schreef Soury het volgende:
Tis een hoax om mensen aan een abonnement te helpen, het werkt
Ik spek Fok! graag zo nu en danquote:
fijn om te horen, ik heb vandaag met Aap, aardbeien in chocolade gewenteld en in de koelkast gezet, en jij?quote:
Behang een hele boel. Maar het "liet los". Altijd fijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef sacha het volgende:
[..]
fijn om te horen, ik heb vandaag met Aap, aardbeien in chocolade gewenteld en in de koelkast gezet, en jij?
nog mooie oude kranten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Behang een hele boel. Maar het "liet los". Altijd fijn
Nee er stond wel "south fork ranch" op de muren dus even tellenquote:
Lekker. BTW als je denkt dat je mij ziet op je eiland, dan ben ik het niet, maar m'n broer. Tis maar dat je het weetquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef sacha het volgende:
[..]
fijn om te horen, ik heb vandaag met Aap, aardbeien in chocolade gewenteld en in de koelkast gezet, en jij?
blokken die handelquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:15 schreef sacha het volgende:
[..]
tong wil je alsjeblieft ophouden met je geneuzel en op de persoon spelen
ik ook ik mag die Roodbol welquote:
Ach die paar euro's ik zit al sinds 2007 hier. Met veel plezierquote:
nu helemaal nu ik er benquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach die paar euro's ik zit al sinds 2007 hier. Met veel plezier
quote:
Hihihiquote:
okquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:07 schreef chufi het volgende:
Wel jammer dat we soms nog klootschieten zien met inhoud. Maar boeiend nee
hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
haha
Eben das ich das alles nicht wollte.Wel een handig excuus om taalfouten te kunnen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat niet iedereen weet van autofillquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:22 schreef chufi het volgende:
Wel een handig excuus om taalfouten te kunnen maken
Paard kwijt op de cross is einde verhaal, bij landen wedstrijd moeten er minimaal 3 ruiters aan de finish komen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:21 schreef chufi het volgende:
Nog een vraag een paardenexpert PP . Hoe zit dat op het laatste onderdeel? Mogen de gestrande ruiters in deel 2 weer mee doen of is het over en sluiten?
Dat is een instellingquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
jammer dat niet iedereen weet van autofill
Duidelijk// We staan nu 5e, maar wel op grote achterstand..quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paard kwijt op de cross is einde verhaal, bij landen wedstrijd moeten er minimaal 3 ruiters aan de finish komen.
Duitslandquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk// We staan nu 5e, maar wel op grote achterstand..
Dallas!quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee er stond wel "south fork ranch" op de muren dus even tellen
*onderduikt*quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker. BTW als je denkt dat je mij ziet op je eiland, dan ben ik het niet, maar m'n broer. Tis maar dat je het weet
Ja Miss Ellie stond er ook, ik moet echt foto's maken van kale murenquote:
Het is vergeleken met dressuur en springen maar kleine sport in NL,quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk// We staan nu 5e, maar wel op grote achterstand..
ik weet nog CHIO Kralingenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is vergeleken met dressuur en springen maar kleine sport in NL,
Die tak van paardensport vind ik niet zo leuk. Crossen en springen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is vergeleken met dressuur en springen maar kleine sport in NL,
Smaken verschillen, vind het mooi om te zien en ook zelf te doen alhoewel de jaren nu wel gaan tellen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tak van paardensport vind ik niet zo leuk. Crossen en springen.
Wat dacht je van plofkip.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Las net dat de spieren 2% per jaar achteruitgaan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Smaken verschillen, vind het mooi om te zien en ook zelf te doen alhoewel de jaren nu wel gaan tellen.
ja eierenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog nooit een ploffende in de oven gehad?
Dan overleeft ie het misschien welquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef sacha het volgende:
[..]
zwarte kip is weer een beetje in beweging!
*helemaal onderduikt*quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk... Die is te druk met zichzelf en aanhang (eigen aap en ADHD vriendin)
Hoe jong moet je beginnen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Las net dat de spieren 2% per jaar achteruitgaan.
Het gaat nog al eens fout. Mensen die meer eisen van paarden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Toefje slagroom eropquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef sacha het volgende:
[..]
zwarte kip is weer een beetje in beweging!
Oeps ik quote mezelf, maar dat komt wel goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat nog al eens fout. Mensen die meer eisen van paarden.
Ja er gingen wel weer een paar onderuit.. Maar daarna is het ook gelijk over.. Vroeger gingen ze volgens mij gewoon verderquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat bedoel je, ze worden afgeschoten als het fout gaat. Paarden benen zijn te rank voor dit soort schit,quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er gingen wel weer een paar onderuit.. Maar daarna is het ook gelijk over.. Vroeger gingen ze volgens mij gewoon verder
De straat oversteken is gevaarlijker en soms gaat het weleens fout ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak er geen sport van.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De straat oversteken is gevaarlijker en soms gaat het weleens fout ja.
Extra bespoten paardebiefstukjequote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De straat oversteken is gevaarlijker en soms gaat het weleens fout ja.
Smaken verschillen, ik vind het een ruk sport.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meeste sporten hebben een oorlogsverleden, paardensport net zo.
Dan ga je zeilen kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind het een ruk sport.
En denken we dat je niets om sport geeft.. Maar winnen van de USA zou heel tof zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit met 4 streams open en TV aan hier.
Ik kijk niksquote:
De OS vind ik altijd wel mooi, F1 en Moto GP ook, wielrennen soms en uiteraard paardensport.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
En denken we dat je niets om sport geeft.. Maar winnen van de USA zou heel tof zijn
Was wel een een mooie match, maar nog net niet de finale .. Maar voor elke set krijgen ze ook punten dacht ikquote:
Ja 1 punt erbij nu samen met 2 tegen China volgens mij. Niet slecht tegen nr 1 en 3 van de wereldranglijst waar ze 11e staan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Was wel een een mooie match, maar nog net niet de finale .. Maar voor elke set krijgen ze ook punten dacht ik
1/4 finale is al bijna binnenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja 1 punt erbij nu samen met 2 tegen China volgens mij. Niet slecht tegen nr 1 en 3 van de wereldranglijst waar ze 11e staan.
Kwam ik er beter af.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:03 schreef chufi het volgende:
Die Nederlandse ruiter die viel heeft 3 gebroken ribben...
Ribben breken schijnt minder pijnlijk te zijn zeggen ze... In beide gevallen kun je er weinig aan doen...quote:
Zo'n eventing paard weegt rond de 550 Kg, dat is aardig wat als je daar onder komt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ribben breken schijnt minder pijnlijk te zijn zeggen ze... In beide gevallen kun je er weinig aan doen...
Is er wat gebeurt in de metro? Ik ben er een paar keer mee geweest maar voelde me er niet op mn gemakquote:
Geen idee? Kwam plaatje toevallig tegen en vind 'm wel leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er wat gebeurt in de metro? Ik ben er een paar keer mee geweest maar voelde me er niet op mn gemak
Ik zie er weinig grappigs aan..quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee? Kwam plaatje toevallig tegen en vind 'm wel leuk.
Had jij niet zo'n slimme thermostaat?quote:
Dat is ook niet grappig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had jij niet zo'n slimme thermostaat?
Wel handig om te weten waar je zelf op kan letten.quote:
Ik heb hm nog niet online gezien, mn thermostaatquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had jij niet zo'n slimme thermostaat?
Ik heb nog zo'n ouderwetse die je kunt stilzetten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel handig om te weten waar je zelf op kan letten.
Ik zag het vroeger af en toe op de Duitse Tv en vond het ook nooit wat.. Maar sinds Nederland een beetje mee doet op internationaal nivo is het wel leuk..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Handbal vind ik niet zoveel aan, beetje saai op en neer rennen.
Komt ie er vaker dan ik..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Owjee, Youri van Gelder de kroeg in geweest.
Ben wel benieuwd eigenlijk naar het verhaal.. Zal wel vet overtrokken zijn...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Waalwijk kennen alle kroegbazen 'm wel.
Ik denk dat het met dopingcontrole te maken heeft, 1 joint roken of snel snuifje is al genoeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd eigenlijk naar het verhaal.. Zal wel vet overtrokken zijn...
Zou kunnen ..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk dat het met dopingcontrole te maken heeft, 1 joint roken of snel snuifje is al genoeg.
En de dader zit al in vliegtuig nu, het is komende tijd veiliger om niet in de dezelfde kroegen te komen, hij kan nogal hard slaan.quote:
Spierballen heeft ie wel.. Maar tis toch maar een klein ventje toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En de dader zit al in vliegtuig nu, het is komende tijd veiliger om niet in de dezelfde kroegen te komen, hij kan nogal hard slaan.
Ja zo'n opgefokt gozertje met grote spierballenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Spierballen heeft ie wel.. Maar tis toch maar een klein ventje toch?
Uitkijken voor die gasten , zekerals ze gezopen hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja zo'n opgefokt gozertje met grote spierballen
Daar weet ik alles van, ben ware meester in op tijd wegwezen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Uitkijken voor die gasten , zekerals ze gezopen hebben
Als DJ ken je natuurlijk vele achterdeurtjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van, ben ware meester in op tijd wegwezen.
Je kent de tent ook met al het licht aan dan, dat scheelt een boel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Als DJ ken je natuurlijk vele achterdeurtjes
Geloof ik best en natuurlijk op tijd duiken wanneer er geschoten wordt..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kent de tent ook met al het licht aan dan, dat scheelt een boel.
En gewoon doordraaien op de hurken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof ik best en natuurlijk op tijd duiken wanneer er geschoten wordt..
Op gevoel met je handen boven tafelquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En gewoon doordraaien op de hurken.
Treehut is ook dol op Cubaanse muziek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:13 schreef chufi het volgende:
Daar hadden we het van de week ook al over
Die staat 3x ochtenden in de week zn billen te schudden in da Gym..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Treehut is ook dol op Cubaanse muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gentlemen taking selfies, circa 1920.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 07:11 schreef Treehut362 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gentlemen taking selfies, circa 1920.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Was het een loper ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:27 schreef chufi het volgende:
Hahaha Paard gooit ruiter van zn rug de hindernis over
Geniaalquote:
deze is goed:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 04:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Treehut is ook dol op Cubaanse muziek.
Nu begrijp ik dat Piet_Piraat je briljant vind.quote:
Niet klagen over het weer. Take it for granted, zet ook in de winter de ramen open. Trusten tot morgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:30 schreef sacha het volgende:
wat een heerlijk Nederlands kut weer, ik hoef de tuin niet te sproeien
Je blijft zeiken hč.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat Piet_Piraat je briljant vind.
Dan mot Sas maar wat berichten verplaatsen, en ik bedoel niet die van mij, ik zeik wel, maar alleen tegen een boom of op de plee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we een apart topic voor. Weet je nog ?
40+ / Zeikhoek #5
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan mot Sas maar wat berichten verplaatsen, en ik bedoel niet die van mij, ik zeik wel, maar alleen tegen een boom of op de plee.
Was idd meer een verwijzing te maken naar daar waar iedereen even zn frustraties kwijt kanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laat 'm lekker in zichzelf lullen joh.
Beetje lang verhaal zo laat op de avond..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:18 schreef drakin het volgende:
http://www.boredpanda.com(...)uneral-wes-metcalfe/
QFT.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:31 schreef Treehut362 het volgende:
Briljantbriljant briljant briljant briljant briljant briljant briljant briljant
briljant briljant briljant briljant briljant briljant briljant briljant
Dat is de waarheid en niets anders dan de waarheid.quote:
Ik begrijp hem nietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:31 schreef Treehut362 het volgende:
Bil JanBil JanBil JanBil JanBil JanBil JanBil Janbriljant
Ik opperde ooit de Gerrit de Koreaan Dreef. De bijnaam van een dronken alcoholicus. Toen er namen voor nieuwe straatnamen moesten komen voor prominente Bommelaars.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik opperde ooit de Gerrit de Koreaan Dreef. De bijnaam van een dronken alcoholicus. Toen er namen voor nieuwe straatnamen moesten komen voor de meest prominente Bommelse aars.
Vergeten er bij te vermelden dat ie verdronken is, steigerend van de steiger in de waal.quote:
Ja Fabelachtigquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Cancelara was maat te groot vandaag.
Mooi in het rijtje met Vino en Armstrong.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Cancelara was maat te groot vandaag.
Die kan naar huis.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:30 schreef tong80 het volgende:
Piet, ik kom net na een tegen-de-avonddutje uit bed . Zie net Adelinde.
Ik was na het fietsen even gaan liggen. Miste Polling bij het judo en het paardrijden. Twee grote medaillekandidaten. Jeetje.quote:
Judo gaat een korte samenvatting worden en die Arlinde was geen medaillekandidaat individueel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was na het fietsen even gaan liggen. Miste Polling bij het judo en het paardrijden. Twee grote medaillekandidaten. Jeetje.
Ok, aderlating voor de ploeg toch ? Je zwakste schakel is eventueel toch van belang ? Jij bent de kenner in deze, ik de kijker.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Judo gaat een korte samenvatting worden en die Arlinde was geen medaillekandidaat individueel.
Je wist topic al te vinden, daar staat alle info wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, aderlating voor de ploeg toch ? Je zwakste schakel is eventueel toch van belang ? Jij bent de kenner in deze, ik de kijker.
Ik betaal er zelfs voor...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:48 schreef tailfox het volgende:
Ik krijg betaalt om op FOK! Te zitten
ik ook. Maar zit al 2 uur bij een klant niks te doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik betaal er zelfs voor...
VRoeger hadden we Polling Sport in het dorp.. Benieuwd of dat mannetje dr vader is. Grol komt ook al uit het dorp
moet ik nou alles door google translate halen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:00 schreef chufi het volgende:
VRoeger hadden we Polling Sport in het dorp.. Benieuwd of dat mannetje dr vader is. Grol komt ook al uit het dorp
Ah op die manier.. En je voelt je dan verplicht om te Fokken.. Das wel een hele eerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ook. Maar zit al 2 uur bij een klant niks te doen.
jaaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah op die manier.. En je voelt je dan verplicht om te Fokken.. Das wel een hele eer
Ik heb een blokkade op de beste man he? Het is vast geniaalquote:
Hij is de draad kwijt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een blokkade op de beste man he? Het is vast geniaal
Ja maar wanneer iemand anders niet op je list het kwoot zie je het nog.. dus ik heb het er maar weer af gehaaldquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een blokkade op de beste man he? Het is vast geniaal
Zegt dat wel en Sas slaapt.. Misschien dat de hulpmod maar weer eens wat ag doen als die nog wakker isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zie wel wat persoonlijke aanvallen hier en daar.
Ach ik post topic wel vol met tubjes wanneer de OS saai wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zegt dat wel en Sas slaapt.. Misschien dat de hulpmod maar weer eens wat ag doen als die nog wakker is
Dat is zo.. De ballenmeisje gebruiken hun handen goedquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wij lullen zo een topic vol en er komt nog veel vannacht.
Dat handbal vind ik vreemde sport, zie overtredingen die bij voetbal dik rood zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is zo.. De ballenmeisje gebruiken hun handen goed
Ja het gaat daar best hard aan toe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat handbal vind ik vreemde sport, zie overtredingen die bij voetbal dik rood zijn.
Gemeen durf ik zelfs te zeggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het gaat daar best hard aan toe.
Toch zie je zelden spelers die zwembroek kwijt zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:07 schreef chufi het volgende:
Net zoals waterpolo... . Wat daar onder water gebeurt.... mag niet eens op de Nederlandse TV
Nee, maar vriendje van me deed het vroeger en toen hadden ze 2 of 3 zwembroeken aan en soms zelfs toks voor.. En dat was vroegerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch zie je zelden spelers die zwembroek kwijt zijn.
Morgen wordt een mooie dag hoop ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:24 schreef chufi het volgende:
Yes we staan voor...
Is die dressuur al afgelopen Piet?
Ok..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Morgen wordt een mooie dag hoop ik.
Paella in de aanbieding?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:32 schreef chufi het volgende:
Spaanse week is weer begonnen bij de Lidl
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , maar wel de pan en die is prima moet ik zeggen
Ja leuk toch die vrolijke ballende meisjesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaat goed nu ineens bij handbal.
Bouw betere voor minder geld.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:56 schreef chufi het volgende:
En deze zal al wel weer uitverkocht zijn
Ik heb nog niets nieuws nodig, ,alhoewel 1 laptop wel erg begon te piepenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bouw betere voor minder geld.
Daar gaat het wat snel. logisch wel want het is spannend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:14 schreef chufi het volgende:
Leuker om hier te reageren dan in het OS topic, want dat is natuurlijk weer niet te volgen
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
17:13u NL tijd komt Diederik in actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |