quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Quote eens? Of geef een trefwoord waarmee ik het in Mycroft kan vinden.
ik denk dezequote:Op maandag 8 augustus 2016 08:02 schreef zeer het volgende:
[..]
smerig is dat janet als dat je ergens in de rij moet staan oid en dat er in de buurt van die chav jailbait trutten staan met 1,5 liter mierzoete goedkope parfum
![]()
Nee mijn volwassen broertje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gaat dit om je babybrürtje? Gefeliciflapstaart dan!
Heb je het in ieder geval geskimd? Of wat zijn tegenwoordig de termen die ze gebruiken bij de cursus begrijpend lezen op het mbo?quote:
Oh naja. Ik ben geen jailbait meer, draag wel zoete parfum ja (en graag een spraytje extra) Decadence van Marc Jacobs. Is op zich niet zo heul goedkoop. In ieder geval geen actionparfum. Rest van z'n post snap ik niet.quote:
Dat is niet de eerste keer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:57 schreef -supergirl- het volgende:
Oh naja. Ik ben geen jailbait meer, draag wel zoete parfum ja (en graag een spraytje extra) Decadence van Marc Jacobs. Is op zich niet zo heul goedkoop. In ieder geval geen actionparfum. Rest van z'n post snap ik niet.
Weinig treffend.
Worden elke dag een beetje bigger zelfs. Je moet je toch fysiek kunnen verweren in deze boze wereld.quote:
Lekker hard gaanquote:
Gewoon eerst tikken en dan als de tandjes eruit zijn gaat het gepijpt worden makkelijker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Worden elke dag een beetje bigger zelfs. Je moet je toch fysiek kunnen verweren in deze boze wereld.
iewquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon weer uit je kut vreten omdat je nergens anders goed voor bent?
wat deed je in hun kantine dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:54 schreef Crip het volgende:
Allemaal oostblokkers monteurs hier keken me kei boos aan toen ik kantine kwam inlopen ;s
Je bent ook gewoon een mooi poppetje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh naja. Ik ben geen jailbait meer, draag wel zoete parfum ja (en graag een spraytje extra) Decadence van Marc Jacobs. Is op zich niet zo heul goedkoop. In ieder geval geen actionparfum. Rest van z'n post snap ik niet.
Weinig treffend.
omdat ze aanstellers en aandachtshoertjes zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:01 schreef Crip het volgende:
Waarom maken brede gasten altijd van die overdreven kreunende geluiden bij alles wat ze doen
Moest lachen hihiquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat ze aanstellers en aandachtshoertjes zijn
Hoe lang heb je al niet geneukt?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:00 schreef Montelly het volgende:
Je bent ook gewoon een mooi poppetje.
Goed gejat wel.quote:
Naww. Jij bent ook een mooie meid hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een mooi poppetje.
Ja dat verstond ik ook onder chillen. Zal ik erbij komen liggen? Zijn er veel pokemon te vangen vanuit jouw bed?quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Blijf in bed met de gordijnen dicht
Zo, vroege vogel!quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Brak, half uurtje wakker.
Hoe gaat het met jou?
Gefeliciteerd!
Was het maar zo`n feest, hoop er toch wel nog 3 uurtjes af te kunnen snoepen aankomende week, normaler ritme zou fijn zijn.quote:
De Wajong leef.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hoe gaat het met jou?
Gefeliciteerd!
Goed, bedankt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou?
Gefeliciteerd!
Hehe, verveel me nu al...quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Was het maar zo`n feest, hoop er toch wel nog 3 uurtjes af te kunnen snoepen aankomende week, normaler ritme zou fijn zijn.
Alles lekker Geelman?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Trollscience het volgende:
noobs die niet al sinds 6 uur op zijn
Als dp dood zou zijn of op de IC zou liggen, dan zou jij dat weten toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Trollscience het volgende:
noobs die niet al sinds half 9 op zijn
Hoe zou dat nu toch komen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heeft daar vrij weinig mee te maken, mijn ritme is verneukt.
Hoe ken jij dp?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:21 schreef Trollscience het volgende:
ben je jarig, chai?? zo ja, gefeliciteerd xx
waarom?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dp dood zou zijn of op de IC zou liggen, dan zou jij dat weten toch?
ik bedoel eerder: waarom zou trollie dat weten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
paar dagen met pep geleefd, nu al ruim n week niet online geweest
Waarom zie ik dan dat je 'Haha Etsu' hebt gepost nadat ik n ban kreeg? ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee ik wist niet dat je weg was
Hehe same, succes!quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hehe, verveel me nu al...![]()
Zo maar eens kijken of ik iets kan doen. Moet ook m'n huis schoonmaken.
Drugs are bad, mkay.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
paar dagen met pep geleefd, nu al ruim n week niet online geweest
Dat was mijn katquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan dat je 'Haha Etsu' hebt gepost nadat ik n ban kreeg? ;s
Zijn irl kennissen oid.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel eerder: waarom zou trollie dat weten?
delen ze wel eens een naald ofzo?
Heb je mij gemist?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee ik wist niet dat je weg was
Nee helemaal niks. Ik heb muntthee en overnight oats. We kunnen wel 30 seconds spelenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dat verstond ik ook onder chillen. Zal ik erbij komen liggen? Zijn er veel pokemon te vangen vanuit jouw bed?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:25 schreef Trollscience het volgende:
dp was nog zeer in leven toen ik hem gister zag, hij zal t.z.t vast weer op het forum verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |