Ik moet zeggen dat ik jou ook nog niet heel veel gezien heb in de topics waar ik zatquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:18 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal niet gemerkt dat er veel gemod wordt. Voor zover ik kan overzien gaat het OS forum prima
misschien interesse in verschillende sporten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik jou ook nog niet heel veel gezien heb in de topics waar ik zat
Niks mis mee, was geen verwijt ofzo. Het zou alleen kunnen dat in de topics waarin jij zat minder gemodereerd werd of dat minder nodig was of wat ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:21 schreef komrad het volgende:
[..]
misschien interesse in verschillende sporten?
Niks mis mee inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:23 schreef Redefine het volgende:
Het is wel vaak lastig om in een specifiek sporttopic te posten, terwijl je meerdere sporten aan het kijken bent. Dan heb je nog wel eens de neiging om offtopic te gaan in het ene topic. In die zin is de SC dan wel weer wat makkelijker.
te veel sport te zienquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:23 schreef Redefine het volgende:
Het is wel vaak lastig om in een specifiek sporttopic te posten, terwijl je meerdere sporten aan het kijken bent. Dan heb je nog wel eens de neiging om offtopic te gaan in het ene topic. In die zin is de SC dan wel weer wat makkelijker.
Klopt als een busquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:23 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het ook fijn/goed dat de tijd wordt stopgezet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:26 schreef Tagliano het volgende:
Videoreferee is ook een genot. Veel sporten kunnen nog wat leren van hockey
Waarbij je dan meestal ook nog met 90% dezelfde mensen aan het discussiëren bent, wat het nog meer versterkt.quote:
Daar ben ik ook groot voorstander van inderdaad. Al denk ik niet dat dat doorgetrokken gaat worden naar bijvoorbeeld voetbal: je weet dan nooit goed hoe lang een wedstrijd gaat duren en ik kan me voorstellen dat de sportzenders dat niet zo tof vindenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het ook fijn/goed dat de tijd wordt stopgezet.
Eens hoor, alleen actief modden zorgt soms juist ook weer voor een grotere shitload. Vooraf reeksen is altijd handig jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij je dan meestal ook nog met 90% dezelfde mensen aan het discussiëren bent, wat het nog meer versterkt.
Maar tegelijkertijd moeten de mods ook wel scherp zijn op teveel off-topic. Wat gewoon heel lastig is.
Vooralsnog vind ik het OS forum prima te doen, ondanks dat er wel een aantal echte trollen rondlopen.
Het enige grote punt is, dat veel topics beter preventief gereekst hadden kunnen worden, om problemen bij het aanmaken van een nieuw deel te voorkomen.
Het kan inderdaad averechts werken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens hoor, alleen actief modden zorgt soms juist ook weer voor een grotere shitload. Vooraf reeksen is altijd handig ja
En de goal
Gewoon twee helften van, ik zeg maar wat, 30 minuten. Of de laatste 10 minuten van iedere helft zuiver makenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:29 schreef Redefine het volgende:
Videoref is mooi ja, al zie je het nu wel bij meer sporten. Ze zijn altijd wel vooruitstrevend geweest bij het hockey.
Maar ik denk vooral dat bijvoorbeeld voetbal heel erg gebaat zal gaan zijn bij zuivere speeltijd, al zul je dan niet 90 minuten moeten spelen. Laten ze het in ieder geval eens in gaan voeren voor blessuretijd.
Dat kan inderdaad al veel schelen. Al denk ik dat het voetbal te conservatief is om het überhaupt in te voeren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:29 schreef Redefine het volgende:
Videoref is mooi ja, al zie je het nu wel bij meer sporten. Ze zijn altijd wel vooruitstrevend geweest bij het hockey.
Maar ik denk vooral dat bijvoorbeeld voetbal heel erg gebaat zal gaan zijn bij zuivere speeltijd, al zul je dan niet 90 minuten moeten spelen. Laten ze het in ieder geval eens in gaan voeren voor blessuretijd.
In de richting van 30 minuten zat ik ook te denken. Alleen de laatste 10 minuten lijkt mij dan weer niet echt handig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon twee helften van, ik zeg maar wat, 30 minuten. Of de laatste 10 minuten van iedere helft zuiver maken
Je ziet vaak dat het rekken en dergelijke in die laatste 10 minuten zit, vandaar. Maar een volledige zuivere speeltijd heeft ook mijn voorkeur jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de richting van 30 minuten zat ik ook te denken. Alleen de laatste 10 minuten lijkt mij dan weer niet echt handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |