Het weer trekt vast nog een keer of 4 bij. Zolang Yr.no niks zegt, is het nog niet te voorspellen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:52 schreef whosvegas het volgende:
Voor wat je er nu over kan zeggen, ziet het weer er redelijk uit:
http://www.weer.nl/verwac(...)ddinghuizen/1813089/
Het moet ook weer niet te warm zijn en af en toe een wolkje voor de zon is ook niet verkeerd
Nog een vraagje voor diegene die er vorig jaar waren, is er iets vervangends voor de Grolsch koel service? Heb geen zin in lauw bier bij de tent.
Verder, zin!
Ik zou mijn kaarten verkopenquote:
God werkt daar?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:57 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
HZolang Yr.no niks zegt, is het nog niet te voorspellen.
Hoezo was die koelservice van Grolsch verspilling? De ingeleverde blikken werden toen gewoon zelf weer gekoeld en weggegevenquote:
Weet niet of dat echt zo is gegaan. Kwaliteit is moeilijk te waarborgen als je niet weet wat er met de blikken gebeurd is voordat iemand ze voor koude blikken komt omruilen. Misschien is er wel rotzooi bij in gedaan of wat dan ook. 100% zekerheid kan je dan als Grolsch zijnde niet meer biedenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoezo was die koelservice van Grolsch verspilling? De ingeleverde blikken werden toen gewoon zelf weer gekoeld en weggegeven
Bijzonder onwaarschijnlijk en een doodzonde als het om voedselveiligheid en kwaliteitsborging gaat. Heel het traject tussen verkoop en inleveren is onbeheerst. De nvwa laat dat dus niet gebeuren. Het mag simpelweg niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoezo was die koelservice van Grolsch verspilling? De ingeleverde blikken werden toen gewoon zelf weer gekoeld en weggegeven
Dit dus.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:14 schreef Oosten het volgende:
[..]
Weet niet of dat echt zo is gegaan. Kwaliteit is moeilijk te waarborgen als je niet weet wat er met de blikken gebeurd is voordat iemand ze voor koude blikken komt omruilen. Misschien is er wel rotzooi bij in gedaan of wat dan ook. 100% zekerheid kan je dan als Grolsch zijnde niet meer bieden
Weet niet waar jij gelopen hebt, maar nee, je was niet zo'n beetje de enige die niet op slippers liep.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:29 schreef beantherio het volgende:
Ik moet trouwens nog modieuze slippers regelen voor dit jaar. Vorig jaar was ik zo'n beetje de enige van heel LL die op zwarte boots rondstapte.
Misschien dat ik teveel op de hipsters gelet heb.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Weet niet waar jij gelopen hebt, maar nee, je was niet zo'n beetje de enige die niet op slippers liep.
Hoe zag de lowlands hipster er vorig jaar uit?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien dat ik teveel op de hipsters gelet heb.
Die vond ik verfrissend weinig aanwezig afgelopen jaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat zullen ze fijn hebben gevondenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik leg de lat voor het "hipster-dom" heel laag hoor. Iets te modieuze slippers en shorts is al voldoende om dat stigma door mij opgeplakt te krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:00 schreef Oosten het volgende:
[..]
Hoe zag de lowlands hipster er vorig jaar uit?
Douchen is toch wel relaxt, als je brak waker wordtquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:28 schreef Scuidward het volgende:
Hipsters herken je direct, staan allemaal in de rij voor de douches als ik met een halve liter voorbij loop.
Ja ja! Absoluut. Alleen in de rij staan is nooit relaxt. Dus ook niet voor een douche.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:40 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Douchen is toch wel relaxt, als je brak waker wordt
Ik heb Teva's besteld. Niet omdat het moet... Maar omdat het kan. Gaan niet mee naar Lowlands. Lowlands is voor sneakers.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik leg de lat voor het "hipster-dom" heel laag hoor. Iets te modieuze slippers en shorts is al voldoende om dat stigma door mij opgeplakt te krijgen.
Oh dat moet ik ook nog hebben: nieuwe shorts.
Aldus de Facebook van Lowlands, niets voor mij omdat mijn batterij dan al 100x leeg is.quote:Ruim een jaar is er in het diepste geheim aan geprogrammeerd, getweakt en getest: het allergrootse orkest ter wereld. En jíj kunt onderdeel uitmaken van de wereldpremière! Nou ja, als je slim bent en op de Lowlandszondag om 12:00 uur met opgeladen telefoon in de Bravo verschijnt, bij The Smartphone Orchestra.
De naam zegt het al: een keertje niet collectief individueel telefoonstaren maar samen een duizelingwekkend vijfduizend-man-groot orkest vormen met onze smartphones in de hoofdrol. Zet nu eens niet je telefoon, maar jezelf even op stil! Na waanzinnige testsessies op Oerol, met Spinvis en op het Barcelonese Sonár Festival kan de première natuurlijk nergens anders zijn dan met jullie allemaal samen op Lowlands. De Huffington Post heeft het al opgepikt en er zijn foto's gesignaleerd van het orkest met een goedkeurend knikkende Brian Eno. Moet machtig mooi worden.
Weeronline zegt: buitje op donderdag (cijfer 7) regen op vrijdag (5) goed weer op zaterdag en ook op zondag (beiden een 8)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:19 schreef TAV74 het volgende:
Wat doet het weer mensen?![]()
Schoeisel op festivals blijft een lastige, krijg hoe dan ook zere poten maar dat stel ik graag zo lang mogelijk uit. Meestal afwisseling sneakers en docs tegenwoordig.
Ik las even dat Brian Eno meekwamquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:11 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Aldus de Facebook van Lowlands, niets voor mij omdat mijn batterij dan al 100x leeg is.
twitter:brokenbranches twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 11:01:34@Rapid_Razor_Bob Zeg Bob, ontbreekt de beschrijving van deze mysterieuze timeslot expres? 🤔 https://t.co/BJyFS0oRog reageer retweet
Maar goed... als ik zie wat voor "speciaals" of onduidelijks er verder in het programma zit, dan valt me dat wat tegen dit keer weer.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 11:03:02@brokenbranches 'Expres' is wel een heel groot woord. Het is iig niet per ongeluk
reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:35 schreef alopio het volgende:
Vloggers....kan dat niet verboden worden op LL? Figuren die alleen met zichzelf bezig zijn en of ze wel hip, cool en modieus op de camera staan,
Maandag ben ik meestal echt brakquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:44 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
dit dus.
ik snap ook simpelweg niet hoe mensen in staat zijn om na 3 nachten Lowlands er fris en fruitig uit te zien.
Ik ben na 10 minuten Lowlands meestal al waisted... en dat was 20 jaar geleden ook al zo. dus da's gewoon hetzelfde gebleven. Toen was ik veel vaker waisted dus herstelde ik ook veel sneller... maar fris en fruitig was ik dan nog altijd echt niet.
Dat is me dus nog nooit overkomen. Hoe gaat dat in zijn werk eigenljik?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:47 schreef Sino_Ganti het volgende:
Ooit op zondag 3x door de security bij de ingang er uit gepikt omdat ik er zo beroerd uit zag, ik zou wel pillen moeten slikken was de gedachte daar..
Dus fris en fruitig is ook niet aan mij besteed helaas
Even mee naar achter het hek, fouilleersessie, zakken leeghalen en je portemonnee/evt tas wordt nagekekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is me dus nog nooit overkomen. Hoe gaat dat in zijn werk eigenljik?
Vorig jaar voor het eerst mee gemaakt. Was zaterdagnacht, vroeg iemand van de beveiliging (dus geen stille) of ik mee wilde komen om gefouilleerd te worden. Moet je meelopen dan staan er rechts naast de ingang een soort hokjes waar je gefouilleerd wordt, gewoon zoals normaal gebeurd. Alleen werd ook het hoesje van mijn telefoon gehaald en in m'n portemonnee gekeken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is me dus nog nooit overkomen. Hoe gaat dat in zijn werk eigenljik?
en als je geluk heb mag je zelfs in je onderbroek er staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Even mee naar achter het hek, fouilleersessie, zakken leeghalen en je portemonnee/evt tas wordt nagekeken
Mag particulieren beveiliging dat doen? Of ben je dan al in de drugs wasstraat van politie en OM belandquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:08 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
en als je geluk heb mag je zelfs in je onderbroek er staan
Was volgens mij geen politiemannetje en op dat moment bedacht ik me niet of het wel of niet mocht eerlijk gezegd (ruim 5 jaar terug ook al)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:11 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
[..]
Mag particulieren beveiliging dat doen? Of ben je dan al in de drugs wasstraat van politie en OM beland
Dat gaat best ver eigenlijk, en als ze je niet pakken. Wat zeggen ze dan? Kan me voorstellen dat je even uit je festival flow wordt gehaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:13 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Was volgens mij geen politiemannetje en op dat moment bedacht ik me niet of het wel of niet mocht eerlijk gezegd (ruim 5 jaar terug ook al)
Maar schoenen en kleding werd helemaal gecontroleerd, portemonnee helemaal leeg gehaald en telefoon gecontroleerd (hoesje)
Gebeurd dit dan bij de ingang zelf of op het terrein? Stille pikken je er op het terrein zelf niet meer uit, alleen als je toegeeft wat bij je te hebben geloof ik. Ze zijn ook erg subtiel en moeilijk te herkennen aan het oortje en de kisten, zelfs als je waus tot op het bot bent. Vorig jaar hebben ze wel bij binnenkomst mijn gehele tas binnenste buiten gekeerd, slagroomspuit werd achtergehouden (mocht hem wel aan het einde weer terughalen) en weer verder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:02 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
[..]
Vorig jaar voor het eerst mee gemaakt. Was zaterdagnacht, vroeg iemand van de beveiliging (dus geen stille) of ik mee wilde komen om gefouilleerd te worden. Moet je meelopen dan staan er rechts naast de ingang een soort hokjes waar je gefouilleerd wordt, gewoon zoals normaal gebeurd. Alleen werd ook het hoesje van mijn telefoon gehaald en in m'n portemonnee gekeken.
Mooiste was nog het gesprek met die gast. Hij zei: "Dit is zeker niet de eerste keer dat je eruit wordt gehaald" Vervolgens antwoord ik: "oh jawel" zijn reactie: "Oooh dat is verrassend"
Vond het zelf niet erg (heb toch niets te verbergen) en kwam daardoor niet chagerijnig het terrein op ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat gaat best ver eigenlijk, en als ze je niet pakken. Wat zeggen ze dan? Kan me voorstellen dat je even uit je festival flow wordt gehaald.
Bij de ingang van het terrein, was net onder de schoorstenen door gelopen. Ja die stille moet je wel echt voor oppassen. Vindt dat altijd erg jammer en totaal niet bij het karakter van Lowlands passen. Maarja eis van de gemeente Biddinghuizen om aan de vergunning aanvraag te doen. Zelfde geldt voor die drugs wasstraat van politie en OM. Vice heeft daar vorig jaar nog wel een aardig artikel over geschrevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:18 schreef roflcaik het volgende:
[..]
Gebeurd dit dan bij de ingang zelf of op het terrein? Stille pikken je er op het terrein zelf niet meer uit, alleen als je toegeeft wat bij je te hebben geloof ik. Ze zijn ook erg subtiel en moeilijk te herkennen aan het oortje en de kisten, zelfs als je waus tot op het bot bent. Vorig jaar hebben ze wel bij binnenkomst mijn gehele tas binnenste buiten gekeerd, slagroomspuit werd achtergehouden (mocht hem wel aan het einde weer terughalen) en weer verder.
Dat mag dus niet door particulieren beveiliging, als ze dat ooit vragen moet je gewoon weigeren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Nja een controle zou ik niet erg vinden. Maar je kleren uit doen vind ik wel ver gaan, daar mogen ze imo wel een paar munten of iets dergelijks voor meegeven als een soort vergoeding.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Nja een controle zou ik niet erg vinden. Maar je kleren uit doen vind ik wel ver gaan, daar mogen ze imo wel een paar munten of iets dergelijks voor meegeven als een soort vergoeding.
Op dat moment totaal niet over nagedacht en tsja ik had en niets te verbergen en ik ben daar niet zo heel moeilijk in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:29 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
[..]
Dat mag dus niet door particulieren beveiliging, als ze dat ooit vragen moet je gewoon weigeren.
Ja ook lastig, als ik Chase & Status mis loop heb ik eigenlijk wel heel weinig dance acts meegepakt dit jaar. Alleen heb Chase & Status eigenlijk ook al 2x gezien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:46 schreef DizzAlex het volgende:
Ik baal eigenlijk alleen van Brian Fallon vs Chase & Status, met de rest kan ik allemaal wel leven.
Gaatje in de Bravo dus!? Ik kon hem niet meer vinden in het blokkenschema... dus ik weet even niet waar het gaatje nu ontstaat.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 17:00:44Travi$ Scott laat weten een aantal festivals te cancelen, waaronder #LL16. We zijn bezig met een waardige vervanger. https://t.co/sEO2imEiHQ reageer retweet
FES / Lowlands Quiz 2016quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:06 schreef WpuntNL het volgende:
Gaatje in de Bravo dus? Ik kon hem niet meer vinden in het blokkenschema... dus ik weet even niet waar het gaatje nu ontstaat.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 17:00:44Travi$ Scott laat weten een aantal festivals te cancelen, waaronder #LL16. We zijn bezig met een waardige vervanger. https://t.co/sEO2imEiHQ reageer retweet
mij nog nooit overkomen... maar 8 liter drank is ook 8 kilo wat je meezeult (plus flessen)... dus bezint eer ge begint. (overigens heb ik ook jaren veel te veel van die zooi meegesleept... en weggetjoept omdat het niet op kwam en ik geen zin had het weer mee terug te nemen...)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:14 schreef Noorseviking het volgende:
[ afbeelding ]
M'n kaartje gisteren gewonnen via een ontwerp-je-artiest-prijsvraag. De rest van de groep had ze al gekocht...maar ik dacht ik wacht nog even!
Dames en heren een vraagje. Met dat 8 liter maximaal aan drank wat je mag meenemen op de camping controleren ze dat zwaar?
De verkeerde link pakkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:19 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Thanks! Ja het linkje werkte niet! wat deed ik verkeerd?
Niet heel veel. Ik neem wel goed bier meequote:Op maandag 8 augustus 2016 14:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoeveel bier nemen jullie meestal mee? En welk bier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gose-biertjes drink ik donderdag op, die lijken me niet heel lekker als ze warmer zijn. De andere drie kan ik voor de ochtenden bewaren.. Dan zijn ze ook wel redelijk koel.
Jammer dat er weinig goed blikbier te koop is. Het aanbod had wel wat groter mogen zijn..
[ Bericht 0% gewijzigd door BillDauterive op 09-08-2016 17:50:41 ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet heel veel. Ik neem wel goed bier meeIk neem eigenlijk structureel te veel mee steeds. Dit jaar denk ik 2 sixpackjes KornuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gose-biertjes drink ik donderdag op, die lijken me niet heel lekker als ze warmer zijn. De andere drie kan ik voor de ochtenden bewaren.. Dan zijn ze ook wel redelijk koel.
Jammer dat er weinig goed blikbier te koop is. Het aanbod had wel wat groter mogen zijn..![]()
Ik had vorig jaar ook Kornuit mee, lauw/warm ook nog enigszins te drinkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:52 schreef Oosten het volgende:
[..]
Ik neem eigenlijk structureel te veel mee steeds. Dit jaar denk ik 2 sixpackjes Kornuit
Kaarten zijn niet persoonsgebonden volgens mijquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:36 schreef BoerBert het volgende:
Ik neem aan dat kaartjes op naam staan? Zo ja, is het van belang dat deze aangepast wordt als je er een overneemt of is het de moeite niet waard (bv. door slappe controle daarop)?
Awesome! Al wacht ik nog wel even op iemand die dit kan bevestigenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:40 schreef Oosten het volgende:
[..]
Kaarten zijn niet persoonsgebonden volgens mij
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:53 schreef Junkie het volgende:
Word dit het jaar van de Vlog-Meisjes op festivals...?![]()
![]()
![]()
Zie echt teveel mensjes met zo'n camera rondlopen.Vloggen is hip, begrijp datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you nuts??
Maar de echte test, is het lauw te drinken, wat is dan lekker?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:05 schreef Junkie het volgende:
Vandaag vrij van werk, en ook al wat Lowlands voorbereidingen gedaan. En ook naar lekker bier gezocht.
Brewdog is lekker maar is wel 2,69 per blikje.![]()
Guinness is er in blik blijft niet lekker.
Desperados is wel lekker en er zijn halve liter blikjes.
Bavaria heeft een bokbiertje op blik. Maar weet niet of die nog te vinden is. En wat de smaak is na paar dagen in de tent.
Goose en Flying Dog had ik hier in de buurt niet gevonden.
Al die NLse bier merken hebben allemaal Radler meuk (en dat is echt niet te zuipen).
Maar nergens hebben ze iets leuks speciaals op blik.
Ik denk dat het voor mij Hertogjes gaat worden, en een paar Korenwolfjes van Gulpener.
Dat is ook wel een puntje jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:31 schreef Tankiej het volgende:
Maar met die silent disco vorig jaar was het wel anders, toen had ik op zondagavond nog bier over. Dus misschien dat ik het dit jaar wel anders ga doen..
Kaartjes staan niet op naam.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:44 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Awesome! Al wacht ik nog wel even op iemand die dit kan bevestigen. Kan er op de site zo even niks over vinden, dus goeie kans dat je gelijk hebt.
Ik heb wel eens geprobeerd naar Enzo Knol te kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Eckte eckte zorgen dat ze de kranten en televisie halen met hun dwaze acties.
Nu je het zegt. Die lowlandsmeisjesdocu van jaren terug was ook om te gillenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:11 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd naar Enzo Knol te kijken
Maar wat suf, zeg!
Wat dat betreft is een Lowlands vlog van zo'n jong meisjeveel leuker om naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |