Wie?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Willoow het volgende:
Ik zie IfImJamesDean hier nooit meer op fok
Lekker old school hzaw ben je vandaagquote:
kquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekker old school hzaw ben je vandaag
Nja boeie verder ook.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
was wel mijn fout, had even discussie terug moeten lezen :$
ntb bestaat niet hadden we net samen geconcludeerdquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen ntb he, anders zou ik dit soort dingen niet zeggen
Gast, hou eens op met dit soort gezeik en vecht het lekker uit op 450. Ik snap amper waar het over gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
Is het nou klaar? Mij is gevraagd een paar mensen links te laten liggen. Dat volg ik op. Die drie personen is ook gevraagd mij links te laten liggen omdat ik zei niet te gaan dimmen als een ander dat ook niet doet. Voorlopig blijven de betreffende 3 personen doorgaan. Ik noem geen namen, ze weten het zelf wel.
Lekker volwassen hoor.
willoow, dp en hzaw?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
Is het nou klaar? Mij is gevraagd een paar mensen links te laten liggen. Dat volg ik op. Die drie personen is ook gevraagd mij links te laten liggen omdat ik zei niet te gaan dimmen als een ander dat ook niet doet. Voorlopig blijven de betreffende 3 personen doorgaan. Ik noem geen namen, ze weten het zelf wel.
Lekker volwassen hoor.
Ze kwam op FOK! als eenzaam eendje. Werd bedolven onder geile tienerfokjochies, heeft een rij afgewerkt en nu al gesettled?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef Willoow het volgende:
Ik zie IfImJamesDean hier nooit meer op fok
Ja verder ben jij echt onschuldig inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
Lekker volwassen hoor.
oke nielsquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
Lekker volwassen hoor.
Uhu.quote:
true datquote:
bestaa4 50 nog?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, hou eens op met dit soort gezeik en vecht het lekker uit op 450. Ik snap amper waar het over gaat.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
Lekker volwassen hoor.
iemand showt d'r tieten en is verbaast als mensen zeggen he hoer mag ik met je tieten spelenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, hou eens op met dit soort gezeik en vecht het lekker uit op 450. Ik snap amper waar het over gaat.
weenie maar mij is niks gevraagd iigquote:
jij basht ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie maar mij is niks gevraagd iig
en toch altijd je bek openquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie maar mij is niks gevraagd iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |