Geen transvetquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je lichaam heeft vet nodig
Ik let echt nergens op. Ben volgens mij nog gezond genoeg.quote:
Thanks heb expres alleen maar groente en fruit gehaald omdat ik anders ga bingen. Zonnetje is misschien ook wel lekker vanmiddagquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fruit hielp mij er vaak wel doorheen. En dan lekker chillen met dekentje op de bank en af en toe zonnetje in
Eet je vlees?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik let echt nergens op. Ben volgens mij nog gezond genoeg.
Helaas werkt niet ieders lichaam zoals het jouwe.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik let echt nergens op. Ben volgens mij nog gezond genoeg.
Of geelman heeft gewoon beetje common sensequote:Op maandag 8 augustus 2016 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Helaas werkt niet ieders lichaam zoals het jouwe.
Jup, maar niet teveel.quote:
Np. Hoop dat het ook voor jou werktquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Thanks heb expres alleen maar groente en fruit gehaald omdat ik anders ga bingen. Zonnetje is misschien ook wel lekker vanmiddag
Troll nou niet zo geforceerd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Of geelman heeft gewoon beetje common sense
Naja, zou wel wat gezonder kunnen eten. Meer groente en fruit en minder meelprocucten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Of geelman heeft gewoon beetje common sense
quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ongezond, sorry denk dat je voor je 50e dood gaat.
ja, en?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
In 2015 verbrandden er meer dan 128 duizend dieren in hun stallen.
Die hebben jullie gewoon opgegeten daarna
Ben je vergetarier?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Truequote:
Ja lekker die verlepte hamlappen likken zeker, bah ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 12:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
True
Al wil ik wel achter de chickies aan in het bejaardentehuis :$
Wie?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nope.quote:
Was lekker iddquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |