SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Uitgerekend vandaag ookquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Ik heb Bosz gigantisch veel krediet gegeven, maar dat is op na vandaag"
Zomaar een post die ik vandaag las op Ajax Netwerk.
Na PAOK verwacht ik wel dat een hoop gekkies dat zeggen, maar toch niet vandaagMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze waren al helemaal in paniek na die eerste helft, terwijl die helemaal niet slecht wasquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uitgerekend vandaag ook
Na PAOK verwacht ik wel dat een hoop gekkies dat zeggen, maar toch niet vandaag
Ik weet echt niet wat ze daar allemaal verwachten, dat Ajax weer het niveau uit 1995 kan behalen ofzo
Oh.![]()
Maar daarom is het ook maar afwachten of Bosz wel de tijd krijgt om zijn systeem er goed in te slijpen, want dat soort supporters staan al weer klaar met de hooivorken na één nederlaag.Oh.![]()
'de orde Huntelaar'quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:46 schreef Dven het volgende:
Ik lees trouwens heel veel commentaren over hoe zwak die bal van Sinkgraven op Cassierra zou zijn. De goal meermaals herbekeken en eigenlijk doet Sinkgraven het niet meer dan fantastisch. Slim weglopen van z'n (toegegeven, slapende) directe tegenstander, afvallende bal in een split second met rechts aannemen en vervolgens met links meegeven.
Daar kwam al met al meer finesse bij kijken dan het op het eerste oog misschien leek. En vervolgens natuurlijk perfect afgerond door Cassierra.
Ik ben ook écht van mening dat je met een spits van de orde Huntelaar móét aankomen wil je de twee mannen die er nu staan het veld laten ruimen. Zonder 'kanon' wil ik ze die kans best wel geven.![]()
We hebben het hier over een spits van bijna 33 die al jaren nauwelijks meer gepresteerd heeft. Zwaar over zijn top en was sowieso nooit een echte topspits. Staat louter talent in de weg, gaat lopen zeiken als hij niet in de basis staat en zal een hoog salaris vragen.
Nee bedankt.![]()
Gelukkig bepalen die josties niks.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar daarom is het ook maar afwachten of Bosz wel de tijd krijgt om zijn systeem er goed in te slijpen, want dat soort supporters staan al weer klaar met de hooivorken na één nederlaag.![]()
Die man heeft Bosz echt gigantisch veel krediet gegeven.![]()
Ik hoop echt dat er goedkope trollen bezig zijn op Ajax netwerk.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Het kan dat jij geen fan van hem bent. Je zal in de minderheid zijn. Daar wil ik het graag bij laten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
'de orde Huntelaar'![]()
We hebben het hier over een spits van bijna 33 die al jaren nauwelijks meer gepresteerd heeft. Zwaar over zijn top en was sowieso nooit een echte topspits. Staat louter talent in de weg, gaat lopen zeiken als hij niet in de basis staat en zal een hoog salaris vragen.
Nee bedankt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
x
[ Bericht 52% gewijzigd door Dven op 07-08-2016 22:54:43 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Voor je het weet stormen ze weer een trainingsveld op of gaan ze verhaal halen bij de spelersbus.quote:
Wat ook pure onzin is natuurlijk.Oh.![]()
Hij draagt goede argumenten aan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Het kan dat jij geen fan van hem bent. Je zal in de minderheid zijn. Daar wil ik het graag bij laten.
Dit in tegenstelling tot jou.![]()
Nee joh, hoevaak gebeurt dat nou.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor je het weet stormen ze weer een trainingsveld op of gaan ze verhaal halen bij de spelersbus.
Wat ook pure onzin is natuurlijk.![]()
Ik heb dan ook geen interesse in een discussie, enkel mijn mening geven.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij draagt goede argumenten aan.
Dit in tegenstelling tot jou.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik voeg me bij JR in dezenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Het kan dat jij geen fan van hem bent. Je zal in de minderheid zijn. Daar wil ik het graag bij laten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Ajax onverhoopt eens drie wedstrijden op rij niet weet te winnen krijg je dit gezeik.quote:
Wat best kan gebeuren met deze jonge selectie.Oh.![]()
Wij hebben alleen geen enkele interesse in jouw mening.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen interesse in een discussie, enkel mijn mening geven.![]()
Ok, bedankt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen interesse in een discussie, enkel mijn mening geven.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Oke.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben alleen geen enkele interesse in jouw mening."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe Cassierra die bal meenam was echt puur genot
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Op tijd naar bed maar vanavond.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is te merken dat ik niet echt scherp benOh.![]()
Even van de OS genietenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op tijd naar bed maar vanavond.
Gelukkig mag ik dat hier zeggen, in OS zijn ze wat strenger
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat geloof ik allemaal wel.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even van de OS genieten
Gelukkig mag ik dat hier zeggen, in OS zijn ze wat strengerOh.![]()
Veel rare dingen gelezen inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Ik heb Bosz gigantisch veel krediet gegeven, maar dat is op na vandaag"
Zomaar een post die ik vandaag las op Ajax Netwerk.
"Ik had beloofd dat ik Bosz veel krediet zou geven maar hij is er al bijna doorheen hoor."
Beroepszeikers. Bosz heeft mij het plezier in Ajax laten hervinden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dus Rostov;
-Traintert weg
-2 Spelerts weg
Als we dit verliezen moeten we het licht maar uit doen, sorry, maar ik schrijf de miljoenen alvast bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ook weer wat overdreven maar dat die man de tijd moet krijgen lijkt me logischquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel rare dingen gelezen inderdaad.
"Ik had beloofd dat ik Bosz veel krediet zou geven maar hij is er al bijna doorheen hoor."
Beroepszeikers. Bosz heeft mij het plezier in Ajax laten hervinden.![]()
Die gasten zijn nog zuurder dan ik en Powerloungen na een overdosis azijn bij elkaar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel rare dingen gelezen inderdaad.
Beroepszeikers. Bosz heeft mij het plezier in Ajax laten hervinden.Oh.![]()
Deze kans moet je grijpen ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:09 schreef Brammess het volgende:
Dus Rostov;
-Traintert weg
-2 Spelerts weg
Als we dit verliezen moeten we het licht maar uit doen, sorry, maar ik schrijf de miljoenen alvast bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan weer Real Madrid of Barcelona loten #topshowOh.![]()
Wat is je bron voor dat tweede?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:09 schreef Brammess het volgende:
Dus Rostov;
-Traintert weg
-2 Spelerts weg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Azmoun is al op weg, zie de posts van Stinho op pagina 12 van het vorige topic en volgens de geruchten gaat ook een ERVAREN, Spaanse CV hun trainer achterna.quote:![]()
Je krijgt sowieso één ploeg waartegen je kansloos bent jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze kans moet je grijpen ja.
En dan weer Real Madrid of Barcelona loten #topshow
Beste voor de punten is toch derde worden en proberen ver te komen in de EL, maar overwinteren zou toch ook een keer geweldig zijn![]()
Ik ben er welhaast zeker van dat er nog tegen genoeg zeperds aangelopen gaat worden. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet ontzettend blij ben met de komst van Bosz. Het is best alweer een tijd geleden dat ik een coach bij Ajax heb gezien die zinnig spreekt over voetbal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat overdreven maar dat die man de tijd moet krijgen lijkt me logisch
Uiteindelijk is dit allemaal ook alleen maar georchestreerd door Johan
#TeamBosz
Overigens morgen een mogelijke topshow bij Jong Ajax met; Onana, Savestano, De Ligt, Sanchez (?), Zeefuik, Eiting, De Jong, Nouri, Cerny, Zivko/Dolb en Muric.![]()
Ik vind het al geweldig als je het haaltquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso één ploeg waartegen je kansloos bent ja
Beste voor de punten is toch derde worden en proberen ver te komen in de EL, maar overwinteren zou toch ook een keer geweldig zijn![]()
Stel dat Ajax en PSV dan beide overwinteren in de CL en AZ en Feyenoord in de EL heb je gewoon een zeer goed Europees jaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso één ploeg waartegen je kansloos bent ja
Beste voor de punten is toch derde worden en proberen ver te komen in de EL, maar overwinteren zou toch ook een keer geweldig zijn
Oh.![]()
Pfoe, 15 punten ofzo? Mag je wel gaan dromen voor 3 CL plekkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel dat Ajax en PSV dan beide overwinteren in de CL en AZ en Feyenoord in de EL heb je gewoon een zeer goed Europees jaar![]()
![]()
Is die Savastano aanvallend een beetje sterk? Anders misschien maar eens proberen ipv Dijksquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:14 schreef Brammess het volgende:
Overigens morgen een mogelijke topshow bij Jong Ajax met; Onana, Savestano, De Ligt, Sanchez (?), Zeefuik, Eiting, De Jong, Nouri, Cerny, Zivko/Dolb en Muric.Oh.![]()
Nou dat niet, maar dan kunnen we misschien al dit jaar herstellen dat de kampioen over twee jaar geen voorrondes moet spelenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Pfoe, 15 punten ofzo? Mag je wel gaan dromen voor 3 CL plekken
Oh.![]()
Ik geen idee waar hij goed in is eigenlijk, weet wel dat hij vorig jaar de backup was in de voorbereiding maar toen toch Jong moest, had hem er dit jaar bij verwacht eerlijk gezegdquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is die Savastano aanvallend een beetje sterk? Anders misschien maar eens proberen ipv Dijks![]()
Rostov niet pakken zal wel een teleurstelling zijn ja. Dan ga ik nadenken over #BoszOutquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze kans moet je grijpen ja.
En dan weer Real Madrid of Barcelona loten #topshow"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Misschien dat Ajax nog vertrouwen in hem heeft dat hij er bij kan komen, dat ze daardoor geen andere linksback erbij kopen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik geen idee waar hij goed in is eigenlijk, weet wel dat hij vorig jaar de backup was in de voorbereiding maar toen toch Jong moest, had hem er dit jaar bij verwacht eerlijk gezegdDaar ga ik pas over nadenken als hij over een halfjaar nog steeds met het huidige middenveld speelt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Rostov niet pakken zal wel een teleurstelling zijn ja. Dan ga ik nadenken over #BoszOutOh.![]()
Niets officieel dus.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Azmoun is al op weg, zie de posts van Stinho op pagina 12 van het vorige topic en volgens de geruchten gaat ook een ERVAREN, Spaanse CV hun trainer achterna.![]()
Moet ook wel gek lopen denk ik mocht de huidige elf er rond die tijd nog staan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat Ajax nog vertrouwen in hem heeft dat hij er bij kan komen, dat ze daardoor geen andere linksback erbij kopen.
[..]
Daar ga ik pas over nadenken als hij over een halfjaar nog steeds met het huidige middenveld speelt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb hem niet veel zien spelen, maar hij is mij in aanvallend opzicht niet bijzonder opgevallenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is die Savastano aanvallend een beetje sterk? Anders misschien maar eens proberen ipv DijksMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Langzaam het De Boer voetbal eruit slopen, en creatieve spelers meer de kans geven.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet ook wel gek lopen denk ik mocht de huidige elf er rond die tijd nog staan.Oh.![]()
Dat is in feite eredivisiewaardig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:14 schreef Brammess het volgende:
Overigens morgen een mogelijke topshow bij Jong Ajax met; Onana, Savestano, De Ligt, Sanchez (?), Zeefuik, Eiting, De Jong, Nouri, Cerny, Zivko/Dolb en Muric."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben er welhaast zeker van dat er nog tegen genoeg zeperds aangelopen gaat worden. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet ontzettend blij ben met de komst van Bosz. Het is best alweer een tijd geleden dat ik een coach bij Ajax heb gezien die zinnig spreekt over voetbal.
Uiteindelijk is dit allemaal ook alleen maar georchestreerd door Johan
#TeamBosz
[ afbeelding ]
Die vent trapt alleen maar open deuren in![]()
In feite staat het er niet zo heel slecht voor als dat het lijkt. Een jaartje verder en Nederland staat alweer redelijk positief ten opzichte van de huidige situatie.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar dan kunnen we misschien al dit jaar herstellen dat de kampioen over twee jaar geen voorrondes moet spelen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Klopt, maar we hebben nu de last dat onze laatste echt goede jaar is weggevallen. Maar volgend jaar valt weer een slecht jaar weg, en een beter jaar bij de concurrentie. Dus sowieso is die vCL voor de kampioen dan maar voor één seizoen. Verder moet Nederland wel weer kunnen klimmen naar plaats 8-9quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:25 schreef Dven het volgende:
[..]
In feite staat het er niet zo heel slecht voor als dat het lijkt. Een jaartje verder en Nederland staat alweer redelijk positief ten opzichte van de huidige situatie.Oh.![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:25 schreef Donnis het volgende:
[..]
Die vent trapt alleen maar open deuren inAls dat zo is dan maakt dat het afgelopen decennium alleen maar triester.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:25 schreef Donnis het volgende:
[..]
Die vent trapt alleen maar open deuren in"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die playoffs moeten er uit. Utrecht en heracles hebben niets in te zoekenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben nu de last dat onze laatste echt goede jaar is weggevallen. Maar volgend jaar valt weer een slecht jaar weg, en een beter jaar bij de concurrentie. Dus sowieso is die vCL voor de kampioen dan maar voor één seizoen. Verder moet Nederland wel weer kunnen klimmen naar plaats 8-9Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dat zal niet veel verschil maken hoor, een nummer 5 in de competitie zal ook een van die clubs zijn en zich echt blameren. Je hebt op dit moment maar 4 Nederlandse clubs die je echt Europa in kan sturen, de rest is niks. Daarom is het wel zonde dat Twente weggezakt is, want die behaalde Europees ook nog wel eens een resultaatje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die playoffs moeten er uit. Utrecht en heracles hebben niets in te zoekenOh.![]()
Frankie was prima. Het is een lekker idee om te denken dat Bosz de messias is maar ik moet het nog zien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:28 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Als dat zo is dan maakt dat het afgelopen decennium alleen maar triester.![]()
Als de topclubs gewoon weer eens gaan doen wat ze moeten kunnen dan is dat écht geen probleem. Strijden om de winst is misschien dan wel iets te veel van het goede maar als landen als Oostenrijk, Cyprus, Bulgarije, etc. etc. incidenteel 'succes' kunnen hebben, dan moet een land als Nederland dat vele malen kunnen overtreffen mag ik hopen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben nu de last dat onze laatste echt goede jaar is weggevallen. Maar volgend jaar valt weer een slecht jaar weg, en een beter jaar bij de concurrentie. Dus sowieso is die vCL voor de kampioen dan maar voor één seizoen. Verder moet Nederland wel weer kunnen klimmen naar plaats 8-9
Nederland moet qua mogelijkheden gewoon de 6e/7e competitie van Europa zijn. In potentie is onze competitie in de breedte sterker dan Portugal (als je die accommodaties daar bekijktquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Als de topclubs gewoon weer eens gaan doen wat ze moeten kunnen dan is dat écht geen probleem. Strijden om de winst is misschien dan wel iets te veel van het goede maar als landen als Oostenrijk, Cyprus, Bulgarije, etc. etc. incidenteel 'succes' kunnen hebben, dan moet een land als Nederland dat vele malen kunnen overtreffen mag ik hopen.dat kan echt niet. En dat Arouca kon er dus ook helemaal niks van als je ze tegen Heracles zag).
Alleen die topclubs daar zijn over het algemeen wel sterker dan onze topclubs. Ajax en PSV moeten ook structureel overwinteren in de CL of in de EL dan wel minimaal de kwartfinale halen.Oh.![]()
Ik vond De Boer ook prima en zal hem altijd dankbaar zijn voor de relatieve stabiliteit die hij mede heeft gecreëerd bij Ajax. Bosz is wat mij betreft ook niet de messias maar wel de juiste persoon op het juiste moment op de juiste plaats.:)quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:30 schreef Donnis het volgende:
[..]
Frankie was prima. Het is een lekker idee om te denken dat Bosz de messias is maar ik moet het nog zien."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Naast de top 3 en AZ heeft sowieso niemand er wat te zoeken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die playoffs moeten er uit. Utrecht en heracles hebben niets in te zoeken![]()
Voorlopig ga je met det top van Portugal niet structureel kunnen concurreren denk ik Maar dat heeft voornamelijk belastingtechnische redenenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland moet qua mogelijkheden gewoon de 6e/7e competitie van Europa zijn. In potentie is onze competitie in de breedte sterker dan Portugal (als je die accommodaties daar bekijktdat kan echt niet. En dat Arouca kon er dus ook helemaal niks van als je ze tegen Heracles zag).
Alleen die topclubs daar zijn over het algemeen wel sterker dan onze topclubs. Ajax en PSV moeten ook structureel overwinteren in de CL of in de EL dan wel minimaal de kwartfinale halen.Wat een voordeel is, want daar gaat op een gegeven moment dus wel verandering in moeten komen.
Nederland heeft ook best geinige belastingregelingen voor dit soort figurenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Voorlopig ga je met det top van Portugal niet structureel kunnen concurreren denk ik Maar dat heeft voornamelijk belastingtechnische redenenWat een voordeel is, want daar gaat op een gegeven moment dus wel verandering in moeten komen.
Hoeveel zo iemand die hier bruto ¤1.000.000 verdient nou werkelijk na alle aftrekkingen verdienen? ¤300.000?![]()
![]()
Veel meerquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:50 schreef Brammess het volgende:
Hoeveel zo iemand die hier bruto ¤1.000.000 verdient nou werkelijk na alle aftrekkingen verdienen? ¤300.000?
Mocht je echt interesse hebben, google even op de 30%-regeling bijvoorbeeldMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zou wel moeten op termijn. Die Portugezen hebben misschien voordeel met hun connectie met Zuid-Amerika, maar in Nederland hebben we weer het voordeel met onze jeugdopleiding. En we hebben vaak ook nog een betere financiële huishouding ook.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Voorlopig ga je met det top van Portugal niet structureel kunnen concurreren denk ik Maar dat heeft voornamelijk belastingtechnische redenenWat een voordeel is, want daar gaat op een gegeven moment dus wel verandering in moeten komen.
Ajax moet sowieso minimaal op niveau Porto zitten met het geld wat ze op de bank hebben.Oh.![]()
Aha, dat is dan wel aantrekkelijker voor spelers.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Veel meer
Mocht je echt interesse hebben, google even op de 30%-regeling bijvoorbeeld![]()
Het grootste voordeel voor de Portugezen is het weer + de taal, en dat is nogal een groot voordeel.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten op termijn. Die Portugezen hebben misschien voordeel met hun connectie met Zuid-Amerika, maar in Nederland hebben we weer het voordeel met onze jeugdopleiding. En we hebben vaak ook nog een betere financiële huishouding ook.
Ajax moet sowieso minimaal op niveau Porto zitten met het geld wat ze op de bank hebben.![]()
Die geldt enkel voor niet-Nederlanders, maar sowieso is de hoogste schijf 52%, dus dan zou je nog wel pakweg de helft overhouden. Afgezien van allerhande handigere financiële constructies.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Veel meer
Mocht je echt interesse hebben, google even op de 30%-regeling bijvoorbeeldVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die geldt inderdaad voor alleen niet-Nederlanders, ik was in de veronderstelling dat het ging om buitenlandse spelers die worden aangetrokken. Dan hou je wel een stuk meer over dan de helft dus, aangezien 30% van dat salaris onbelast isquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die geldt enkel voor niet-Nederlanders, maar sowieso is de hoogste schijf 52%, dus dan zou je nog wel pakweg de helft overhouden. Afgezien van allerhande handigere financiële constructies.
En daarnaast heb je inderdaad nog allerlei interessante structurenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En Nederland heeft weer het voordeel dat we vaak betere accommodaties hebben en sowieso dat er vaak meer publiek bij de wedstrijden is. En ook Zuid-Amerikanen moeten hier kunnen wennen hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het grootste voordeel voor de Portugezen is het weer + de taal, en dat is nogal een groot voordeel.Daarom hopen dat Cassierra en Davinson slagen.
Oh.![]()
Van mij mogen voetballers best minder belasting betalen, ik gun het ze niet maar toch. We kunnen blijven janken dat het Nederlands voetbal niks voorstelt of actief beleid voeren om het tegen te gaan. Lagere belastingen voor topsporters zou direct positief effect hebben.![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat het investeringsmaatschappijen weinig boeit of er veel of weinig mensen op de tribunes zittenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Nederland heeft weer het voordeel dat we vaak betere accommodaties hebben en sowieso dat er vaak meer publiek bij de wedstrijden is. En ook Zuid-Amerikanen moeten hier kunnen wennen hoorDaarom hopen dat Cassierra en Davinson slagen.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Klopt, ik ben ook wel eens jaloers op de expats waarmee ik werk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die geldt inderdaad voor alleen niet-Nederlanders, ik was in de veronderstelling dat het ging om buitenlandse spelers die worden aangetrokken. Dan hou je wel een stuk meer over dan de helft dus, aangezien 30% van dat salaris onbelast is
En daarnaast heb je inderdaad nog allerlei interessante structuren
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gelukkig zijn die investeringsmaatschappijen tegenwoordig verboden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het investeringsmaatschappijen weinig boeit of er veel of weinig mensen op de tribunes zittenOh.![]()
Dat kan ik sinds kort ook zeggen jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook wel eens jaloers op de expats waarmee ik werk.Wel leuk om te zien dat veel regelingen waarom geroepen wordt door "het volk" er al zijn
Ook in Portugal ?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die investeringsmaatschappijen tegenwoordig verboden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wereldwijd geïntroduceerd door de FIFA, Porto was juist genoemd als een van de clubs die het nu gigantisch moeilijk zal krijgen.quote:![]()
Hmmm . Maar dan nog gaan ze niet voor NL kiezen . Taal en het sfeertje/klimaat gaat altijd boven publiek en accommodaties . En clubs als Real gaan eerder kijken bij Porto dan bij Ajaxquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wereldwijd.
Porto moet ook in een ander segment aankopen doen nu volgens mijRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja, en Nederland heeft best geinige verplichte pensioenfondsen voor profvoetballers (tot 30% van het inkomen) en een regeling dat voetballers van buiten de EU tot minstens een half miljoen moeten verdienen buiten alle andere nadelige regels die Nederland ten opzichte van andere landen heeft.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nederland heeft ook best geinige belastingregelingen voor dit soort figuren"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geen zorgen, die markt staat niet stil en die maatschappijen gaan echt nog wel hun voetje ergens tussen een deur kunnen stekenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wereldwijd.
Porto moet ook in een ander segment aankopen doen nu volgens mij
Verplichtingen aan pensioenfondsen vind ik wel een prima zaak, al snap ik dat je daar wellicht minder spelers mee trekt. Volgens mij is het geen miljoen maar een stuk lagerquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, en Nederland heeft best geinige verplichte pensioenfondsen voor profvoetballers (tot 30% van het inkomen) en een regeling dat voetballers van buiten de EU tot minstens een half miljoen moeten verdienen buiten alle andere nadelige regels die Nederland ten opzichte van andere landen heeft.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar Ajax heeft nu wel meer eigen geld dus kan sneller toeslaan, en dan zal een speler het echt niet afwijzen. Clubs als Porto hebben dus jarenlang kunnen profiteren van die investeringsmaatschappijen, maar hebben zelf weinig geld behouden wat ze kregen voor die spelers.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hmmm . Maar dan nog gaan ze niet voor NL kiezen . Taal en het sfeertje/klimaat gaat altijd boven publiek en accommodaties . En clubs als Real gaan eerder kijken bij Porto dan bij AjaxOh.![]()
Kan ja . Je zegt het goed ,''kan''quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft nu wel meer eigen geld dus kan sneller toeslaan, en dan zal een speler het echt niet afwijzen. Clubs als Porto hebben dus jarenlang kunnen profiteren van die investeringsmaatschappijen, maar hebben zelf weinig geld behouden wat ze kregen voor die spelers.RED ONS HENNIEGOD![]()
Met een competent bestuur ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan ja . Je zegt het goed ,''kan''
Helaas hebben wij MarcieOh.![]()
Netto is het maximaal iets van een 6.000 euro per maand die je verplicht moet afdragen. Dat is ruim 70.000 dat jaarlijks minder direct te besteden is. Daar houden voetballers niet van.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verplichtingen aan pensioenfondsen vind ik wel een prima zaak, al snap ik dat je daar wellicht minder spelers mee trekt. Volgens mij is het geen miljoen maar een stuk lager
Jody Lukoki zit hier in het straatarme Bulgarije. Heeft meer netto inkomsten en véél minder uitgaven dan een voetballer van een (veel) hoger statuut in Nederland. Extreem voorbeeld maar dit geldt wel voor zo ongeveer half Europa.
Buiten dat kan je hier geen blik Afrikanen / Zuid-Amerikanen opentrekken alsof het niet is omdat het welhaast onbetaalbaar is terwijl ze in het zuiden voor een pakje kauwgom en een rol drop mogen spelen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Uiteraard zijn er zulke voorbeelden te bedenken, en ik pretendeer ook zeker niet dat het in Nederland perfect is. Er zijn echter wel een aantal regelingen die het klimaat in Nederland een stuk gunstiger maken dan de 52 procent zegmaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Netto is het maximaal iets van een 6.000 euro per maand die je verplicht moet afdragen. Dat is ruim 70.000 dat jaarlijks minder direct te besteden is. Daar houden voetballers niet van.
Jody Lukoki zit hier in het straatarme Bulgarije. Heeft meer netto inkomsten en véél minder uitgaven dan in Nederland. een voetbaler van een hoger statuut in Nederland. Extreem voorbeeld maar geldt wel voor zo ongeveer half Europa.
Buiten dat kan je hier geen blik Afrikanen / Zuid-Amerikanen opentrekken alsof het niet is omdat het welhaast onbetaalbaar is terwijl ze in het zuiden voor een pakje kauwgom en een rol drop mogen spelen.
Dat soort shit omzeilen ze gewoon hoor. Google eens op Deportivo Maldonado.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die investeringsmaatschappijen tegenwoordig verboden.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Bij vlagen toch goed spel gezien tegen Sparta. Vooral de 2e goal en de steekbal bij de 3e goal waren prima. Hopen dat Younes snel terug komt en dat Cassiera echt gaat ontplooien tot een goede spits.
Ghazi heeft het toch een stuk moeilijker dan dat vorig jaar iedereen verwacht had.![]()
Bron? want ik zie alleen dat de huidige trainer blijft en Frank dus weer pech heeft.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Cerny zal dit seizoen basis overnemen verwacht ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bij vlagen toch goed spel gezien tegen Sparta. Vooral de 2e goal en de steekbal bij de 3e goal waren prima. Hopen dat Younes snel terug komt en dat Cassiera echt gaat ontplooien tot een goede spits.
Ghazi heeft het toch een stuk moeilijker dan dat vorig jaar iedereen verwacht had.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
twitter:Priya8Ramesh twitterde op maandag 08-08-2016 om 09:00:10Former Ajax and Inter player Cristian Chivu will serve as de Boer's assistant at Inter, according to Gazzetta dello Sport. reageer retweet
![]()
Nu al bekend wat de belangrijkste wedstrijd van het seizoen is?quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:16 schreef Heeinz het volgende:
Kaarten voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen ook weer binnen
De finale van de CL natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu al bekend wat de belangrijkste wedstrijd van het seizoen is?![]()
Hopelijk neemt hij Spijkerman nog mee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:08 schreef Tarado het volgende:
twitter:Priya8Ramesh twitterde op maandag 08-08-2016 om 09:00:10Former Ajax and Inter player Cristian Chivu will serve as de Boer's assistant at Inter, according to Gazzetta dello Sport. reageer retweet
![]()
En Gudelj.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hopelijk neemt hij Spijkerman nog mee.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: