Rustig blijven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
Is het nou klaar? Mij is gevraagd een paar mensen links te laten liggen. Dat volg ik op. Die drie personen is ook gevraagd mij links te laten liggen omdat ik zei niet te gaan dimmen als een ander dat ook niet doet. Voorlopig blijven de betreffende 3 personen doorgaan. Ik noem geen namen, ze weten het zelf wel.
Lekker volwassen hoor.
Nee, ze was wel liefquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze kwam op FOK! als eenzaam eendje. Werd bedolven onder geile tienerfokjochies, heeft een rij afgewerkt en nu al gesettled?
misschien wel maar kun je het niet zien omdat je status offline isquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie maar mij is niks gevraagd iig
Beetje zoals jij.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, ze was wel liefbeetje naïef maar verder wel oké.
Beetje maar iddquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
ey hermannquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien wel maar kun je het niet zien omdat je status offline is
Ja best lekker, vanmidddag gebeld door m`n jobcoach dat ze terug is van vakantie en we de sollicitatie een dezer weken gaan plannen, dus dat is weer een dingetje waar ik niet meer om stress (Schrok daar vanochtend wakker vanquote:
Hahaquote:
heb je al 4 keer vertelt vandaagquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja best lekker, vanmidddag gebeld door m`n jobcoach dat ze terug is van vakantie en we de sollicitatie een dezer weken gaan plannen, dus dat is weer een dingetje waar ik niet meer om stress (Schrok daar vanochtend wakker vanDacht dat ik vandaag die sollictatie had
)
Hoe is het met jou man? Hoe ist in Belfast?
Hele chat gaat alweer heel ergens anders over, kom jij hier nog mee aanzetten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
Is het nou klaar? Mij is gevraagd een paar mensen links te laten liggen. Dat volg ik op. Die drie personen is ook gevraagd mij links te laten liggen omdat ik zei niet te gaan dimmen als een ander dat ook niet doet. Voorlopig blijven de betreffende 3 personen doorgaan. Ik noem geen namen, ze weten het zelf wel.
Lekker volwassen hoor.
Dat kind was bijna nog dommer dan meloewa hou toch op johquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
meh, beetje voorspelbaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en toch altijd je bek open
hij tikt nog met enkel zijn twee wijsvingers en dit was dus wel relevant op het moment dat hij begon met tikkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Hele chat gaat alweer heel ergens anders over, kom jij hier nog mee aanzetten.
Misschien even een keer F5en en bijlezen om dit soort mosterd na de maaltijd te voorkomen.
Vind jou ook wel naïef totoquote:
'een dezer weken'quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja best lekker, vanmidddag gebeld door m`n jobcoach dat ze terug is van vakantie en we de sollicitatie een dezer weken gaan plannen, dus dat is weer een dingetje waar ik niet meer om stress (Schrok daar vanochtend wakker vanDacht dat ik vandaag die sollictatie had, maar ik had dat verward met wanneer ze zei terug te zijn van vakantie
_O- )
Hoe is het met jou man? Hoe ist in Belfast?
Ja was wel iets voor jouquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kut, ik heb een onzeker mormel gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |