Even bij appels leggen zijn ze zo weg.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik koop geen bananen meer, want dan krijg je een invasie van fruitvliegjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Sinds wanneer strooi jij met zoveel open deuren?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
Eet gewoon wat fruit en beweeg wat meer.
Wel verwacht van jou.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd met meisjes van 10
Gr :$quote:
dat zal maar no pain no gain is onzinquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pijn is fijn.
Bloed is goed.
Jeuk is leuk.
Spastisch is fantastisch.
Sinds ik in de gaten heb dat die goed werken hier, ik hoef er niet zo hard voor te werken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer strooi jij met zoveel open deuren?
wat een onzinquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat je een dikke versuikerde vetkwab wordt als je dat doet.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even bij appels leggen zijn ze zo weg.Halve sinaasappel in een bakje stoppen, folie eroverheen spannen, gaatjes erin prikken en wachten maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de fruitvliegjes in de val zitten, ze even 2 minuten in de magnetron stoppen op 800 watt.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Jezelf een slagadervernauwing vretenquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bang zijn voor beetje suiker en vet
Zal ik tosti voor je makenquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:17 schreef TARDIS. het volgende:
Geldt allemaal niet voor mij trouwens, ik ben fucking dun en moet aankomen.
Ik niet, maar ik hoef ook niet af te vallen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bang zijn voor beetje suiker en vet
Ik doe het en ben ook niet dik. Maar ik was nooit dik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe het en ben niet dik en nu
Jezus als redder en verlosser aannemen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb jij nog tips tegen de 3daagse drugsdepressie
je lichaam heeft vet nodigquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jezelf een slagadervernauwing vreten
Fruit hielp mij er vaak wel doorheen. En dan lekker chillen met dekentje op de bank en af en toe zonnetje inquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb jij nog tips tegen de 3daagse drugsdepressie
Salami en kaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |