Zal me worst weten. Wel goed dat je oprecht bent. Ik zet dat nooit bij mijn posts. Dat is gewoon standaard.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, zolang jij je hier amuseert vind ik het prima, en dat meen ik oprecht.
Nou ja, het is ook meer voor de vorm.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal me worst weten. Wel goed dat je oprecht bent. Ik zet dat nooit bij mijn posts. Dat is gewoon standaard.
wezen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal me worst weten. Wel goed dat je oprecht bent. Ik zet dat nooit bij mijn posts. Dat is gewoon standaard.
Ik ken de regels niet, hoorde iets van de beste 3 resultaten tellen mee voor de team event.. Maar er zijn al meerdere afgevallen dus er is nog van alles mogelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kan naar huis, paard kwijt onderweg.
Dan is het goed. Net zoals vorm niet bestaat bij het voetballen. Ik was altijd goed. Slechte vorm is voor de excusanten zonder talent.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook meer voor de vorm.
Deze ouwe doos weet wat te doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aldus de oude doos die in herhalingen valt.
God hebbe de ziel van de te vroeg overleden ouders en de mensen die de dubbele bodem niet begrijpen in de ter urn bestelde nabestaanden.quote:
Is verleden tijd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan is het goed. Net zoals vorm niet bestaat bij het voetballen. Ik was altijd goed. Slechte vorm is voor de excusanten zonder talent.
Paardenruiters die niet goed zijn voor het echte werk en op gras gaan hobbelpaarden. Zelfde als de artistieke kunstturnsters. Met een lint in je knots gaat iedereen los.quote:
Je hebt m'n wachtwoord nog.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
Deze ouwe doos weet wat te doenmaar nu echt voorgoed
Maar de herinnering blijft, aan de clown met zijn lach.quote:
Die clown heeft inmiddels een baard.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar de herinnering blijft, aan de clown met zijn lach.
Ik kan het me voorstellen, zie je wel bij de burenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
Deze ouwe doos weet wat te doenmaar nu echt voorgoed
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, zie je wel bij de buren
Er blijft helaas wel weer weinig over als iedereen dat zou doen omdat ze eigenlijk allemaal hetzelfde denken.quote:
Ik ben nu ook niet consequentquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Er blijft helaas wel weer weinig over als iedereen dat zou doen omdat ze eigenlijk allemaal hetzelfde denken.
Howdie Moquote:
2 Nederlanders komen nog.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken de regels niet, hoorde iets van de beste 3 resultaten tellen mee voor de team event.. Maar er zijn al meerdere afgevallen dus er is nog van alles mogelijk
Aan een ander , want jij bent wel gezelligquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:52 schreef just me het volgende:
Ik vond het altijd wel gezellig hier maar de laatste tijden stukken minder, misschien ligt het aan mij, misschien aan een ander, wie zal het zeggen
[..]
Howdie Mo
Ach ik lees die onzin gewoon niet meer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:52 schreef just me het volgende:
Ik vond het altijd wel gezellig hier maar de laatste tijden stukken minder, misschien ligt het aan mij, misschien aan een ander, wie zal het zeggen
welke onzinquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach ik lees die onzin gewoon niet meer.
Je leest met één oog dicht.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach ik lees die onzin gewoon niet meer.
even op you tube kijken hoe dat moetquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb mijn scrollwiel sneller gezet
Bij muisinstellingen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef just me het volgende:
[..]
even op you tube kijken hoe dat moet
ow dan kun je users "*blokkeren* toch ?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:01 schreef chufi het volgende:
Ik heb een * dus ik heb vriendjes en niet vriendjes
Ja kun jij ook zo te zien.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:02 schreef just me het volgende:
[..]
ow dan kun je users "*blokkeren* toch ?
Ja dat werkte een jaar geleden niet helemaal lekker, maar nu werkt het beter.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:02 schreef just me het volgende:
[..]
ow dan kun je users "*blokkeren* toch ?
Smakelijk alvast.. Ik ga zo ook wat maken...quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:04 schreef just me het volgende:
* just me gaat even op onderzoek uit en eten maken
Ja goed gereden, ook lachend over de finish, helaas wat weinig in beeld.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:22 schreef chufi het volgende:
Piet ! Ze is op dr paard blijven zitten alleen wat over tijd
Ja laatste stukje... Maar de waterpassage nam ze goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja goed gereden, ook lachend over de finish, helaas wat weinig in beeld.
Ben benieuwd of de NOS nog meer beelden heeft van de rit. Regisseur houdt van schimmels volgens mij, die ervoor en erna waren steeds op de stream.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja laatste stukje... Maar de waterpassage nam ze goed
Biedt perspectief voor je peerdjes..quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de NOS nog meer beelden heeft van de rit. Regisseur houdt van schimmels volgens mij, die ervoor en erna waren steeds op de stream.
De NOS had dus ook geen andere beelden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Biedt perspectief voor je peerdjes..
Zie mijn topics.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De NOS had dus ook geen andere beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |