Goed, bedankt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Brak, half uurtje wakker.
Hoe gaat het met jou?
Gefeliciteerd!
Hehe, verveel me nu al...quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Was het maar zo`n feest, hoop er toch wel nog 3 uurtjes af te kunnen snoepen aankomende week, normaler ritme zou fijn zijn.
Alles lekker Geelman?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Trollscience het volgende:
noobs die niet al sinds 6 uur op zijn
Als dp dood zou zijn of op de IC zou liggen, dan zou jij dat weten toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Trollscience het volgende:
noobs die niet al sinds half 9 op zijn
Hoe zou dat nu toch komen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heeft daar vrij weinig mee te maken, mijn ritme is verneukt.
Hoe ken jij dp?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:21 schreef Trollscience het volgende:
ben je jarig, chai?? zo ja, gefeliciteerd xx
waarom?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dp dood zou zijn of op de IC zou liggen, dan zou jij dat weten toch?
ik bedoel eerder: waarom zou trollie dat weten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
paar dagen met pep geleefd, nu al ruim n week niet online geweest
Waarom zie ik dan dat je 'Haha Etsu' hebt gepost nadat ik n ban kreeg? ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee ik wist niet dat je weg was
Hehe same, succes!quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hehe, verveel me nu al...![]()
Zo maar eens kijken of ik iets kan doen. Moet ook m'n huis schoonmaken.
Drugs are bad, mkay.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
paar dagen met pep geleefd, nu al ruim n week niet online geweest
Dat was mijn katquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan dat je 'Haha Etsu' hebt gepost nadat ik n ban kreeg? ;s
Zijn irl kennissen oid.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel eerder: waarom zou trollie dat weten?
delen ze wel eens een naald ofzo?
Heb je mij gemist?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee ik wist niet dat je weg was
Nee helemaal niks. Ik heb muntthee en overnight oats. We kunnen wel 30 seconds spelenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dat verstond ik ook onder chillen. Zal ik erbij komen liggen? Zijn er veel pokemon te vangen vanuit jouw bed?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:25 schreef Trollscience het volgende:
dp was nog zeer in leven toen ik hem gister zag, hij zal t.z.t vast weer op het forum verschijnen
Zware tijden braad. Ga je nog koerieren?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dacht dat ik vandaag een sollicitatie had
Ik al m`n mail verkeer met die jobcoach door gespit, bleek dat ze vandaag terugkomt van vakantie en dat ze doelde dat ze wel vanaf die datum mee zou kunnen naar de eventuele sollicitatie, helemaal stressen voor niets
Ben altijd een beetje te fanatiek met 30 secondsquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee helemaal niks. Ik heb muntthee en overnight oats. We kunnen wel 30 seconds spelen
Geen idee dus, er staat wel een sollicitatie op de planning dus, maar er is mij niets bekend qua datum/tijd, alleen dat die jobcoach de 8e weer terug is van vakantie (Vandaag dus) En er daarna die sollicitatie is, hoop wel dat het wat word.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zware tijden braad. Ga je nog koerieren?
Mooi dan wil ik in jouw teamquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben altijd een beetje te fanatiek met 30 seconds
wat is het?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben altijd een beetje te fanatiek met 30 seconds
Ben ik goed in.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Begrippen omschrijven in 30 seconden
Komt goed joh.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen idee dus, er staat wel een sollicitatie op de planning dus, maar er is mij niets bekend qua datum/tijd, alleen dat die jobcoach de 8e weer terug is van vakantie (Vandaag dus) En er daarna die sollicitatie is, hoop wel dat het wat word.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik denk elke seconde aan jou
Lekker ontbijtje man!quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:36 schreef Geelman het volgende:
Zo is ff een goed ontbijt fixen.
Ei + spek!
Volgens Rens Kroes krijg je daar een vette huid vanquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:36 schreef Geelman het volgende:
Zo is ff een goed ontbijt fixen.
Ei + spek!
Eet jij nou maar een appel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lekker ontbijtje man!
Peper en zout erbij?
je moet het ook niet op je huid smerenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Volgens Rens Kroes krijg je daar een vette huid van
ja, zo werkt dat niet met dat afvallen hequote:Op maandag 8 augustus 2016 11:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Net nog 2 tosti's ham/kaas op
Klopt, maar 't is m`n middag eten. En meer zal ik toch niet eten tot het avondeten, en na het avondeten eet ik niets meer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo werkt dat niet met dat afvallen he
omg dumb fuckquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar 't is m`n middag eten. En meer zal ik toch niet eten tot het avondeten, en na het avondeten eet ik niets meer.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar 't is m`n middag eten. En meer zal ik toch niet eten tot het avondeten, en na het avondeten eet ik niets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |