Kost geld om m naar Rio te sturen natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:42 schreef Szura het volgende:
Waarom zetten ze die Reijns niet gewoon als co-commentator in? Ipv die twee zinnen in een pauze m.
Gomes, De Paula, Medeiros heb ik me laten vertellenquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:43 schreef Pino112 het volgende:
Heywoodu welke Braziliaanse pakhazen bedoel je?
Commentatoren naar Rio sturen en ze niet op stream inzetten ook.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kost geld om m naar Rio te sturen natuurlijk
Daar gaan we weinig over horen tijdens deze Spelen.quote:
Gomes en Medeiros sowieso, De Paula werd hier ook genoemdquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:43 schreef Pino112 het volgende:
Heywoodu welke Braziliaanse pakhazen bedoel je?
Wat denk jij dat er allemaal in de studio gebeurd als ze wegschakelen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:43 schreef Redefine het volgende:
Ik zag bijna een twinkeling in de ogen van Herman toen hij zei dat ze nog even lekker naar de reclame konden.
Weet ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar gaan we weinig over horen tijdens deze Spelen.
Champagne gaat open voor de reclame.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er allemaal in de studio gebeurd als ze wegschakelen.
Owhja ik zie het. Topshowquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gomes, De Paula, Medeiros heb ik me laten vertellen
Ik dacht dat er nog wel meer waren ook, maar kan zo even niet op die namen komen.
Ik heb ook weinig vernomen van onze Team GB watcher vandaag.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Team GB is zometeen ook off the mark, kunnen we aannemen.
Niet dat dat heel interessant is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
Medaille uitreiking is instant reclameblok bij de NOS.
PeatyGODquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig vernomen van onze Team GB watcher vandaag.
Sebastiaan was de enige.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:49 schreef Odaiba het volgende:
Komt er zo nog een nederlander in actie, of is het zwemmen al over voor vandaag?
Ik kan me nog zo voor de geest halen dat ze toen als 14-jarig meisje ineens Europees kampioene werd, dat vond ik best wel bijzonder toenquote:
Dat was ik. Omdat dat in de aankondiging voor de Spelen stond. Dat zij en Herman zouden wisselen met de middag en de nacht.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:49 schreef Pino112 het volgende:
Wie zei trouwens dat Dione er nu zou zitten?
Tof mens ja.quote:
Zo matig dat ze haar elleboog brak dit jaar. Anders was ze beter denk ik.quote:
Dat was vorig jaar al te merken inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meilutyte en Efimova zijn geen vriendjes.
Ik ook, stadion eerst stil omdat Inge (de favoriet toen en titelverdedigster) niet won en toen ook wel veel bewondering voor Sjostrom.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo voor de geest halen dat ze toen als 14-jarig meisje ineens Europees kampioene werd, dat vond ik best wel bijzonder toen
Litouwen is natuurlijk ook zwaar anti-Rusland.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:51 schreef Redefine het volgende:
Ruta begrijpt het uitfluiten heel goed. Want zelfs zonder de laatste dopingperikelen had ze al een bloedhekel aan Efimova en andersom.
Ja ik zie het nu:quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was ik. Omdat dat in de aankondiging voor de Spelen stond. Dat zij en Herman zouden wisselen met de middag en de nacht.
Dat ook nog.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Litouwen is natuurlijk ook zwaar anti-Rusland.
Ze is echt niet meer zo goed als 3 jaar geleden, toch jammer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo matig dat ze haar elleboog brak dit jaar. Anders was ze beter denk ik.
Ze is nog jong genoeg voor Tokio 2020quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is echt niet meer zo goed als 3 jaar geleden, toch jammer.
Dione is verschrikkelijk hihihihi.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu:
https://over.nos.nl/fileupload/Olympisch_persdossier_2016.pdf
"In de derde en laatste editie van NOS Rio Live neemt Herman van der Zandt of Dione de Graaff (als de één de avonduitzending presenteert, zit de ander in de nacht en andersom) vanaf 23.45 uur de verstokte sportliefhebber mee de olympische nacht in. Tot maar liefst 05.00 uur."
Dione kan er niks van dus.
Illegaal? Wat dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:53 schreef wimderon het volgende:
Als de FINA ballen heeft diskwalificeren ze het halve veld in de finale . Van der Burgh, Franca, Gomes, Miller, Cordes allemaal met illegale vlinderbeenslagen bij de start gisteren en sommigen zelfs onderweg en bij de finish![]()
Maar die worden niet uitgefloten natuurlijk.
Tsja, zolang het niet door de pers wordt benoemd ziet het publiek dat toch niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:53 schreef wimderon het volgende:
Als de FINA ballen heeft diskwalificeren ze het halve veld in de finale . Van der Burgh, Franca, Gomes, Miller, Cordes allemaal met illegale vlinderbeenslagen bij de start gisteren en sommigen zelfs onderweg en bij de finish![]()
Dat is nu vervangen door het P-woord.quote:
Peaty niet dus?quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:53 schreef wimderon het volgende:
Het helpt niet mee dat Efimova een ontzettend eng wijf is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:53 schreef wimderon het volgende:
Is ook nodig om de PR's van al die zwemmers op te vragen.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is ook nodig om de PR's van al die zwemmers op te vragen.
Gewaagd.quote:
twitter:dennisdoddcbs twitterde op maandag 08-08-2016 om 03:42:15“You’ve been caught for drug cheating and I’m just not a fan,” US’ Lilly King on 2-time drug cheat Efimova she’ll meet in 100 breast final reageer retweet
Het doet bijna pijn door er alleen maar aan te denken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:58 schreef DeLuna het volgende:
Hoe kun je zo hard schoolslag zwemmen man. Uberhaupt.
Die zwemt jouw borstcrawl er zelfs uitquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:58 schreef DeLuna het volgende:
Hoe kun je zo hard schoolslag zwemmen man. Uberhaupt.
Efimova kan beter met een oog open slapen met Ruta en King als concurrenten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:58 schreef heywoodu het volgende:
twitter:dennisdoddcbs twitterde op maandag 08-08-2016 om 03:42:15“You’ve been caught for drug cheating and I’m just not a fan,” US’ Lilly King on 2-time drug cheat Efimova she’ll meet in 100 breast final reageer retweet
Die mag ik ook wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:58 schreef heywoodu het volgende:
Echt absurd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zwemt jouw borstcrawl er zelfs uit
quote:
quote:
twitter:AvVleuten twitterde op maandag 08-08-2016 om 03:48:40I am now in the hospital with some injuries and fractures, but will be fine. Most of all super disappointed after best race of my career. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |