De chickies werken in het ziekenhuis, niet in het bejaardentehuis!quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
True
Al wil ik wel achter de chickies aan in het bejaardentehuis :$
Het is een taak van de geest om het lichaam van de juiste voedingsstoffen te voorzien, wrm doe je dat dan niet?quote:
Ik ga voor de jonge blompjes dan, wat denk je nou ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 12:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja lekker die verlepte hamlappen likken zeker, bah ;s
Is het uit?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom we spuiten ons vol botox en neuken tot zonsopgang.
Er werken idd alleen maar mannen in een bejaardentehuisquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
De chickies werken in het ziekenhuis, niet in het bejaardentehuis!
mensen die een pak laten voorschrijven hoe groot de porties zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
Van die mensen die cruesli met yoghurt als ontbijt eten en denken dat ze gezond bezig zijn, terwijl ze in één sessie een kwart pak cruesli naar binnen werken en niet beseffen dat er 23 porties uit zo'n pak horen te gaan
Gewoon niet aan je vriendin vertellen toch.quote:
Wil geen botoxquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom we spuiten ons vol botox en neuken tot zonsopgang.
Voor de algemene aanbevolen hoeveelheid tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mensen die een pak laten voorschrijven hoe groot de porties zijn
vind je die turnster met de Scandinavische naam ook zo cutequote:Op maandag 8 augustus 2016 12:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga voor de jonge blompjes dan, wat denk je nou ;s
oh dat moeten ze zelf weten maar vond het tegenstrijdig met wat die eerst zeiquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon niet aan je vriendin vertellen toch.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van de week vond je zulks nog ongepast
Geen ideequote:Op maandag 8 augustus 2016 12:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind je die turnster met de Scandinavische naam ook zo cute
Instantliving...quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mensen die een pak laten voorschrijven hoe groot de porties zijn
Die is 14 mortaxxquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind je die turnster met de Scandinavische naam ook zo cute
Geen probleem.quote:
Gewoon in Turkije gaan wonen daar mag dat.quote:
Als je maar niet Gülen kreunt als je klaarkomt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon in Turkije gaan wonen daar mag dat.
Oh, dan ga ik snel weer eens naar Marmaris.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon in Turkije gaan wonen daar mag dat.
Bloedprikkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:48 schreef Catkiller het volgende:
Dus, gaat iemand nog iets leuks doen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |