Vond Worldwar van Harry Turtledove wel vermakelijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil een boek kopen, welke zal ik kopen
tegenwoordig modden ze toch alleen de eerste twee wekenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja die mods van tegenwoordig ook eh
Beroerd, zo in een woord samengevat.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja die mods van tegenwoordig ook eh
Slaap ze!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar oke ben vet moe blabla welterusten allemaal.
Ja waar is die nieuwe? Ook nergens te bekennenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tegenwoordig modden ze toch alleen de eerste twee weken
Ja waardeloos. Allemaal brandhout.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beroerd, zo in een woord samengevat.
woowquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
dat jij hbo studeert is het bewijs dat we allemaal onzelf beter gewoon een kogel door de kop kunnen jagen
Slaaaaapplekkeerrquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar oke ben vet moe blabla welterusten allemaal.
ok hzawquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet
interesseert me echt geen reet
Van 9 tot 5 is ook wel grappigquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op dirkjan.nl staan ook elke week een paar leuken
Jullie maagden moeten elkaar juist helpen, niet afbranden.quote:
Lowl wil een ongepaste grap maken over dat wijnglas achter jequote:
Wow die gaat te verquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Yep, klik in mijn sig op What the fuck!?
ja ga denk ik ook zwarte spijkerjasjes dragenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jullie maagden moeten elkaar juist helpen, niet afbranden.
Doe je dingquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lowl wil een ongepaste grap maken over dat wijnglas achter je![]()
![]()
![]()
is ook leuk jaquote:
ja beestjes is super leukquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:50 schreef Remqo het volgende:
Dirkjan is baas, Beestjes vind ik ook wel grappig
nou poehpoehquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Met dekens is het te warm, zonder te koud
Gvd kutleven
1 been boven de deken houdenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Met dekens is het te warm, zonder te koud
Gvd kutleven
Zo gaat het toch altijd!quote:
Was dat een stripje van de depressieve buldog?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja beestjes is super leuk
had keer superleuk stripje gezien kon niet meer vinden is die auteur zijn archieven ingegaan en heeft mij gestuurd
nee van een luis op een blaadje die in haardvuur belanddequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Was dat een stripje van de depressieve buldog?
Doe normaal tegen mijquote:
Dat ligt niet lekker joh.quote:
Heb dekens nu tussen m'n benen geklemd jaquote:
Krijg dan maar lekker de teringquote:
Oh, die ken ik nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee van een luis op een blaadje die in haardvuur belandde
bestond uit twee delen
Je kussen omdraaien wil ook wel helpenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb dekens nu tussen m'n benen geklemd ja
...loop allemaal maar naar de hel!quote:
achquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet
Ik vind het sws knap om elke dag weer met een nieuw grapje te komen
Gewoon een paar lijnen vatten zou DP zeggen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk dadelijk ook maar eens naar bed, weer vroeg eruit morgen. Maar nog helemaal niet moe.
quote:
Maar waar is die gekke snuivert danquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gewoon een paar lijnen vatten zou DP zeggen.
Zit ik alquote:
Zo veel vragen, zo weinig antwoorden...quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar waar is die gekke snuivert dan
Lekker warm wel.quote:
Kom je wel actief en vol energie op het werk aan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gewoon een paar lijnen vatten zou DP zeggen.
moet maar weer eens de overlijdensberichten doornemenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nog geen ervaring mee, maar ik kan me niet voorstellen dat zoiets heel lang goed zal gaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kom je wel actief en vol energie op het werk aan.
Hartstikke.quote:
Heeft flakka geprobeerdquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Neuh, een dagje gok ik. Daarna zal ik hoogstwaarschijnlijk een hartaanval of iets dergelijks krijgen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nog geen ervaring mee, maar ik kan me niet voorstellen dat zoiets heel lang goed zal gaan.
Oké.quote:
Tenzij je werk FOK! modereren is...quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nog geen ervaring mee, maar ik kan me niet voorstellen dat zoiets heel lang goed zal gaan.
Nou ja, ik overleef die automatenkoffie op het werk ook gewoon!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, een dagje gok ik. Daarna zal ik hoogstwaarschijnlijk een hartaanval of iets dergelijks krijgen.
Hmm, zou dat een beetje verdienen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Tenzij je werk FOK! modereren is...
Pharkus kon vroegtijdig met pensioenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm, zou dat een beetje verdienen?
Kijk, dat biedt dus kansen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pharkus kon vroegtijdig met pensioen
je moet als mod zelfs je eigen abo aanschaffenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je moet als mod zelfs je eigen abo aanschaffen
Frank kan binnenkort eindelijk beginnen aan z'n motorrijbewijsquote:
Frank heeft geen aboquote:
Het is vooral, een beetje vergelijkbaar met rechter, vooral prestigewerk natuurlijk. Als jij FOK! moderator op je CV zet, wel, dan gaan de deuren overal voor je open.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Motorrijdenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Frank kan binnenkort eindelijk beginnen aan z'n motorrijbewijs
ja dat merk ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is vooral, een beetje vergelijkbaar met rechter, vooral prestigewerk natuurlijk. Als jij FOK! moderator op je CV zet, wel, dan gaan de deuren overal voor je open.
Kan ik meteen directeur worden van het Nederlandse Autistenbond en mezelf een gigantische bonus geven!quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is vooral, een beetje vergelijkbaar met rechter, vooral prestigewerk natuurlijk. Als jij FOK! moderator op je CV zet, wel, dan gaan de deuren overal voor je open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:04 schreef Geelman het volgende:
Oké ga maar weer weg danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:04 schreef Geelman het volgende:
gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb bagger ruimen staan en ik kreeg een baan aangeboden bij rioolwerkzaamhedenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je moet we echt een karig cv hebben als je "baas spelen over wat pubers op fora" op je cv zet
nobel werk, eerzaam beroepquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb bagger ruimen staan en ik kreeg een baan aangeboden bij rioolwerkzaamheden
Posten is ook een werkzaamheid.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je moet sws wel wanhopig zijn wil je enige werkzaamheden voor dit soort fora gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |